Blogger Widgets

July 05, 2014

Mimpi--





hari ini aku tersedar,
--sedar yang aku punya lemah,

Lemah dalam semua benda yang aku tk sedar.

hari ini aku termimpi
--mimpi yang tak akan pernah jady kenyataan

Mimpi yang tinggal kenangan.

hari ini aku terjaga,
--terjaga disebab kan pengalaman

Pengalaman yang menyentak haty sendiri.

kadang kadang kita tak sedar
yang kita semua berbeza
--tak pernah

SAMA.

kadang kadang kita tak faham
yang kita semua hanya bermimpi
--mimpi yang menjadi

BAYANGAN.

biar apa yang terjadi
--balik kan diri ke mana mula nya ia datang

biar apa yang dialami
--harap hati tak pernah nak lemah dan jatuh
 sesekali.

Hai blogger. lama nyaa tinggal. lama nya tak update .. lama nyaa tadak idea .. lama nya busy .. hihi .. sorry for the mistakes yang membaca mahupun yang haters semua. harii nii .. entah pepagy buta terjaga .. dah tuu niat haty nak update .. apa yang ada dekat kepala nii .. terus coret .. terus lisan kan segala nyaa .. padahal entah apa apa yang aku tuliskan .. aku sendiri nak cari maksud yang tersendiri disebalik semua nya.. ok? hve fun in your Ramadhan. Happy Ramadhan day .. tanak tinggal ok? raya tetap raya .. hehehe .. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment