Blogger Widgets

May 21, 2014

L-I-F-E ❤





Assalamualaikum :)

  Hai semua hai selamat petang .. hai blogger setia .. hai semua viewer yang tertekan .. hary ney petang ney entah kenapa rasa nk sangad updte , rasa macam jari jari ney nak menari nari atas keyboard .. nak coret semua nyaa .. pasal kehidupan .. even kekadang sampai tak ada story nak cerita .. takpa laa .. kalau boleh nak selitkan kata kata semangat kat semua .. kalau diizinkan oleh-Nya laaa :)

Setiap kali kita sedih .. memang air mata menjady sahabat yang paling karib .. sahabat atas segala kesakitan .. setiap kali sedih tuu kita akan rasa gve up .. rasa tak berdaya .. nak buang semua .. nak lepas semua dalam setiap kata kata .. nak lempar semua dalam hidup .. kalau boleh memang nak orang tahu apa yang kita rasa .. mana tak nyaa .. org pandai berkata kata .. macam aku .. kadang kadang khilaf tuu macam biasa .. ada jaa yang akan terkhilaf .. tanpa sengaja .. manusia mana pernah sempurna :)

   Aku maafkan semua orang yang buat aku sakit .. perit .. sedih .. dan segala sakit yang aku rasa sampai tinggal parut .. sampai ke hari ney masih terbayang .. setiap apa yang org buat itu akan dibalas .. haty kena sado orang kata .. kekadang .. kita tak sedar .. kita cuma nampak bertapa ramai nya org tak suka kita .. benci dengan kita .. semua silap! silap dalam hal hal melihat baik nyaa org terhadap kita .. lebih ramai yang benci .. lagi ramai yang sayang kan kita .. don't worry dear heart .. sakit awak sementara ..

Bahagia jangan sampai melampau nanty org kata sedih tak terkata .. aku mengaku .. mengaku benar tentang semua nyaa .. aku lalai .. lalai dengan kebahagiaan aku sendiri sampai aku lupa yang aku akan jatuh .. akan menangis .. akan tersungkur .. akan sakit macam hary ney .. aku lupa tentang semua tuu .. aku cuma engad bahagia aku .. dalam dunia aku .. Allah .. sakit atas apa yang terjadi .. memang sakit .. sakit yang memang tak terkata .. sakit yang aku sendiri rasa macam dah tamau hidup .. sakit yang cengkam sampai aku tak sedar .. lebih ramai yang kat luar sana sayang aku .. sentiasa ada untuk aku .. aku lalai .. masih lalai ..

   Hilang orang yang kita sayang .. yang kita cinta .. yang pernah janji setia .. yang pernah kata macam macam .. aku move on .. aku sedar .. kenapa aku perlu tunggu dekat org yang tak pernah pikirkan aku dalam setiap hary hary yang dea lalui ? kenapa hanya aku yang sakit macam ney ? aku macam org bodoh .. aku sedar .. bukan jodoh .. macam mana pun tetap bukan jodoh .. ada jodoh tak kemana .. itu jaa .. sayang tuu hilang .. bukan semua .. aku sendiri belajar bangkit dari semua benda .. kenapa perlu seksa haty .. perasaan .. dan jiwa aku sendiri .. past is past kan .. apa pun orang nak kata .. terima kasih .. awak tak lalui .. awak pandai laa judge orang .. aku tak mintak semua tuu dibalas .. tapy balasan tuu ada .. maafkan semua orang .. aku maafkan semua nyaa .. jangan risau :) .. setiap detik yang aku lalui .. aku letak kesabaran yang paling tinggi .. sabar aku ada bahagia .. :*

Hidup ini ada berbagai pilihan :) 

Love ,
Chxx.

No comments:

Post a Comment