Blogger Widgets

January 31, 2014

♡ Cinta Platonik :*


Assalamualaikum :)


Hai semua orang . Hai hai . Lama nyaa tak jenguk blog . Lama nya tangan ney tak menaip menulis coretan haty dan kehidupan yang kui lama kui mencabar dalam diri . Apa khabar semua ? Sihat ? rindu tak ? hehe . Hary ney last January . Baru ada masa nak update apa bagai sebab busy dengan sekolah apa kan .. kebetulan dah cuty raya cina ney .. kita tak tau buad apa .. kita merapu dalam ney blog laa nuh .. entah hary ney nak update apa .. mungkin tentang hidup aku .. hidup yang seringkali diberi ujian tentang orang yang paling aku sayang .. setiap detik yang berlalu .. haty sabar dan tabah laa awak dengan ujian kali ney .. semua nya akan kembali seperti biasa .. percaya pada diri .. husnuzon wahai haty .. tawakkal .. moga jodoh itu milik kita berdua wahai sayang cintaHaty saya .. berat dugaan kali ney .. tabah sungguh kau wahai haty .. kuat sungguh awak pertahankan semua nyaa .. hary ney masuk 2tahun 3bulan 1minggu hubungan kita . Kejap kan masa berlalu ? awak saya tak akan tukar status saya tau ? awak ingat tuuu .. saya tetap tunggu awak .. sayang saya tak pernah berubah .. semua dengan izin Allah :)


     Wahai haty .. kali ney lebih berat dugaan yang diduga .. setia yang diuji sungguh mencabar dalam diri .. lemah haty jantung serta semua nya kerana cinta .. sayang yang kekal abadi mungkin tiada pengganti .. aku menunggu dirimu sehingga kamu berjumpa sendiri siapa jodoh mu .. aku tetap memegang kata kata ku untuk terus menunggu awak .. Ya Allah , jauhkan semua nya dari aku .. Moga haty ney tetap SETIA menunggu Shafiq walau macam mana keadaan pun yang terjady , Ya Allah , kau duga hamba mu , setia ku entah yang keberapa kali .. berat haty nak terima semua nya . Kau jauhilah kami dari hadirnya orang ketiga yang memusnahkan hubungan kami .. Haty tetap laa berada dalam haty shafiq yaa sayang ? duduk elok elok dalam haty Shafiq tau ? shafiq buang awak pun awak tetap setia dan ekud dea yaa haty ? :') sungguh aku sendiri lemah dengan semua nyaa .. aku sendiri tak kuat nak hadapi semua ney .. sayang harap kita lalui semua ney sama sama .. biar cinta kita digelar cinta PLATONIK biar orang tak faham kesudahan semua nyaa .. ayang faham kenapa bey buad semua ney .. keluarga segala gala nya bagy awak .. saya faham .. awak nak berjaya .. masa depan yang cerah .. moga ingatan awak akan kembali macam biasa .. doa saya tak pernah putus untuk awak sayang .. tiap hary dalam sujud saya .. doa kan awak dah menjadi satu kebiasaan bagy saya .. tarikh 24th Oct tak akan pernah saya lupaa .. tiap bulan saya tunggu 24th ok ? awak tak tunggu pun saya tak kesah .. saya hormat keputusan awak .. saya redha :') semua ney bersebab .. semua nya akan kembali kepada biasa .. macam biasa semua nyaa :)

     Sayang anggap kita still macam duluu .. tetap satu haty .. satu kepala .. perangai gila gilaa .. perangai entah apa apa .. awak jaa yang faham saya .. susah nak cari laki macam awak .. sebab tuu saya tetap tunggu awak .. walau pun yang terjady amat menyakitkan bagy saya .. setia saya tak pernah berubah .. sayang dan cinta tetap sama macam biasa ..tetap sama macam duluu .. awak jaga diri elok elok tau kat sana ? cari pengalaman .. kerja sampai berjaya .. nanty boleh belanja saya makan besaq besaq .. hehe .. saya tak pernah tgk siapa awak .. darjat pangkat yang awak ada .. harta yang awak ada .. duit yang awak adaa .. saya menilai awak dari haty .. dari iman .. dari kesetiaan awak melayan perangai saya dengan kesabaran yang sangat tinggi .. saya tak lupakan awak .. awak tamau lupa saya tau ? saya sayang awak sangat sangat yangggg .. tetap sayang kan awak even dah macam ney jady nyaa .. sayang tauuu .. bukan niat bey nak buad semua nyaa .. bey sendiri kata .. bey pun tak tau apa bey buad .. macam orang bodoh jaa semua nyaa .. saya faham awak .. awak nak bukti dengan family awak yang awak juga akan berjaya macam semua orang .. haty saya cukup sedih .. hubungan yang tak direstui mana jaa tak sakit dan sedih kan ? sayang harap bey tak pernah berubah haty .. wahai CintaHaty .. gambar dan kenangan semua nya saya simpan .. dan segala gala nyaa saya simpan tau wak .. hehe .. semua nyaa .. saya anggap kita macam biasa .. tak pernah terjady apa apa pun .. cuma kita kawan dalam kawan ada sayang dan cinta yang saya pendam .. itu nama nyaa platonik wak .. biar orang kata aku tidak mempunyai harga diri kerana menunggu lelaki yang tak pernah tunggu aku atau apa apa jaa laa .. mereka tak pernah faham diri kitaa .. tak pernah kenal siapa kita ..

     Biar aku digelar perempuan syok sendiri dalam semua aspek .. mencintai awak .. menyayangi awak .. biar apa orang nak kata .. antara kita .. hubungan kita .. hanya kita maha mengetahui segala gala nya apa yang terjady .. sakit macam mana hubungan ney diduga kali ney .. saya percaya .. semua nya berHIKMAH .. saya nak spm .. awak dengan cita cita awak .. sungguh berat semua nyaa .. moga awak tabah sesama dengan saya .. lalui semua nya dengan saya .. mungkin akan ada orang yang kata cinta saya bertepuk sebelah tangan .. biar kan semuanyaa .. biarkan kata kata yang sikid tak bagy pengajaran untuk saya .. lepas awak accident .. saya sendiri belajar .. bagaimana nak lebih tabah dan sabar .. mendidik haty lebih cekal dan kuatkan kesetiaan juga sayang yang kekal abadi dalam diri .. lepas tuuu .. saya sedar .. banyak dugaan yang perlu saya tempuhi .. ujian demi ujian menguji kesetiaan saya .. haty saya kuat kerana cinta dan setia .. saya percaya .. semua nya akan macam biasa .. semua nya akan kembali seperti biasa .. haty awak jangan pernah berubah untuk saya ok ? saya harap awak tak lupakan saya .. walau sebenci mana awak buad untuk cuba lupakan saya .. sayang ada belakang bey untuk bangkitkan semangat bey .. untuk dengar 1001 coretan hidup bey sebagai remaja yang berdikari .. Ya Allah , sabarkan haty kami berdua .. Kuat kan laa sayang yg ada .. Semoga semua nyaa dilindungi dan kembali seperti biasa ..

     CINTA ? awak terus kekal dengan SETIA ok ? SAYANG awak terus tabah dengan PENGORBANAN tauuu ? IKHLAS awak tetap ada dalam diri dengan IMAN yaa ? moga semua nya akan dilindungi dan semua nya akan seperti biasa .. lepas ney saya akan ajar haty supaya sesuai kan dalam setiap apa yang terjady .. kita dah tak macam duluuu .. call , text apa semua .. sayang faham .. hakikat haty perempuan mana yang sanggup menahan rindu ? sayang tunggu awak balik sini .. jumpa saya .. kawan macam biasa .. buad macam tak pernah ada apa yang terjady antara kita .. semua nya akan kembali normal .. demi cita cita awak yang tinggi .. harapan awak nak berjaya .. saya Nurul Natasha Nazri tak henti henti doakan kejayaan awak , doakan kebahagiaan awak , doakan kesejahteraan hidup awak wahai Mohd Shafiq Rizuwan .. ikhlas saya terima awak .. sampai ke hary ney tak pernah berubah sayang ini :) Ameen :** I love you . Love you very much . I Miss You .. Miss you dalam du'a sayaaa :***

Orang yang SETIA itu laa yang banyak mengalirkan AIR MATA :')



Cinta kita Cinta Platonik :*

Love of Laugh
NataShafiq  


No comments:

Post a Comment