Blogger Widgets

November 21, 2012

#APostForYou ❤



  Assalamualaikum semua . Hai Hai *lambai tangan kenyit mata* Haha , alololo . Mahuu si Shafiq bawak parang . Ehhh , Watlek luuuu . tamau gelojoh laaa . Okayyy , sekarang pukul 8.23p.m Yeahh . jam malaysia lani , Ha'ah laa kan , khud jam Bangladesh pulok . Opsss . Sorry . *joke . mampus aku Bangladesh masuk meminang karang *ayat zaman tok kadok* . Hai . *ayat macam nak makan kaki size 7 ja kan kan ?* Hee . Rilek laa ;') ini diary kecilku . Hari neh . Tadak apa nak kongsi melain kan nak kongsi perasaan neh . Ya Allah :'( Sedih . Sedih dengan berita Rakyat Palestin . Sama sama laa kita berDOA yaa semua . InshAllah semua nya dilindungi Allah SWT . Ya Allah , sejujur nya kami belum bersedia dengan Kiamat ;'( Hmm . Ampun kan laa segala Dosa Dosa kami :') Amin . Mati Syahid mereka semua , bertapa indah nya mereka ke SYURGAmu Ya Allah . bertapa untung nya mereka :')
 
  Malam neh hati neh sayu , sesayu haty semua orang :') nak tahu kenapa ? Entah . Sayu sangad haty neh :'( sedih adaa macam nak menangis okayy dan memang akan menangis laa sekejap lagi :') Ya Allah , mana Shafiq ? rinduuuu Shafiq , rinduu semua perangai dea , rindu sangad sangad :') dia jaga Tokwan kan ? Paham . Sokayyy :') Jaga tokwan elok elok yaa sayang , InshaAllah semua nya berjalan dengan lancar besuk . Besuk tokwan nak operate kan ? Yess . Saya doakan :') Sedih sangat sangat . Sayuu jaa hati neh kenang kn awak sayang :') Ya Allah , lindungi laa dia daripada sebarang bencana yang tak diingini berlaku :') Saya doa kan awak :D *lap air mata . Aloooo , komon komon , jangan menangis , Shafiq tak jadi apa apa laaa , Shafiq okay jaa :')
 
  Setiap hari mesty berharap , check fone , tengok ada tak orang text ? :') harapan semua hampa . Iyaa laa , siapa tak kecewa kan kn ? tapyyy , nak buat macam mana Redha jaa laa , mana boleh sedih sedih . Allah kan ada dengan kita . Selalu ada (': selalu tengok gambar awak laa sayang , tiap hari wajib ! okay WAJIB ! Yess . Walaupun tahuu harapan saya memang 10x hampa :') comey kan ayat ? kalah dalam kamus dewan terbitan 2012 tuuu . *mahu dilempang saja :p
 
  Awak ? Ingat tarikh 24/10/2011 ? tarikh masa awak melamar saya :') i still remember about the memories *english pun haprak -,- Haha . Tarakapa , sesekali memcuba kan kn ? Heee . pukul 9 lebih *malam okay* awak send message tanya buat apa then awak tanya 'sudikah Tasha menjadi peneman hati Shafiq?' i things so la . lupa laa ayat tuu *Sorry . *TrollFace -_- masa tuu kalau boleh nak menangis okay , Iya laa . awak CRUSH saya . Saya simpan awak dalam hati saya lama sangad sangad :') Yess . Memang Syukur Ya Allah , setelah kau ketemukan aku dengan dia :') Amin . Saya ingat semua kenangan tuu , tanya nak panggil apa ? 'Sayang ja laa' Shafiq ? 'Bie' Ohhh . how u're so sweet masa tuu :') tapyy , now dah macam macam panggilan yang keluar ! Yess . saya TERharu :')
 
  Lepas tuu mula laa hubungan kita yang memang mencabar , 1Year 4Weeks tauu sayang , bukan senang :') sejak kenal awak , saya kenal kekuatan dan pengorbanan untuk berCINTA tu macam mana , Dugaan yang sememang nyaa berat dipikul untuk terus pertahankan hubungan ney . Apa yang jadi saya Redha awak ;') saya Redha .
 
  Okayyy . Lalalalalal . Riwayat Sudah tamat . Karangan sudah panjang . Sebenarnya mana habis lagi :D Haha *lawak ? tak kan tak kn *muncung kita bagi -,- Nenanti kita sambung okay ? sebab nya ? karangn dah lebih 280 patah perkataan *menipu* :D love you so Much much much much much sayangggggggggg ;*
 
Lamarlah seorang wanita atas niat untuk diperisterikan, bukannya untuk dijadikan bahan cubaan dalam percintaan :)
 
 
awak nampak sayaTERsenyum kan ? nak tahu sebab apa ? sebab awak :') Sebab awak saya Menangis sebab awak saya Ketawa sebab awak saya SENYUM dan sebab awak jugak saya Tabah

Love Of Laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment