Blogger Widgets

October 12, 2012

❤ iSayang uSAHABAT :D


Hai :)

Assalamualaikum :D

Annyeong ^^


Haii Hai *lambai tangan sambil buat peace dekat kepala* eh eh ! trademark zaman laa , zaman modennn , org puns moden :p LOL -.- Tashaa ohh Tashaa , sudah sekian lama tidak ku merapu di dalam sesawang yg ku sayangi ini , sudah ku tahu bertapa tidak rindu nyaa aku bila tidak mencoret kan suka dan duka kehidupan ku . LOL -.- *merapu cukup JUARA* eh ! Bismillah :') lama kan tak jumpaa semua , buang habuk . fuhhhhh , fuhhh . Haishhh >,< naik selsema aku tau tau -_- Sorry okayy , aku mmang suka merapu , sebab masa PMR BM punya payperr tuh aku down , serious aku down :'( payperr yg paling pyah dalam PMR kata nyaaa -,- ehhh ! memang sukaa nyaa punss . sokayyy , benda yg lepas jgn dikenang wahai Tasha , biarkan ia berlalu dengan tenang , doa dan Tawakkal atas apa yg telah berlaku . Ehh ! tengok tuhh , *angan angan nak jadi pakar motivasi* Hahaha . bukan boleh layan aku nih . okayyy ! isnin last paper pada pukul 3.50 petang . masa tuh laung p laa merdeka sampai kerumah punss . tpy ! isnin nih Mathematics , aku nak scndal dengan dia , sayang mathematics tauuu . Math please be nice too me :'* today paper science , yeahhh (y) i loike science very very much much love :'* insyaAllah boleh skor . tak dapat A, B pun okay laa :') semua tak sabar nak tunggu bila tiba hry isnin nih , pukul 12.25 rasanyaa dah mrdeka sebab KH ramai yg tak ambik peduli , tapyyy , wajib kena baca jugakk , nak skor A katanyaaaa :D . okayy ! lepas PMR ada pasca , :')

Lepas pasca maka tamat laa riwayat batch'97 and semua sahabat kawan dan musuh ku :'( benda yang aku fikir kan semua pasai Shout . Ya Allah , lepas nih dorang semua nak berpecah , ada yang nak ke MRSM dan ada yg ke Kolej Vokasional :'( sob sob sob *nangis diam diam* aku fikir balik :'/ hmmm . lepas nih siapa nak gelak macam sekarang nih melainkan SHOUT :'( sapa nak buat lawak dekat aku , nak buat tachink dengan aku nak buat gila dengan aku melainkan Tykah , Sham , Nyza , Yaty and Ummi ? :'( siapa lepas nih ? siapa yg sanggup bagi dia pinjam bahu dia untuk aku , untuk aku luahkan semua nyaa ? siapa lepas nih ? bahu siapa ? melainkan SHOUT :'( hanya mereka paham isi haty nih , 3years we are BESTIE .  sedih bukan tak sedih , aku senyum . nak buat macam mana , nih dh keputusan dorang :') aku hormat . Okayyy ! penat menaip . letihhh :'( Bieeee ! iMISSyou :'( aku rindu sangat dekat hank , aku peluk cik Mok tiap hary untuk lepas kan RINDU aku dekat hank :'( Byeeee sayang ! iLOVEyou , muahhhhhhh :'*

Kadang-Kadang kita Tak Pernah Sedar , yang Orang Ada di Sisi Kita Selalu Ni Laa yang Akan Pergi Tinggalkan Kita :')


 
S-A-H-A-B-A-T . Sahabat ada 7perkataan , sebab tuh SAHABAT saya ada 7 dalam Tujuh tuh , salah satunya awak sayang , awak Mohd Shafiq Rizuwan :')

*dalam pic nih ada yg menyemak . bukan semua sahabat saya ^^

love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment