Blogger Widgets

September 21, 2012

❤ iRindu iDoa semoga uBaca :')


Hai .

Salam :)

Annyeong xD

Hai Hai *lambai tangan* hoho , Assalamualaikum , hai semua tetamu tetamu setia . hai hai , lama gilo gilo tak update kan kan , yehooo (y) memang rinduu habis sekat si blogger nih , diary online titee :'( diary ! aku tengah sedih , haty aku tengah meruntuh pilu . hmm . kayy ! Bismillah :) 18 hari lagi kami victim's PMR nak berperang dengan EXAM , dengan PMR yang mcm :) SMILE :D haha , memang gilo ahh crita dia , study ? macam mana nk study ? :'( haty tengah sedih , Bie ! Mohd Shafiq , saya rindu awak , saya mohon maaf atas tersalah paham yg kita lalui :'( jgn buat sayang mcm nih bie , sayang rindu bie , rindu semua knangan dengan bie , ada jha benda yg nak jadi , makin nak PMR makin kuat jugak DUGAAN :) sayang cuba KUAT untuk bie , cuba buat semua nih untuk bie , walaupun susah untuk sayang bangkit , sokay sayang :) memang salah sayang , jahad sangd kens dengan bie sampai jadi macam nih , sayanggggggg ! isnin nih 24/9 :) isnin nih genap 11 bulan kita bersama , saya rindu awakk , sayang mintak maaf bie :'( maaf kan sayang , sayang tk KUAT bie , tk kuat dengan dugaan , tapyyy , sayang cuba untuk bie , Ya Allah :( saya baca balik message kita bie , Ya Allah , hanya yang Maha Esa jha yg dapat baca perasaan sayang , yg tahu apa itu kesakitan :( air mata nih tak berhenti bie :( tak berhnti bila sayng kenang kan bie , Ya Allah , kuat kan haty nih , kuat kan diri nih :) sayang JEALOUS dengan semua sweet couple , gaduh macam mana puns tetap sweet mcm tuh , sayang nak mcm tuh :'( tapyyy ada jha halangan , sabar tasha sabar . Sahabat . aku ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih atas apa yg hmpa kata kn , semangat yg hampa berikan itu laa yang buat haty aku kuat , bangkit dengan senyuman :) sedar , senyuman itu hanya senyuman fake :') thanks sangad sayangg , aku sayang hampa maca mana aku sayng Allah :') okayyy , bie ! awak KUAT , saya tahu awak kuat , awak senyum selalu nah sayang , sayang nak tengok bie senyum , walau mcm mana puns yg TERjadi , awak jgn risau , me always behind you #OhMyEnglish :p sayang selalu ada untuk bie , untuk selalu disamping bie , tak kiraa bila sedih ataupun sakit (: sayang cuba kuat , sayang ! Rindu , Sayang dan Cinta saya dekat awak dh saya sampai kan dekat Allah SWT dalam doa saya , sayang harap bie terima yaa doa tuh :') dalam setiap sujud sayang , me always pray for you :') banyak sangad dugaan yg perlu kita tempuh kan sayang ? :) sokay !kita dua kuat , kita bangkit dengan senyuman nah . last ! biee :'( sayang mintak maaf sngd sangd dekat bie , sangad dan sangad , sayang banyak buat salah dekat bie :'( banyak bgi bie sakit hty dan terluka . saya mintak maaf :'( sayang rindu bie ! Awak ? saya mintak satu permintaan boleh ? Doa kan untuk PMR sayang nanti yaaa :') walau apa apa pun yang TERjadi perkataan *putus tak akan sayang sebut , melainkan bie yang mintak dan syang lpas kan bie masa tuh kerana terpaksa :') ramai yg kata bie dh mula berubah :) tapyy , sokay ! bgi sayang , setiap manusia pasti akan berubah :') janjy bie ingat sayang sudahh . Byee . ILOVEYOU , muahh kanan , muahhh kiri :'* me love you xD

Perempuan boleh tahan RINDU , tapi , Perempuan tidak sama sekali boleh tahan CEMBURU :')


Sayangggggg ! Saya RINDU time nih , time kita raya sama sama dekat sekolah :') sweit tahap bagai , tapyy sekarang semua nya dh jadi tak tahwan ;') chill , Tasha kuat , Shafiq puns kena Kuat ;')

Ya Allah , sekali lagi hambamu nih lemah dan terjatuh dengan air mata yang tanpa jemu mengalir , Ya Allah , kuat kan laa Hati dia , Haty org yg diri ini sayang ;') Tabah kn haty dia untuk lalui semua nih , berikan dia KEBAHAGIAAN sebagaimana kau berikan hambamu ini SENYUMAN
 
love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment