Blogger Widgets

September 10, 2012

❤ iSAYANGyouALL ♡


Salam

Hai :)

Hai . Assalamualaikum semua hadirin yang melawat dan mengusyha belog yg tah apa apa , cerita yang tdak penghujung yang tiada titik noktah yang tiada henti , okayy . itu blog aku :) Bismillahirrahmanirrahim :')
Hari nih tetiba teringat gila nak update , aku puns tak tahu dh kenapa , dh bosan bosan ni . kita bantai laa kan , bukan buat apa punss . budak PMR tk akan prnah ingat nak PMR . yess , itu kami . 27 hari lagi jha , sat jha kan masatuh berlalu . main sana main sini , Ya Allah takut semua ada tapi hati kata baca buku sekejap kejap . Haha , jahat dk jhat dk ? tadak siapa yang akan mengubah hidup kita melainkan diri kita yang akan mengubah segala galanya , dari kerja ''KULI'' boleh menjadi usahawan , dan dari usahawan itu laa yang akan menjadi KULI . paham maksud aku ? PMR nak datang , dan terus datang , hati keras tak mau study , main main . sesal kemudian memang tidak berguna , hanya berserah kepada ALLAH TAALA sahaja :') insyaALLAH dia permudahkan semua urusan kita semntara kita didunia :')
Sahabat akan pergi meninggalkan kita bila tiba masa nya :') masa tuh kita akan kenal apa maksud nya PERSAHABATAN , kadang kadang kita terleka , kita terlalai dengan duniawi yang teknologi . dari situ satu demi satu benda yang kita sayang dan benda yang kita ada akn hilang sikid demi sikid (;
Cinta tak salah , setiap umat Nabi ada prasaan ksih sayang dan CINTA , kita hanya perlu mencari tulang rusuk kita , perlu mencari siapa punya tulang rusuk sebab bila kita dh jumpa tulang rusuk kita bermakna dia JODOH kita :') Allah itu Maha Besar dan Maha Kuasa , dia ambil apa yg kita perlukan dan nescaya dia akn bagi yang lebih baik dari sebelum nya :') insyaAllah . kalau berjodoh tak akn kemana .

Sahabat sayang saya , Cinta hati saya , Family nyawa saya dan Allah nadi saya :')
aku bersyukur sangat sebab dipertemukan sahabat sayng macam mereka , cinta hati macam Shafiq :') *aku percaya ada hikmah disebalik ni* dan aku juga bersyukur mempunyai Family macam Nazri Family , walaupun ditimpa pelbagai masalah , tetap bersatu tetap bersama dalam apa jua yang terjadi :') Air mata yang jatuh ini adalah air mata yang bangkit kan kita , air mata kekuatan :D walau macam mana kita berharap , kalau Allah mengata kan TIDAK . memang tidak jawabnya , Janji Allah ditepati :') Syukur tak terkira . Alhamdulillah mereka semua pembakar semangat diri ini walaupun diri ini dengan air mata ataupun dengan SENYUMAN yang menyakitkan , hati tetap kata tabah , diri tetap kata kuat .

Kita Merancang Allah yang Menentukan Semuanya :') insyaAllah

love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment