Blogger Widgets

September 07, 2012

❤ iCakap uDengar iTulis uBaca :)


Hai .

Annyeong (:

Salam ^^


Hai Hai Hai . salam sejahtera dan selamat pagi semuaa . Salam Jumaat nah nah :') Okayyy , today i want to story about macam mcam ada . *haha LOL* okayy , Bismillahirrahmanirahim :) lama sangat kn tak update , ya lha kan kan , kami kn budak PMR -.- budak yng akan mnduduki perang yang dashyat tuhhh , senapang , bom dh segala alat belum bersiap sedia , hanya sikid sikid jha yg dh bersedia . Alahai >,< takud nih tkud tapyyy , budak PMR mana pernah ingat PMR. yeahhhhh ! itu yg sebetulnya :') oraid , next week dh UPSR , good luck semua adik adik . Okayy , pagi nih tak tahu nak tulis benda apa , benda apa yg ditulis neyy semua nyaa ikhlas dari hati dan perasaan seorang perempuan . Ocehhhh , *ceramah kehapakebendanya ni -.-* abaikan abaikan , aku memang suka merapu tahap kuasa . Okayyy , besuk hari sabtu , besuk ada jmuan merdeka raya dekat sekolah , pakai baju raya tuhhh . baju raya okayyyy ;'D excited nya , Hahaha , bukan nak show off. bukan nak berlagak okay , nnti ada letewww yg kata mcm tuh . haishhhh >,< . Sahabat ! sahabat itu bukan kawan dan kawan itu barangkali boleh menjadi seorang sahabat jika dia pham isi hati sahbat dia , lalui pahit dan manis sama sama , itu namanya Sahabat :') sahabat sayng aku semua nya gila gila macam aku , gelak sama sama , menangis sama sama sedih pun msty sama sama , auwwww ! itu guna nya sahabat :') syukur sangat sangat dapat sahabat macam dypa , dypa lhaa tempat untuk aku bngkit , tempat untuk aku kuat dengan segala Dugaan yang Maha Kuasa bgi . Alahai . *jiwang kenss* haha , mereka mesty ada bila aku tengah ada masalah dan mereka juga akan ada bila aku tengah Happy , sebab susah senang dilalui dengan tenang :') serious bagi tahu , sejak dua menjak nih , banyak Dugaan yang datang , banyak halangan yang menimpa utuk kami semua terus langkah kehadapan dengan azam masing masing , banyak sangat ujian yg perlu ditempuhi seblum PMR datang , sebelum menduduki PMR . yaaaa :) semua tuh ada hikmah , ada hikmah yg terselit . 4 minggu jha lagi , 4 minggu okayyy :/ kena tolak konflik dengan sahabat dengan family dan terutama dengan semua Guru . masa tuh tak tahu nak kata macam mana dhh , sabar :) bie . Okayyy , dia tempat aku buad kpala sampai putaq , dia yg slalu buad aku jadi gilaa , dia yg selalu suka buat aku jadi angau :'3 LOL ._. alhamdulillah , Tuhan kurnia doa aku . Amin :) Terima Kasih ya Allah . bie puns dh tak berapa nak tension dh , bie puns dh boleh kuat , kesabaran yg awak bagi tinggi . kesabaran dan ketabhan hati aawak kuat . setiap yang jahad berlaku , baik akan datang teman kita selepas apa yg terjadi :) itu hikmah disebalik dugaan yang Allah bgi sayng , setiap yang buruk itu berlaku , pasti kebaikan yang akn dibalasnya dengan 1001 sebab , dan perkara yg lepas tuh biarkan lepas yaa sayang , dan itu pengajaran untuk awak , saya ada belakang awak untuk beri awak semangat untuk mnyokong awak , Sabar itu peting dalam setiap kehidupan , tk susah sayang :') Bie kuat , tengok , alhamdulillah semua dh settle :') masalah kita puns dh settle kan , alahai , macam macam jugak kens tahun nih , mcm mcm yg dh berlaku . kita kuat kita sabar dan kita tabah dengan semua nih :) Tuhan bagi ganjaran bie :) Syukur ! okayyy , dh besuk awak pergi sekolah pakai purple laa sayang :' pakai nahh , tak pakai tanak kawan dhh , tanak cakap dh , merajuk kuasa 1234 *cehh macam boleh buat , Shafiq buat balik naya jha* Haha , serious cakap . memang geram habis laa dekat bie , errr . macam nak tikam jhaa *lol macam berani* Haha , kay sayang ! stop sini . Byeee . iloveyou . awak sayang saya sampai Tuhan pisahkan kita kerana jalan yang terbaik . muahhh kanan muahhh kiri :'*

❤ Cinta bukan untuk satu hari, satu bulan mahupun satu tahun malah cinta untuk selamanya sampai mati :)

love of laugh :
NataShafiq ❤ 

No comments:

Post a Comment