Blogger Widgets

October 16, 2012

Selamanyaaaaaaaaaa ❤


Hai Hai

Assalamualaikum :')

Annyeong ^^

Selamat Pagi semua tuan tuan , puan puan , abang abang , adik adik , kakak kakak . dan semua laa -,- jenuh nak metion semua kan kan . Haha , okayyy ! hary nih . happy ! bukan tak happy , sbb PMR dh habis , dh MERDEKA kata mereka :') Semalam last payper KHB , okayy ! alhamdulillah . KHB is awesome , but but but :'( Mathematics , oh noo . Mathematics paper 1 :'( Ya Allah , 5 soalan aku sedekah dekat si pemeriksa tuh , 5 soalan bukan bnyak punss -,- memang aku sukaaa . then , paper 2 aku buat , memang banyak lagi masa . ada dekat 25 minit lagi , knapa kenapa kenapa ? sebab paper 2 memang boleh laaa , susah ada senang ada . Okayyyy ! sudahhh . Shafiq pesan dh , benda dh jdik , tamau ingat dh . biaq jha semua tuh , nyesai tadak guna , nak buat gena kan ? Oraidddd Boss , Saya menurut perintah . Okyyy :') online twitter online Facebook semua nya bebudak PMR , haha , batch'97 this year is awesome . serious :D okayyyy . Lepas nih kehadiran ke sekolah adalah WAJIB . Yeahhh (y) takpaaa , suka haih :) duduk rumah goyang kaki jhaa^^ Pasca PMR akan bermula mulai besuk dengan ke kem Pewaja tak silap aku , tak ikut puns . tak sukaaa, nnty nak balik . Haha , tkpaa . Chilek .

Okayy . Lepas nih . hmm :/ lepas Pasca ramai yg tak datang walaupun kehadiran adalah WAJIB, aku tau :'( sahabat aku semua nya kata tamau mai , Yaty jha yg nak mai . Yeahhhhh . nak luang masa lepas PMR nih dengn dypa semua :D baqu awesome . lepas PMR mmang tak duduk rumah dh setngah urg , aku still duduk rumah . mals nak keluaq , dh laa jauh bebenor tempat nyaaa . Yeahh *wink wink* .

Next Week , yaaaa ! minggu depan , 24/10 :') Ya Allah , tak sangka , sampai tahap nih dah aku dengan Shafiq , memang tak sabaq nak tunggu , October is very nice to me . Walaupun Ujian tak pernah berhnti , aku still boleh SENYUM macam dulu walaupun payah :D rabu next week genap one years aku dengan Shafiq , entah . tak rasa apa pun . Haha , biasa jhaa, mcam baru semalam aku kenai dia . Seriously , rasa macam semalam Shafiq message lamar aku . Haha *lamar tuuuu* sat jha masa berlalu , Alahai . Bersyukur sangat dapat dia :') Alhamdulillah . InsyaALLAH dia akan ada dengan saya suatu hary nanty , insyaALLAH dia jugak JODOH saya one day :D


Girl cepat rindu. Girl cepat cemburu. Girl cepat merajuk. Girl cepat sayang. Tapi girl tak akan cepat melupakan org yang pernah dia cintai :)


sedih . ketawa . happy . senyum . menangis . sakit . jatuh . ceria . gembira . bahagia .
Semua nya bersama MEREKA
 
love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment