Blogger Widgets

August 02, 2012

iRindu ❤

Hai ,

Salam

Annyeong :D

Hai , Hai Hai , lambai tngan sambil senyum dengan kesedihan yang amad sangat dalam hati nih* okayy , memang buat terok dan habis terok dh khud , Haha , lantak laa org nak ckp apa pun , jnjy aku Bahagia di samping , Famili , Sahabat dan satu satu nyaa Carta H-A-T-Y aku :'D insyaAllah . okyy , mmang sedih habis laa sekarang nih , jujur aku bagitahu yang aku rindu , rindu dan rindu sangat dekat Shafiq , habis rindu dh, yaaa ! aku pham bie , bulan puasa , tk boleh nk text sangat dan aku tahu bie , hank bagi aku ruang untuk STUDY , sbb ahad nih aku dh TRIAL :'( tapi , mcm mana aku nak Study bie kalau aku tgk buku hanya hank yg aku pikiaq :'( hanya hank yg selalu ada dalam fikiran aku , aku sedih , air mata aku jatuh kenang semua nih , bertapa rindu nyaa saat semua nih , ya Allah , sumpah . aku tak kuat bie :'( aku perlu kan hank , perlu kan hank untuk bagi aku SEMANGAT untuk aku berjuang habis habisan dalam Trial nih , tapy , aku hampa :'( hank tk dak , hank hilang kan diri hank . Redha itu Ikhlas bie , sayang tak mintak apa pun , sekali sayang bagi tau , sayng mintak maaf sangat sangat dekat bie kalau syg ada salah silap apa yg guris kan HATI bie , sumpah . tk pernah berniat bie nak sakit kn hati bie :D sayang bangkit semua ini dgn senyuman , syg nak tgk bie senyum 24/7 syg tamau tgk bie sedih sbb syg , biaq syg sedih sbb bie tkpaa :') sayang doa kan bie , sayang sampai kan salam sayang dan rindu sayang untuk bie melalui Maha Kuasa :) sayang mengadu dekat Allah :D sayang buat semua nih sbb sayang kuat , sbb sayang cuba bgi bie happy , syg amau tgk bie sedih , biaq syg sedih sorang sorang :') Bie , ingat nah pesan sayang , ''Jangan Tinggal kan orang yang sayang kan kita demi orang yg kita suka , kerana , orang yg kita suka tak akan pernah sama sekali dengan orang yg sayang kan kita =)'' sayang tak pernh terlintas nak curangi bie , hati syg dh ada dekat bie , sayang semua dh cukup untuk bie , bukan senang sayang nak beralih sayng dan itu bukan saya :D bie , sayang tgk bie senyum dah boleh buat sayang senyum walaupun senyuman bie bukan untuk sayang , dan walaupun sayang tgk bie senyum dari jauh :') saya sayang awak . sayang fikir jugak bie , kita ditemukan krana Takdir Allah , yaaa Kuasa Allah kita di ketemukan :) sayang bersyukur sbb dapat bie , sbb ada bie sayang kuat , syg bngkit dengan senyuman hakikat sayang dengan air mata tiap hri bie , sayang tunggu bie :'( sayang rindu bie :'( bie , kalau bie tak ingat sayang , tk rindu syg tkpa :') janjy bie BAHAGIA :'( sayang doa kan bie Bahagia sbagaimana sayang Bahagia saat dengan Bie , last ! iloveyou until ''JANNAH'' insyaAllah syg , insyaAllah . Byeee , ilepciuuuuuuuuuu :'* hanya awak yg ada dalam HATI saya , dan Awak Juara di Hati saya .

Dia SENYUM tak bermakna dia tak MENANGIS , dia KETAWA tk bermakna dia tak SEDIH :')

Muka saya Rindu awak 

Ya Allah , sampai kan salam Rindu ini kepada nya melalui satu doa untuk nya ,
Ya Allah , jauhkan hubungan kami dari segala Dengki dan Fitnah
Manusia serta hasutan Syaitan yang mengheret kami
ke Neraka . Ya Allah , andaikan dia JODOH ku ,
dekat kn la hati dia dengan hati ku ,
tapy , andaikan dia bukan jodoh ku ,
berikan dia ''Kebahagiaan'' sebagaimana engaku berikan aku Kebahagiaan
saat aku bersama dia . Amin


Love of Laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment