Blogger Widgets

July 27, 2012

iTakTahu ❤

Hai .

Salam :)

Annyeong ^^

Hai Hai , *lambai tangan dan sebut byebye* hoho , okayyy ! rilekk duluu , satlagi kata halau apa pulok :') susahh nanti . Hai Stalkers , Followers and Viewers sekalian :') Terima Kasih kerana menjaga blog nih , menambah kan pahala di bulan yg mulia nih :) yg menambah kan dosa . itu no komen . Heee xD okayyyyyyy :') Asslamualaikum dan Bismillah . Salam Jumaat Semuaa :') hari nih dh genap seminggu la puasa . Alhmdulillah . puasa tahun nih :') rasa sat jugk laa . dh seminggu dh . fuyoooo , tk ku sangka . bulan yg mulia dan bulan yg penuh keberkatan . Amin . ehh , *tetiba* hoho , Next week seminggu ja lagi nak study apa apa semua then , 5/8 dh trial . dan itu memang buat aku jtuh cinta dekat trial . Masa trial seminggu pa kita dating dengan trial lepas tuh tunang dan kahwin . Shafiq baca jenuh rengah gelak dekat aku, dia tk maqah . dia gelak ada laa . ehhh ! tk kesah *muka sekupang* habis PMR baru kitaa bercerai di mhkamah Syariah di Alor Setar nuhhh sayang :') lega laa kalau dh cerai , tak gaduh nak memerah otak untuk aku memikirkan masalah rumah tangga nanti . Haha , sapa baca mesti ada yg tk paham . aku bercerai dengan PMR okyy PMR , haha . mmpuih aa nak cerai dengan Shafiq , menangis berlagu lagu aku setiap hari okayyy :p ocehhh . sudah sudah laa merapu itu Tashaa :p okayy , second nak cerita psai SAHABAT sayang saya . sahbat saya yang ada 7 orang dan saya orang yang ke 8 :p itu normal :p ohyaaa :D lepas nih persahabatan mcam biasa , gila gila sama sama . gelak ketawa mcam ada senti mental sedikit lhaa :') mereka sahbat sayang saya dunia akhirat . itu takdir Allah . insyaAllah :') oraid . okayy ! bie . bie bie . awak Carta H-A-T-Y sayaa . maaf nah sayang , semalam sayang penat dan sangat penat . sayang tunggu bie sampai pukoi 11 bie , lepas tuh , sayang . Pasrah sat sbb tadak mses bie pun yg masuk . syg tedoq tak sedaq apa dh sbb nset sayang silent . sedih :'/ pukoi 12.50 sayng terjaga dan sayang bca mses bie hantaq , itu membuat kan rasa bersalah dan kekesalan yg amat sangt  sbb sayang RINDU bie ❤ rindu sangat . kay . Tasha buat terok-__- kesah pulok aku . sayang sent mses dekat bie dah tuh syg terus lena balik . punyaa laa terok anak Nazri nih , syg  letih sbb balik ptg semalam . dh tuh syg tk sedaq kata bie suruh call . sayng pun dengan separuh sedaq baca mses apa semua tuh dh tuh lena balik . nampak permainan dia ? Haha , sayang awak sorang nih agak terok , dh ngntuk apa yg terjadi rasa Indah jhaa :') Okayyy . besuk nak beli baju raya ! Yey Yey :p Haha , *over sikit* raya tahun nih Purple mari nahhh :') Bie , raya tahun nih kita pakai Purple nah sayang ? insyaAllah :'D sama tak sama tk penting :') janji hank dengan aku sentiasa bersama until ''JANNAH'' insyaAllah ❤ . Amin :') oraidd . sayang dh blurr dan sayang tk tahu nak tulis apa dh , mungkin sampai sini dan ini noktah nyaa . *coihh , ayat putus cintaa* haha , dk dk . kami tk putus cinta lagi nahh :') ohyaa . Okayy , otak blank . dah tk boleh pikiaq apa dh dan tadak benda dah nak pikiaq . Byeee sayang . iloveyou . muahhhhhhhhhhh :'* kanan dan kiri yaaa . Eh , ingat . Jaga Irfan sayang elok elok :D

Cantik , handsome , ALLAH bagiHodoh , cacat , ALLAH ujiFamily , kawan , ALLAH pinjamkan ♥ Jodoh , maut , ALLAH tentukan :')




love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment