Blogger Widgets

July 23, 2012

❤ SENYUMAN :')

Hai ,

Salam .

Annyeong (:

Okayy , Asslamualaikum semua nyaa :) si stalker , followers and viewers sekalian , dengan lafaz Bismillah . Hai *lambai tangn yg penuh warna warni :') Okayy guyss , lama jugak tk up to date , then , pagi nih ambik kesempatan sebab nya aku ponteng okay ponteng . Haha , tidak memang tadak masa la nak up to date blogger yang tah apa apa nih , cerita tak berjenis jha semua nih . ohyaaa :') first , Salam Ramadhan untuk semua Umat Islam :') dah 3 hari dh kita puasa , see ! bertapa sekejap nya msa itu berlalu dengan begitu pantas sekali . ohyaaa , noww ! ada lebih kurang 27 hari lagi ja kita nak puasa kn kan ? puasa tk sampai 30 hari khud kan ? hanya 29 hari . okayyy , first ! tengah demam nih tengah demam *muka mintak simpati sikit* walawehh , hari nih tak pergi sekolah , tk jumpa sahabat , tk jumpa superman okayy superman . alahai , rindu nih rindu . tkpaa :') kita sabaq nahhh , kita tahan rindu nih selama sebulan nah kalau boleh . wohhh , mmpus jenuh menangis jhaa besuk nih . :') okayy , bie ? yayang nak mintak maaf sangat sangat dekat beby nahh nahh ? malam puasa tuh kita merapu apa pun tak tau kan kan ? dok tak dok dua dua nangis , Sorry nahh . bie tak salah apa apa pun , sayang tachink lebih sebenaq nyaa tahuu . awak sweet sangat bila menangis , air mata awak mnjadi saksi cinta kita . insyaAllah :') Sayang mintak maaf nah bie sbb buat bie nangis terok sangat sangat . heee xD tak sengaja punss , Maaf nah sayang , okayy . Ramadhan tahun nih dengan Bie ❤. Alhamdulillah sangat :') Bie ? tahun lepas , kita start kenal masa bulan Ramadhan laa kan kan ? masa puasa la kita start kenal , fuyoooo . indah okay bila ingat balik semua tuhhh . :') semua memori tuh ada dalam ingatan sayang :D susah nak lupa kan okayy , sayang ingat tarikh kita kenal , start 21/8 kita kenal then , kawan kawan sampai buad kepala gila dua orang , sampai 24 oktober sayangg . Sayang tunggu bie , tunggu sampai bie habis PMR , itu sangat awesome . susah tahu aku nak tunggu laki yang aku rasa aku tk boleh bersama dia satu hari nanti , tapi , aku salah :') lepas dalam 2 minggu cenggitu la , lepas bie hbis PMR , bie context sayang , masa tuh . wait ! kita kenal lebih rapat bla bla bla . dh tuh , 24 oktober la semua nya terungkai , sayang pun tak tau macam mana boleh jadi mcam nih , ini la nama nya Takdir Allah kan bie ? Hikmah yang Allah bagi dekat sayang , selama sayang tempuh semua dugaan sebelum couple dengan bie dan semua dugaan yang terjadi dekat sayang . :) awak pemalu . yaaa ! itu sayang saya , mula mula memang seygan nk mmpus laa , lama lama , fuyooooo . kalau bab bab kata dekat orang , awak JUARA , juara di hati Saya :') kadang kadang sayang fikir jugak , macam mana boleh kenal dengan bie ? sebelum nih tk pernah nampak puns, nak kenal memang jauh membatu dari gunung everst tuh laa. alahai , Takdir Tasha takdir . yesss ! :) Takdir . dua bulan jha kenal dengan bie , kawan dengan bie , bie banyak bantu sayang untuk bangkit dari semua tuh . awak buat saya TERharu tahap kuasa 10 okayyy :') okay laa . otak dh blank bie , kang kalau cerita lagi kang karangan yang kalah PMR kang . Byee sayang . iloveyou . muahhhhhhhhhhh :'* awak JUARA di dalam hati saya ❤ ehh , thanks hadiah yang bie bagi . sayang akan jaga elok elok nahh :D
Sayang , besuk masuk 9 bulan kita bersama . terima Kasih sebab jaga kan sayang , ambik berat tentang sayang , buat sayang HAPPY 24/7 , buat sayang TERsenyum dengan telatah bie yang boleh buat gila gila tuh . iloveyou until ''JANNAH'' insyaAllah❤

❤ Dia text. Sebab rindu. Dia jealous. Sebab risau. Dia marah. Sebab sayang. Dia menangis. Sebab cinta. Dia pergi. Sebab kehendak Allah.



Hadiah ini Saya jaga elok elok macam mana saya jaga Awak :'*
Awak bukan sahaja SUPERMAN saya , SUPERHERO saya , tapi , awak jugak adalah SAHABAT SEJATI saya ❤

love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment