Blogger Widgets

August 09, 2012

iAngau iSayang iCinta iRindu semua sebab u ❤

Hai .

Salam :)

Annyeong :D

Hai Hai Hai *lambai sampai SENYUM sampai angau sampai kena bahan -.- lol , lambai pun kena bahan kaa ? lol -__- tk lojik sungguh , okayy . hai si satlker followers and viewers yang SETIA , acehhhh , merapu sudah . setia sungguh , terima kasih kerana menerjah belog yg ada sawang nih , sawang apa ? sawang mcm mcm laa , labah labah apa semua ada , yess . lama gila aku tk uptodate , trial wey trial . nowww , hari ni tamat laa trial untuk form 3 , next week nak raya dh , dan itu tak sabaq sangad :) lepas trial legaa laa kalau raya , tayah ingat apa semua dh , doa , usaha dan tawakal jha kan kan ? :) okeyy , noww ! sementara tunggu nak bukak puasa dan sementara tunggu nak masak itu ini . *cehhh , masak tuh* haha . haaa , *baik dk ?* lol , Shafiq la ni yg duk ajaq aku jadik peqasan terok sampai kuasa 10 nih . Haha . okayy . serious ._. today aku tadak cerita dan aku mengagah kan diri untuk menaip segala apa yg terjadi dalam diri dan kehidupan ini , selama kita hidup :) selama di uji pelbagai dugaan dan ujian yg maha esa bagi . *jiwang dk ?* haa , yg neh reja aku bila tak tau nak update natang th apa apa kan , okyyy . noww , dh masuk 10 malam terakhir Ramadhan , sedih wey sedih , ya Allah , sat nya msa tuh berlalu , kita jumpa lagi ka Ramadhan tahun depan ? insyaAllah :) mudah mudahan . kayy ;D sudah laa buat terok nnti kena perli perli dengan Shafiq memang makan aku punya siku laa :'p okayy , pejam celik pejam celik lagi 2 minggu jha nak masuk 10 bulan dengan Shafiq , Ya Allah , aku tak sangk sampai lama ni dan sampai tahap ni aku dengan dia , macam nak nangis pun ada bila aku fikir kan balik apa yg sering terjadi di antara kita , bergaduh itu adat bercinta kan sayang :) tak apa , sayang paham dan selisih faham itu memang selalu , hikmah di sebalik semua ini mmang buat aku KUAT dan berikan aku pengajaran yang tinggi untuk aku bangkit dari jatuh :') untuk aku terus bertahan menjadi seorang perempuan yang Tabah dengan Senyuman , *nampak tak aku tengah buat tachink nih :/* Allah itu Maha Adil Maha Pemurah Maha Penyayang Maha Mengasihi dan banyak lagi , sayang . ingat nah nah nah , sayang akan jaga bie sampai Tuhan tunjukkan kita yg mana Jodoh yang mana bukan , yang mana Sayang yang mana Benci sampai saat Tuhan pisahkan kita laa sayang akn undur kan diri dan leps kan bie dengan kebahagiaan bie sendiri :) tak jadi apa pun kita doa kan kebahagiaan orang yang kita sayang hingga menjatuhkan air mata kita dan berharap dia bahagia dengan orang lain , ingat sayang ! mungkin Allah ada jalan yg lebih baik untuk kita :') Allah jauhkan kita dengan orang yg kita SAYANG kerana , Allah dah tunjuk terang terangan yang dia bukan JODOH kita :D kita kena Tabah , perempuan yang SETIA susah untuk JATUH CINTA , bukan paras rupa atau apa apa . bie , rindu sayang sangat sangt dekat cinta , ingat selalu pesan rindu , rindu tamau kehilangan cinta itu jhaa :D  *kalau Shafiq TERbukak dan TERbaca jenuh aku kena paku paku dengan dia* -__- ehh , berani Shafiq buat , tamau kawan seminggu tahu ;p okay sayang , doa saya sentiasa untuk awak . semoga awak jodoh saya semoga awak menjadi teman hidup saya one day . insyaAllah :') okayy and the last , walau apa pun yg terjadi , percaya sayang . Hati sayang ada bie , dalam diri sayang ada bie . dan semua tempat sayang ada letak nya nama bie selepas Maha Esa , Family dan Sahabat saya :'D

Seorang Perempuan lebih rela melihat orang yang dia Sayang bahagia dan Tersenyum dengan Kebahagiaan yang hakiki bukan yang menaruh simpati seorang perempuan .

this picture i take for you , *mat salih gagap* sorry okay , gambaq ini saya ambik kerana , jam itu . jam itu merah , jam awak merah cinta kita pun merah . Mohd Shafiq Rizuwan , dengan lafaz Bismillah , semoga hubungan kita diredhai dan dirahmati Allah . Amin . InsyaAllah sayang ❤


love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment