Blogger Widgets

August 15, 2012

iPost untuk U ❤


Hai .

Salam .

Annyeong (:

Hai Hai . *melambai tangan untuk lebaran yang akan tiba tidak lama lagi* hoho , oraiddd . hai semua nyaa , Assalamualaikum , Bismillahhirohmanirohim :D Amin . alelele , dh dh . okayy . today i want to story about ? ohyaaaa . engak tahu dong . aku sebenarnya tadak idea nak edit dan uptodate bagai nih , tapi aku mengagahkan ia jugak kerana aku ingin menghilangkan bosan dan tekanan apabila melihat sawang di kaki belog ini . acewahhhh , *ayat tuh , kau ado ? kau tak hadoo* Hee , ohkay , ini laa rutin harian aku bila aku tengan bosan atau apa apa pun , aku akan caqi ini blog untuk aku mencoret kan 1001 kisah tentang kenangan pahit dan manis menjadi Manusia dan Hamba Allah yang Kuat dari segi ketabahan dan kesabaran :') *ayat tuh* Hee , dan dekat blogger nih jugak aku akan merapu apa kejadah nya aku sendiri puns nak nau laa cerita dia . okayy . First lha kan , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN :) to all Followers , Viewers and Stalkers terhebat sayaaa :) terima kasih kerana menerjah dan apa apa sahaja :D jasa korang nnti Allah Taala sahaja yg mmpu membalas nya . done ! ohyaa , raya tahun nih first time dalam hidup NuruL NatasHa Nazri , bila beraya dengan couple . sebelum nih , tiap kali raya jha mesti single available , ambik kau , available jugak letewww :p heee , nnti shafiq baca dia qenyih sampai mencair kan hati aku dah macam si Aaron ombak rindu itu qenyih dekat aku , haha . sudah Tasha sudah :) alhamdulillah sangat . Raya nih dengan Cinta . :) tak tahu la macam mana suasana dia sbb tak pernah okayy . this first time in my life . *mat salih kioq sikit* tolong lha paham ~ Haha , second story dia kan , terima kasih kepada semua pemberi pemberi duit raya tegar :D thanks so much , mintak main main puns dapat jugak :D jasa korang diingati sepanjang zaman . cehhh , buat terok bolehh :/ third punya cerita . tudiaaa , anak Nazri nih masuk habis semua cerita dalam satu entries . puyooOoooo . third dia , tak sabar sebenar nya nak dengaq takbir raya pada malam raya dan tak sabar sebenaq nya nak raya dan sedih sebenar nya bila Ramadhan tinggal kan kita , lahai . nasib kan :) InsyaAllah Ramadhan tahun depan kita boleh jumpa lagi . Amin . ohyaa , raya tahun nih memang macam tahun tahun lepas , ayaq mata yang akan teman aku pada malam raya sebab nya aku raya tanpa orang tersayang aku . chop !! bukan Shafiq , tapi bila Arwah Abah , Arwah abang Am dan Arwah adik Wawa aku . takpa , kita kena bangkit dengan kekuatan sayang :') insyaAllah . Amin . okay . done this story . raya nih engak tahu nak raya mana , Aloq Setaq itu sudah mesti nyaa :D tak sabar nak meet suma sepupu aku yg comey macam aku lol . *peqasan* kes nih Shafiq turun kan iLmu sikid sikid . jahad dk aku bie ? kejam dk ? duk tak duk nama hank jha aku sebut , jenuh tersedak hank kan kan ? :D alahai , sayang punya pasai kitaa buad apa pun boleh . Raya nih insyaAllah boleh raya sekali , purple jadi tema kita , eh . tak sangka kan , si adik aku yg comel tuh pun pakai Purple , cayaaa lhaa :p baqu kiut miut mcm kaka dia , *selamat la Irfan tak reti baca kalau dk , mampuih dh aku cerita dia* Cinta , cinta ingat nah manja sayang dekat cinta sangat sangat susah dh manja nak gantikan nama orang lain dalam hati nih melaen kan cinta . you remember thats , ialwaysloveyou . saya peramah sayang , saya bukan nak menduakan awak , saya tahu awak cemburu gilaa , tapi ingat . peramah saya untuk kebaikan awak . loveyou :'* Byee . Muahh setempek dekat kanan dengan kiri . :)


Perempuan yang KUAT itu tidak akan pernah mengalah dan tidak akan pernah berputus asa dengan Ujian yang diberikan oleh-Nya , ia tempuhi nya dengan SENYUMAN , itu Perempuan :)


iSayang , iManja , iCinta , iBahagia , iAngau , iRindu , iGila , iSeronok semua nya sebab u Mohd Shafiq Rizuwan :)

love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment