Blogger Widgets

August 23, 2012

iRaya dengan U ❤


Hai .

Salam :)

Annyeong ^^

huts huts , lahai . lama nya kita tak jumpa kan kan , apa khabar semua nyaa? si followers , viewers and stalkers tegar ku ? amacam raya ? ada beshhh . okayy , let's go to godek godek raya :D Asslamualaikum , Bismillahirahmanirahim :D Amin . LOL , memandai sahaja anak Nazri nih . Hai ^^ hari nih raya ke-5 lahai , sat nya rasa besuk dh Jumaat . Ahad dh sekolah , sad life ): tkpaaa , sekolah laaa beshh , boleh godek cikgu macam mcm , lepas nih kena Fokus PMR laaa wahai cik Tasha oii , namau main main dh naaaaa :') insyaAllah , doa kn jha lhaa . *muka serious* okayy , first rayaa . First time dalam sejarah jugak la , balik raya kampung pukul 4 -__- mmng tak ohsemmm , sbb abang ada jemput kwan beraya sampai ke petang . fuyoooooo -.- senget giloo . okayy , memang the bad lhaa raya nih , tapyy , Alhamdulillah Beshhh , semua sepupu turun AS tahun nih , so memang meriah yang teramad sangat sangat . heyooooo . beshh gilo gilo . kenangan wahai kenangan . okayyy . STOP ! *merapu itu aku* okay . tak tanya sudah laa . tk kesah apa punss :'3 oraiddd . tahun ni beraya Purple okayy purple . dh macam apa jhaa, serasi bersama gituuu . wahhhh (y) caya dk ? choihhh (!) sudah wahai Tasha sudahh -.- serious kembali . Raya ke-2 pergi ziarah kubur/pusara abah and semua sedara , memang buad air mata jha la masa dekat sana , serious sebak sangat . pergi kubur abah . Ya Allah . *ambik tisu lap hingus* LOL . *terok* air mata jatuh dan terus jatuh , memang dapat tahan sikid sahaja , sedih sangat woi sedih , tapi ku tahan hati yg sebak nih *ehh , sajak pulok --'* Raya ke-3 rya dekat rumahh , beshhh ooooOOooo -_____- sumpah besh . raya ke-3 tuh buad mkn mkn . then , sekali lgi semua berkumpul dalam satu Family yang besaq , cuma gambaq jha yg tadak tahu sbb camera tak muat nak masuk 10 ahli keluarga . campur cicik bagai dh berapa aku pun nak nauuu -,- tapi tak apaaa , besh sangat . beraya bukan selalu kn , sekali sekala jumpa diaorang , then skip . raya ke-4 yaaa! raya yg di tunggu tunggu sangat sangat , walaweyhhh ,  raya nih buad open house dekat rumah aku . tak ramai pun yg datang , jemput puns sahbat sahabat jha kan , apa boleh buad . ada 7 orang jha yang datang . raya ke-4 nih raya dengan Bie . lahai :') *Tasha cair dh sebenarnyaa* lol . Hee , raya nih raya dengan bie and sahabt , walaupun sahabat aku tak cukup 7 orang . be cool . rilek sahaja , mereka kan beraya . haha . setahun tak balik kampung woi . *ada keperlian disitu* xD peace^^v raya ke-4 raya yg perlu di ingati , sumpah rasa macam . fuyoooo . first time kan bie datang rumah bagai . lahai :') terpegun dengan purple awak kelmarin la sayang , tergoda segala gala nyaaa . :DD okayy . cukup sampai sini , picture time . Blurppp . Byeee . iloveyou olls . muahh kanan muahh kiri :'*

❤ Best Relationship: Cakap macam kawan➜ Bergurau seperti kanak kanak➜ Bergaduh mcm suami isteri➜ Saling melindungi mcm adk beradik ❤


itu Unggu saya :)


ini saya kelmarin . saya Merah kelmarin . anda bagaimana ? :D

 4 beradik yang macam gila gila , bergaduh tak kenal usia :D

ini anak saya . anak saya comel . mata PANDA okayy ;')
like me . *perasan*  

 this moment . yess , miss very much this moment , ni raya ke-4 .
alahai , bila nak sweet sweet macam ni lagi ?

itu HERO yang diamanahkan oleh Shafiq untuk menjaga diri ini -.-
balik balik , aku yg jaga dia dan aku yg jaga diri aku sendiri =.=

Comel itu dia . Sahabat sayang saya .


ini sahabat sayang saya . dia MANIS :)

 And for pengetahuan korang , ini SAYANG saya . dia milik saya . InsyaAllah kan sayang ? :') iloveyou . you mine , i'm yours

ini anak Nazri yang dilahir kan pada bulan Julai . dan diletakkn nama Nurul Natasha . abaikan muka dan mulut yang tah apa apa itu .

#Purple Tanda sayang kami ❤
and besuk genap 10 bulan kita bersama sayang's :) thanks for everythings .

sampai di sini sahaja dulu yaa . Sekian Terima Kasih :)

and last i want to say : SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment