Blogger Widgets

August 29, 2012

iSedih :'


Hai .

Salam :)

Annyeong ^^v


Hai Hai Hai . *lambai tangan sambil TERsenyum mesra :) lol . merapu habis tahap kuasa 1234 nuuu :'p okayyy , haqy ney , haqy rabu . haqy nih aku tak prgi sekolah . okayyy mmang awesome laa cerita dia , tk boleh jumpa CARTA H-A-T-Y dengan jumpa semua Sahabat sekepala yg gila gilaa . aku sedih nih sedih . first . dari hujung rambut hingga hujung kaki nah nah aku mintak maaf bie , Sorry sangad sangad , aku bnyk buad salah dekad hank . 10 bulan 5 hari nahh hank sabaq dengan semua perangai aku yg belum tentu semua org paham . aku setai pendam semua ksedihan aku , tuh aku bie , aku tengok hank BAHAGIA tanpa akuu :) aku doa kan yg TERbaik jha untuk hank , aku tk kesah hank nak buad macam neh kat aku . janji hank BAHAGIA , salah aku sebenar nyaa semua nih . aku mintak maaf nah biee :) aku haqap hank tk pernah nak lupa kan aku , sbb aku tk pernah nak lupa kan hank , tk pernah TERlintas dalam fikiran aku nk lupakan hank , nk pinggirkan hank dalam hidup aku . Aku sabar selagi aku mmpu dengan semua ujian yg Tuhan bagi , kita manusia yg lemah kn bie , aku ta sekuad hank , tk sekuat hati hank , hank boleh lalui semua nih tanpa aku , tapi , not me !!! aku tau aku banyak buad salah dekad hank smpai hank buad nak nau dengan aku kn , takpa bie , ayaq mata aku mmang sedia ada untuk hank , hank tk pernah sekali puns buad salah kat aku , aku yg selalu buad salah dekad hank , aku haqap hank maaf kan aku nah . hank knai kan aku mcm mana ? :'( aku TERkilan bie TERkilan atas apa yg hank buad dekad aku sekrang nih , aku rindu hank bie , rindu sangd sangad :'( tapi aku tau hank BAHAGIA jha tanpa aku , dekad sekolah hank rilek jha tanpa aku :) sokay sayang , doa saya untuk awak selalu . Cinta kena ingat , dalam hati nih tadak org lain dh , sayang banyak buad salah dekad bie . Sayang mintak maaf sangad sangd :/ sayang sedar siapa diri sayang dalam hidup bie , dalam hati bie , mungkin bie lebih ''BAHAGIA'' tanpa diri neyy :) sayang paham . bie , sayang doakan kebahagiaan bie nah :) kebahagiaan saat sayang dengan bie saat bie dengn sayang dan saat bie keseorangan :') okay bie , hati sayang sebak air mata sayang nak jatuh , sampai sini ya syg . BYEE. iloveyoumorethanyouloveme . muahhhh beberapa tempek dekad kanan dengan kiri tauuu :'*

❤ Saya masih boleh TERSENYUM saat saya melihat awak BAHAGIA , tapyy , saya akan MENANGIS saat awak mula melupakan saya :'(


saya merah sebab CINTA kita merah sayang kita unggu kan sayang ? :(

ya Allah , kau ketemukan kami kerana Takdir yg tak di sangka sangka , Ya Allah , kami bersyukur atas takdir dan hikmah yg kau berikan ni . Ya Allah , jauhkan kami dari dengki dan fitnah fitnah manusia , andaikan dia jodohku dekad kan la hati dia dengan hati ku , tapyy , andaikan dia bukan jodohku , berikan dia kebahagiaan saat kau berikan kebahagiaan terhadap aku saat bersamanya . Amin . Semoga awak jodoh saya , Semoga awak cinta mati saya , Semoga awak yg akan menjadi Iman saya one day . InsyaAllah until Jannah
 
 
love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment