Blogger Widgets

July 04, 2012

❤ Merah itu COMEL :)

Hai .

Salam :)

Anneyeong xD

Hai Hai Hai *lambai tangan sambil Senyum :)* okay , dh nk dekad 1 week jugak la kan aku tk update nih , rendu tak rendu tak ? *muka comey sikid* haha , okayyy ! kembali dengan Senyuman dan kesakitan , ocehhhh . kesakitan tuh biaq laa Tuhan jha yang tahu dan biaq la Tuhan jhaa yg balas semua tuh . Amin :D ehh , jgn nak teqasa sangad , sbb tk hingin tulis pasai hampa and tk hingin nak buad semua pembaca teqasa . okayy , blogger pun macam twitter jugak , tulis untuk seorang , sejuta terasa . itu manusia . dan itu perkara biasa la kan :') Ohkayyy , first , hai si STALKERS , followers and viewers sekalian . oraidd , haqy nih dh 4july . Hai July , menunggu saat bila birthday akan tiba . Haha , tasha tasha . -,- june pergi dengan kelukaan yang amad dalam , dan mengaharap bulan Julai tak seperti itu . insyaAllah :D kita kena tabah kan hati kita walau apa pun yg terjadi sayang , saya akan ada dengan awak . insyaAllah . okayy , nak story sikid pasai apa apa , 3 hari aku tak mai sekolah , haqy ni baqu aku mai sekolah . happylife :) Haha , memang suka byla ponteng lama lama nih , tapyy , tak boleh nak ponteng lama sangad sbb aku rinduuuu :'( renduu dekad Shafiq nanti payah pulok kan kan bie ? haha , punyaa lhaa gegeyh awak punya awek nih :') tkpaa , kita tak gegeyh kat balak orang , gegeyh kat balak sendiri tak apa haihhh >< atoto , okayy ! 3 haqy pergi pahang and keyL , kita tuqun keyL okay keyL tapi , tadak la nak bajet apa sangad . sabtu gerak keyL dan ahad gerak pahang , dan isnin tuqun keyL balik . ohsemmmm -.- pergi Pahang sebab hantaq itu abang , abang kesayangan aku yang paling TERsayang =='' haha , memang sedih weyy sedih , sebak hati aku woi , lepas nih sapa nak gaduh dengan aku ? aku menangis jugak sebenaq nyaa , hati aku sebak sangad masa tuh , pagi isnin abang daftar okayy daftar :' then pukoi 3 dia dh kena pergi orientasi dekad kem induksi pantai pesat . fuyoooooooo -.- memang kalut sangad . yaaa laa , pagi tuh memang lama gila nak tunggu , dengan taklimat macam dh buad aku nak ambik bantal tedoq jha tahu :p Haha , okayyy , abang aku masuk PSDC , apa PSDC ? tk tahu ka cik abang and kakak sekalian ? search google jha la . Haha , ehh ! tak kejam la sangat sampai taqa tuh xD okayy . Pahang Skills Development Centre (PSDC) dan ia kolej la senang ceqita habis ceqita buh the end yaaa :D pergi asrama memang jauh membatu dari kolej , sapa lambat bangun memang kena ponteng kelas sangad sangad :') abang aku memang akan buad macam tuh . buad pengetahuan korang , asrama dia kena pakai bantuan pernafasan yaaa ! erghhh . satu dorm ada 20 katil , berapa orang eh ? kali dengan 2 nuhhh :p Haha , sbb kan katil dua tingkat . masuk masuk Ya Allah , ada dua tandas jhaa , memang buad P.Ramlee ahh abang aku yg soqang tuh .Haha , sebenaq nya aku sedih wey sedih sbb lepas nih aku balik sekolah tadak sapa dh nak gaduh dengan aku , tadak sapa dah nak buli aku , tadak sapa dh nak suquh aku buad semua menda :( dan yg paling aku rendu , bila tadak dah orang yang akan buka lampu bilik aku bila aku tengah berangan dan bergayut dengan bie , auwwwwwww ;* siapa lepas nih ? melaen kan dia yg akan hendap aku bila aku gayut dengan bie . aku rendu semua tuh :'( okay dh ! kang nangis anak nazri nih . okayy , second ceqita pasai , Mohd Shafiq tite tuh laa , tite renduu diaaa :'( rendu sangad sangad . betoi orang kata , kalau gelak sakan sangad , lepas tuh mesti kita nangis kan kan ? macam aku :D hmm . gelak bapak sakan gilo haqy nih , then malam nih niat memang nak nangis habis dh tahuuu :') tkpaa , kita kuat kan kan ? *tunjuk otot* Haha , ookayy ! tadak orang lain dah dalam hati nih bie melain kan hank , hanya hank aku ada , hank yang selalu isi hati aku dengan kesetiaan , kasih sayang dan semangad hank , itu hank xD okayyy ! memang semalam aku geram tahu geram -.- bukan niat aku nak mses macam tuh , hati aku sakit okayy sakit :'( suka kan seksa sayang ? haishhh , memang ombak rindu yang melandai malam tadik , sebelum aku tedoq dengan ayaq mata untuk DIA❤ . okayy , ayaq mata aku untuk hank bie , untuk hank lagi :') Okayy , Tasha kuad okayy , aku rindu hank . lama kan tak ngusik hank ? Haha , sumpah semalam gelak guling guling aku bie bila hank merajuk , ya allah ! comel okay comel . sayang aku memang comel , nnti anak pun macam tuh kan beby ? insyaAllah :'* okayy , last okayy , bulan 7 nih masuk 9 bulan kita berdua bie . tak sabaq nak tunggu 24/7 nih :'D haha , insyaAllah semua nyaa dipermudahkan . amin . and the last , iLOVEyou until i die , and awak cinta mati saya :D insyaAllah atas restu Allah kita akan bersama :'* AMIN . * jaga Irfan saya baik baik ya sayang * Byee . Muahhhhhhhhhhhhhh :'* ❤


❤ Setiap Apa Yang Terjadi saya Akan ada dengan Awak sentiasa . InsyaAllah this relationship until Jannah :)



di dalam senyuman ini terselit satu kesedihan yang kuat , dengan senyuman ini saya bangkit dengan kuat dan tabah dengn semua nya :')

Rindu dekad budak nih *baju hijau* :D

P/s : Mohd Shafiq Rizuwan . Saya Nurul Natasha Nazri menerima awak kerana restu Allah , semoga awak jodoh saya . insyaAllah . Amin .

love of laugh :
NataShafiq❤ 

No comments:

Post a Comment