Blogger Widgets

July 07, 2012

❤ SAHABAT ❤ AWAK ❤

Hai ,

Salam

Annyeong (:

Hai Hai Hai *lambai tangan dengan senyuman mesra . hoho , mesti korang kata kan , apa la Tasha nih , menda yg sama jha sebelum mula entries . Hoho , suka hati tite laa . okayyy , Asslamualaikum semua nya dan salam sejahtera . :D dimula kan dengan lafaz Bismillah . Amin , hehe , okayyy ! let's go to the merapu merapai ! #OhMyEnglish . haha , mana nak pandai nya english aku , semua blank , exam pun ataih pagaq jha markah semua tuh . ocehhhhh (y) today is Saturday , okayy . nak habaq habeh la dekad semua orang bila aku BOSAN sangad haqy nih . okayy , repeat . B.O.S.A.N , haa amekawww ! memang tahap kecipanan dh aku bosan ~ bosan ~ bosan ~ ehh ! Heyy , stalkers , followers and viewers sekalian . apa khabaq ? anda sihat ? saya pun sihat jha . Alhamdulillah . okayy , ptg nih ambik kesempatan nak hilangkan bosan dengan meng-update blogger yang separuh abad dh nih . dh 2 tahun jugak la blogger aku ni , nak besaq dh dia :p Haha , punya ggeyh bini Shafiq nih , Shafiq ajaq okayy ? *muka blurr* heeee xD beby ? amau maqah maqah nahh , SENYUM jhaa , senyuman awak buat saya macam . fuyooooooooooo ! dia senyum dia senyum . haha , angau okay angau memang sekali tgk macam , Aaron Aziz senyum pun ada . puihhhh ! haha , Shafiq baca mampuih kena belasah cukup cukup dengan diaa ! ayokkkk !!! Tasha ketaq habis dhhh paa ? ehh , tk laa , Shafiq tk buad sayang dia macam tuh la , kan sayang ? haha *sequpa aku tau* okayy . first , memang aku nak merapu habis la sbb kan aku blur dan tak tau nak cerita pasai apa . mehhh ! kita slow slow cerita pasai SAHABAT sekepala kita yang ada 8 urg tuh okay ? first , kita ada Tykah Sham Nyza Amal Yaty Ummi and Fyza :) mereka semua nih ibarat keluarga aku okayy keluarga aku , susah senang ditempuhi dengan SENYUMAN , walau pun hati nih sakit di sebab kan hamba Allah yang tak pernah nak puas hati bagai ka kan ? :) kami tetap bersama mengharungi semua nyaa dengan gelak tawa yang ikhlas dan dengan senyuman yang manis kami lalui nya selama 3 tahun okayy 3 tahun . okayy , memang awesome ! mereka awesome . mereka akan ada dengan aku saat aku senyum dan saat aku dengan air mata , bukan sahabat nama nya yaa kalau tak pernah kisah akan sahabat nya . sebab tuh aku tk suka panggil ''kawan'' sebab mak kata : kawan tuh macam macam ada , tapyy sahabat tuh hanya yang satu dan sahabat itu sampai mati :) itu mereka , dekad bahu mereka aku luah kan semua nya , aku bangkit dari dugaan yang Tuhan berikan semua nya kerana mereka , aku kuat kan hati aku semua kerana mereka . SAHABAT . aku cuba untuk senyum kadang kala aku ingin menangis itu sebab SAHABAT . yeessssss ! awak awak awak , awak la yang jadi sahabat saya yang sekian lama tuh :D awak semua SAHABAT dunia akhirat saya . hanya Tuhan yang akan pisahkan kita , dan hanya Tuhan yang akan jauhkan kita :D itu di antara hidup dan mati . insyaAllah . iloveyou all . langkah mayat aku dulu kalau korang nak rampas semua sahabat aku dan kalau korang nak sakit kan hati mereka . paham ? :) okayy ! second cerita tak lain tk bukan pasai Mohd Shafiq aku yang sorang tuh :') okayy ! mau cerita habis habis punya -.- Shafiq baca dia tak akan kata apa melaen kan dia SENYUM kan bie ? :D haha , aku tahu la . aku lebih kenal sapa sayang aku , aku lebih tahu macam mana hati dia , walau pun bukan sepenuh nyaa tapi , aku tau macam mana perangai sayang aku yg seorang tuh :D awak , awak , awak la yang tau kata saya sayang awak sepenuh jiwa saya tuh :'* *yg lain jgn nak perasan:p okayy , beby ! terima kasih sayang , sebab bie sayang bangkit sebab bie sayang kenal apa itu hidup dan apa itu Pengorbanan dalam percintaan :'* sejak kenal bie sekali pun sayang tak pernah menyesal okayy , 8bulan dan dah nak masuk 9bulan dengan bie , sayang tak pernah tak bahagia . sumpah demi nama Allah . dalam hati sayang hanya ada nama bie . ingat selalu kata kata sayang . hanya Allah yang boleh pisahkan kita , atas restu dia kita kenal dan atas restu dia jugak kita akan berpisah :) ayaq mata sayang yg selalu jatuh untuk bie tuh bukan kesalahan bie , bukan kesakitan yang bie bagy , semua ayaq mata sayang tuh adalah air mata KEBAHAGIAAN , sungguh . :) bie . iloveyou .imissyou . sayang doa kan hubungan kita kekal until Jannah sayang :D okayy . last ! Saya sayang awak macam mana saya sayang Allah dan Nabi , Ibu dan Ayah , Kaka dan Abg , Sahabat dan Keluarga , Arwah adik dan Arwah abah saya dan macam mana Nabi Muhammad S.A.W menyanyangi Umat nyaa . macam tuh saya sayang awak Mohd Shafiq Rizuwan ❤ byee . saya sayang semua yang sayang kan saya :) iloveyou . muahh pp kanan and kiri . ehh ! Bie ? jaga Irfan sayang baik baik tauuu ❤


 ❤ Atas Kesabaran dan Kekuatan yang ada saya bangkit untuk terus terSENYUM :)

Jika Kau takdirkan dia untukku,Kau DEKATKANLAH hati dia dengan hati saya TAPI kalau bukan dia takdirku Kau berikanlah kebahagiaan kepadanya.

love of laugh
NataShafiq

No comments:

Post a Comment