Blogger Widgets

June 29, 2012

❤ Awak .... :'(

Hai ,

Annyeong :)

Assalamualaikum , semua hadirin dan hadiran sekalian . okayyy , nampak tajuk atas pun tahu kan aku tengah sedih terok sangd , sangd dan sangad :'( okayyy , kepada siapa yg tau tuh , tkpa lha :) Okayyy , tdak tempat lain dh aku nk mengadu atau meluahkan rasa mlain Diary Online kesayangn aku nih , okayyy , haqy neh haqy jumaat . haqy selasa , rabu khamis ? yesss ! banyak cerita sedih sangd nak aku kongsi , first sekali aku nak mintak maaf dekad superman aku yg sorang tuh , Shafiq :'( bie , sayang mintak maaf kalau sayang ada buad salah ka apa kaa , sayang tau bie terluka dgn sayang kan ? bie sakit haty kan dengan sayang ? bie ? mana bie ? :'( sayang sedih bie , sedih sangd byla bie seksa sayang macam nih , ayaq mta sayang tk boleh tahan , dan sesungguh nyaa , aku menaip dengan air mata yang tk pernah nak berhenti . okayyy , lantak lhaa stalkers nak kutuk bagai , manusia tadak otak memang lagu tuh . ohhhh !no , amau amau amau terasa nahh :) aku kiding -.- kalau trasa apa salah nyaa , memng nak bgi . Haha , nmpak dk aku jahad gila nih ? hmmm :( bie , okayyy ! sayang rindu bie , sayang tk tau bie apa sayang buad dekad bie , sayang buntu pikiaq semua nih sampai pukoi 4 pgi . :) bie ? klau sayang ada sakit kan haty bie ka apa kaa , sayang mintak maaf , sungguh sayang . bukan niat saya nak sakit kan hati bie :'( aku rindu Shafiq weyyy , rindu sangd , lama gila tak kacau dia , tk cubit , tk ngusik shafiq :'( Ya Allah , Tuhan jhaa tempat aku ngdu malam malam . hmmm , okayyy :/ bie , sayang mintak maaf sangad sangad kalau sayang ada buat salah dekat bie , sayang tau , sayang bukan yg TERbaik untuk bie , sayang tau sayang ada buad salah dekat bie sampai bie seksa hati sayang macam nih , sayang redha bie , sayang tau bie dh bahagia :) sayang redha , mungkin ini jalan tkdir saya untuk semua nih :) bie ? ingat nahh sayang , tabah kan hti tuh , kuad kan hti tuh dengn semua dugaan yang Tuhan bagi yaa :) sayang tau bie kuat tapii , sayang tk boleh kuad mcam mana bie kuad :) okayyy , sayang tau bie dh tak bahagia apa dengan sayang , awak ! saya tunggu awak , jaga diri , sayang doa kan kebahagiaan bie , sayang doa kn semua tuh untuk bie , dan ! bie , lepash nih amau sombong sombong tauu , SENYUM :) senyuman bie boleh buad sayang senyum walaupun dari jauh :'D takpaa, ayaq mata saya nih tk penting macam mna awak pnting dalam hidup saya :) Okyyy . assalamualaikum arwah abah :( abah , anak abah yg sorang nih lemah dan sangad lemah dengan dugaan yang di takdir kan dalam hidup tasha , abah ? :'( Tasha rendu abah , tasha tk boleh kuad macam abah kuad , kan indah kalau abah msih ada kan ? mungkin Tasha akan mengadu semua nya dekad abah , abah laa tempat Tasha bangkit dari semua ni , tapyy , Tuhan lebih sayang kan abah , takpa :) Tasha redha , ini kan ujian untuk kami semua , Ya Allah , aku memohon dan hamba mu nih merayu ya Allah , jngan engkau ambil emak :'( lgi perit kalau Tuhan ambik mak sebelum Tasha dapat blas semua jasa abah dengan mak dan ingat :'( jasa abah dengan mak dh sampai Syurga . abah ? tolong abah :'( anak abah nih lemah , izinkan Tasha pinjam kekuatan dan ketabahan hati abah :') Tasha nak kuad macam mna abah kuad masa abah jaga Tasha duluuu :') IloveYouu , Assalamualaikum Arwah Adik dan Abang Am , bismillah :) first Tasha memng rindu habis dh dekd adik dengan abang :') abang , jasa abang tak sempat Tasha bals , abg ? abg ingat tk msa dulu dulu , kalau abang balik dari asrama tasha la yg akan p peluk abang , abang ekud semua kehendak Tasha , tapi , Tuhan lebih syg kn abg , itu pun tasha Redha :') adik ? adikkkk :( awak pengubat hti saya , awak kuad kn saya , knapa awak lebih tinggal kan saya dulu seblum saya tinggal kn awak ? :'( adik , kami semua dekad sini rendu adik dan adik lhaa adik yg paling awesome :D awak satu satu nya adik kesayngan saya . :D pinjam kan kekuatan abah untuk anak abah yg lemah nih yaa ? lastly , Beby ? Sayang mintak maaf sekali lagi , sayang akan terus tunggu bie sampai tuhan pisahkan kita kerana takdir dia , bukan kerana orang ketiga . dan :) sayang saya hanya untuk awak , tiada pengganti :D insyaAllah . last  , ILOVEYOU, muah pp kanan muahh pp kiri :'( muahhhhh . :*

❤ Senyuman Saya hari nih untuk saya menutup Kesedihan hari Semalam ..




Mungkin ini Dugaan dan Takdir hidup saya :) Saya percaya Awak SETIA ❤

Ya Allah , kuat kn Hati dia Tabah kan Hati dia mcam mana engkau kuad kan hati hamba mu ini dan berikan la dia KEBAHAGIAAN sebagai mana kau berikan aku KEBAHAGIAAN saat aku bersama dia :) Jaga Kan Diri Dia Untuk Aku ❤

love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment