Blogger Widgets

June 26, 2012

. I Love You .

Hai ,

Salam .

Annyeong (:

Hey Hey *lambai tangan dengan senyuman manis yang ikhlas :) heee, okayyy ! noww , i'm here to up to date the , bla bla bla . *OhMyEnglish :p Haha , amekawww Tasha , merapu merapai gila gila punya lhaaa :'p okay okyy , dh berapa haqy dh tk update , noww, dh ada masa terluang nih ambik pluang dan ambik restu semua STALKERandFollowers yaaa , ehhh ! tamau tamau tamau terasa , entries nih tadak kena mengena ada sama yang hidup ataupun mati laa , takmau takmau :p Haha , mereng sikid isteri Shafiq nih kn kan ? *Shafiq baca dea SENYUM* heee, tgk tuhh , punyaa laa perasan nak mampuih . hehe , ya laa, perasan sikid jhaa, tamau banyak banyk , nnti kena bash pulok kenss -.- ehhh , kau punya blogger ke aku punya blogger ? so , suka hati aku laa kan kan ? okay , nvm . apa pun tk kesah and serupa aku kesah sangad :D tudiaaaaaaaaa , Shafiq baca kena perli nih , ehhh !tak takud okayy tak takud , boley perli balik banyak bnyak :p sudah Tasha sudah , mrapu apa la kan aku nih ? okayyy , noww ! nak serious , insyaAllah :p haha , kalau tk serious ka apa ka , nnti pergi jumpa Shfiq tibai dia tau tau ? *muka tak bersalah* hoho , yeahhh , haqi nih nak update , beby ? sorry sayang sorry sangad sebab sayang dh lambat nak update pasai 8bulan kita bersama, kami bze PMR *muntah hijau kuning merah pliss* heee , 3line gk aaa , kau ada ? ohhh . kay ! tak mau ambik tauuu :p peace ^^v ohyaaa , bie , dh 8bulan bie kita dua , ahad hari tuh bersamaan 24/6/2012 dh masuk 8bulan kita bersama mengharungi saat SENYUMAN dan saat KESEDIHAN yang melanda di HATI , bie pngubat semua nyaa :) bie buad sayang bangkit dari semua msalah dengan kta kata bie , dengan semangad dan dengn semua sokongan bie sayang bangkit dari kesedihn itu :) kadang kadang kita happy dan ada kala kita sedih kan yayang ? Tuhan uji kita dengan dugaan yang sangd berat untuk kita hadapi , tapyyy !awak bersabar awak kuad kan semangad untuk tempuh semua nih samasama , sayang TERharu bie sayang TERharu :) mungkin kita tadak jodoh tapi , cukup jodoh dalam percintaan ini :) saya bahagia dengan awak , 8bulan sama sama mengharungi semua nih dengan senyuman dengan gelak tawa yang tk henti henti , 8bulan kita jarang gduh bie , kita gduh manja , dan dah jadi adat brcinta kalau bergduh kn ? :D itu saya tau . tadak sapa and susah sangad urg nak paham diri sayang nih mlaen kan beby , melaen kn sahabat , sebab itu saya selalu doa '' biar awak cinta mati saya '' haaa , sweet dk ? tuihhh , tuihh haha , tudiaaa , Shafiq baca mampus kna gelak sakan tahap cipan yng tak ku sangka ku duga . Hahaha , nak kena pang pang pang =) Okayyy , sayang !terima kasih bie , terima kasih sangad sebab kuat kan sayang , bagi sayang semangd dan sokongan yang boleh sayang bangkit dari semua kesedihan hati ini :) macam macam kan bie ? macam macam yang terjadik 8bulan nih , kitaa sabaq kita tabah :) tadak lelaki yang pernah sayang jumpa bie mlaen kn bie yang tahan dengan perangai sayang selama 8bulan :) sumpah demi nama Allah , saya SETIA dan saya tak akan pernah hdirkan orang lain dalam hidup saya melain kan terpaksa :) insyaAllah . amin amin amin . okayyy , bie sayang tak tau nak cakap apa dh , sayang pun dk blurr otak blank dude . Haha , peace ^^v , tapi , cuma satu yang sayang nanak bie tau . Sayang saya dekat Awak tak akan pernah hilang melain kan saya hilang ingatan one day :* insyaAllah :* Amin , and th last one , you are my one SUPERHERO and awak sahaja SUPERMAN saya :') Byeee , muahh pp kanan muahh pp kiri banyak kali . Muahhhhhhhhhhhhh :'* ingat nahhh , jaga Irfan sayang elok elok mcam saya jaga awak . Haaaa , nak kena tabuh dengan Shafiq :'*

❤ Atas Restu Allah saya Terima Awak dengan Lafaz '' BISMILLAH '' insyaAllah :*




Bismillah , Ya Allah Ya Tuhan ku , aku memohon Kuat kan hati kami dengan Kesabaran yang tinggi untuk kami berdua menempuh semua liku liku kehidupan kami dengan Dugaan-Mu yang telah ditakdirkan untuk kami , semoga dia Tercipta Untukku ❤



p/s : nanti kita jadi macam gambar dekat atas tuh ya sayag . insyaAllah :)


love of laugh :
NataShafiq ❤

No comments:

Post a Comment