Blogger Widgets

June 22, 2012

Untuk Dia ❤

Hai ,

Salam ,

Annyeong :)

Hai Hai *lambai tangan* okayyyy , dimulakan dengan lafaz Bismillah :D hai , salam jumaat sekalian sekalian , Harap maklum . sorry sebab lama sangad tak up to date dekad blogger nih . agak busy okay busy . Haha , repeat BUSY ! ohnoo ! tipu belaka jhaaa , sebenaq nyaa malas okay malas repeat one more time MALAS , ohyaaa , that rite . ehhh , OHMYENGLISH ! haha , mampus la hank neh Tasha oii , merapu sungguh , okayyy , Asslamualaikum semua nyaaa :') sihat sejahtera jhaa kan kan ? Okayyy , orang kat sini pun sihat jhaa . okayyy , jum kita bersih kan habuk dekad blogger nih , blogger yang dh berhabuk berkurun tk update , *muka tipu* haha , okayy okayyy , terima kasih sbb jaga ka apa ka kan , nowww ! jarang dh punss nak update , malas kata nya tadik kan kan ? hoho , lagi pun jarang jugak nak online *muka tipu* haha , rejaa muhong jha hank nih , tk online la sangad kan kan ? watlek watpeace sudah laa , tamau kalut kalut , chilek chilek :p Heeee xD okayyy , nak story apa kemenda pun tak tau melaen kan story pasai hidup aku dia dan sapa sapa jha laa :) Carta H-A-T-Y yaa , awak sayang , awak laa awak yang tauuu kata saya sayang awak tuhh , ehh ! yg lain jgn nak perasan sampai naik gila meqoyan nuqhh . haha , *comei dak ayat* okayyy , Shafiq baca kena dush dush dh dengan dia , elehhhh , tk takud punss kan kan ? Shafiq tak beqani nak maqah laa , dia takud nak maqah . ya Allah , memang nak mampuih dh anak Nazri nih kan kan ? hoho , memang memang memang !!! taraaaaaa , woi sudah Tasha sudah . okayyy kembali seperti biasa , rindu laa dekad dia , dia dia . untuk dia . haha , memang rasa macam nak baling lappy jha kan dekad aku nih ? hee , jgn jgn mak maqah kang kalau lappy qosak , okayyy , today is Friday and the date is 22/6 okayy , lagi 2 hari jhaa sayang , 2 hari jhaa :) Ahad nih masuk 8 bulan dh , masa tuh , Ya Allah , like serious ka nih aku dengan Shafiq nak masuk 8 bulan dh ? fuhhhh , *lap peluh* heeee xD okayyy , memang susah sangad nak percaya dan aku tk suquh puns hampa percaya apa yang tengah aku meqoyan apa dalam entries nih kan ;D this year , serious habaq mai , rasa sat sangad hidup nih , now dh bulan 6 ? okayyy next week habis bulan 6 dhhh , then , bulan 7 dah mai , sat jha bulan 7 tuh p dh nak puasa . Ya Allah , apa nihh , sumpahhh PMR lagi la nak dekad Tasha , insaf 5minit buad balik kan kan ? itu perkara biasa bagi manusia kan ? :) okayyy , macam macam jugak yang t'jadik kat bulan 6 nih , dugaan yang Tuhan bagi memang mengajaq kita erti ketabahan dan kesabaran yang tinggi untuk kita terus bangkit dari semua kesilapan yang lalu dan kita perbaiki kesilapan itu dengan kekuatan dan kesedaran . Bie ? okayyy , dah nak masuk 8 bulan kita dua , memang rasa sat sangad , sayang pun tk percaya semua nih boleh terjadik , indah sangad bila kenang mula mula kita kenai macam mana , dan macam mana kita mula rapat dan terus rapat sampai ke hari ini , awak ibarat sahabat sayang yang paling rapat dalam hidup nih , dan awak jugak boyfriend yang paling memahami diri ini :) *nak kena tumbuk dengan Shafiq* haha , weyyyy ! aku habaq serious nuhhh , aku sayang hank sangad sangad , sayang aku dekad hank memang tk bolehh nak bukti kan dh , Tuhan jhaa yang tau bertapa aku sayang nyaa hank macam aku sayang Allah , Family , Sahabat dan semua nyaa dalam diri aku , hank kuad kan aku , hank sekepala dengan aku ! yesss ! this part i like . memang susah nak dapat lelaki macam hank bie , yang sekepala , yang boley buad gila gila macam mana aku suka buad tiap tiap haqy dengan sahabat aku :) dypa tadak hank ada untuk layan semua karenah aku yang kalah orang yang sakit gila dan kalah orang yang ada sentimental otak dia tak betul tuh . Haha , fuyooooo , tara tuh hank Tasha , haha . okayyyy ,bebyyyyyyy ! sayang tak mintak apa apa dalam hidup ini , 8 bulan nih sayang tak pernah mintak apa apa pun dari bie , cuma SETIA dan KASIH SAYANG awak terhadap saya jhaa :) sayang aku dekad hank dh tk boleh nak hilang tau tau . ingat tauuuu ;'* hati saya yang ada dekad awak tuh jaga elok elok , sebab hati awak yang ada dekad saya nih sayang belai tiap haqy , bie ! tiap haqy doa sayang untuk bie tak pernah putus , doa semoga awak jodoh sayang dan semoga awak tercipta untuk saya itu sudah semesti nyaa :) bie , 24/7 sayang tak pernah nak lupa kan bie , apatah lagi nak tinggal kan bie . Atas restu Allah saya terima awak dengan Lafaz '' BISMILLAH '' dan dengan 1001 Sayang yang Tuhan bagi dekad saya untuk saya bagi dekad awak nih :) saya simpan semua nih sampai awak jodoh saya . insyaAllah . bie ? first time kenal awak , sayang dh tau bie macam mana , okayyy :) orang yang kuat BERsabar itu awak , semua sahabat cakap macam tuh , macam macam sayang buad bie kan kan ? Haha , *muka tk bersalah langsung* hehe , bie tetap sabaq dengan semua perangai sayang , sebab itu sayang saya dekad awak tak akan pernah hilang . insyaAllah .  Mohd Shafiq Rizuwan , ingat sayang ! hargai orang yang kita sayang hari ini sebelum hari esok dia tinggal kan kita dengan air mata di atas sebabkan  kita melukakan hati nya tanpa niat :'* IloveYou until i die :'* insyaAllah . Amin . Okayyy , sayang hank ! Byeeeee :'* muahhhhhhhhhhhhhhhh :* bie satu lagi , jaga Irfan sayang baik baik tauuu :'* Haha , tengok tuh , buad pasai dengan Shafiq . hoooo , tak takud :p ❤

 ❤ Dia Tinggal Kan Kita Tanpa Alasan Jangan Biarkan Dia Datang Dengan 1001 Alasan .. 


 Saat Saya jatuh dan Saat Air Mata saya Mengalir hanya Awak yang boleh ubati semua nya dengan SENYUMAN awak :'* dekad bahu bie sayang akan menitis kan air mata disebabkan dugaan yang saya tak kuad macam mana awak kuat :)


love of laugh :
NataShafiq ❤





No comments:

Post a Comment