Blogger Widgets

June 16, 2012

SegalaNyaaa :')

Hai ,

Salam :)

Annyeong :) Hai hai . *lambai tangan sambil tersenyum manis kalah gula gula yang memang manis and kalah urg yang kencing manis dan boley merawat penyakit kencing manis tuh jugakk . tudiaaaa , memang seronok kena marah marah ni . :p hehe , sorry sorry , memang aku suka merapu dalam blogger ni , malas lhaa nak serious serious , semak kepala jhaa . ocehhh , semak la sangad kan orang kata . nowww ! dh lama tk up to date , bukan nya apa , malas ni malas , *buad muka malas* okayy , memang suka buad hampa saked hati ;p *peace , nowww , cerita macam biasa laa , karangan tanpa penanda wacana dan tiada titik noktah dan tiada perenggan , itu karangan aku . jawab PMR orang tuh bagi berbintang bintang tauuu . *perasan* haha , okayy , dh seminggu sekolah , bukak sekolah dh seminggu  -..- keling cakap memang macam ni . :) nowww , tengah tunggu masa bila PMR nak mai ? bila PMR nak habis ? dalam otak pikiaq macam macam dhhh , sob sob , haha , statement tadak kena mengena langsung , result bapak bila gempak nak mampus , Shafiq tahu kita chilek jhaa :) dua dua sama jhaa . Heee xD sekarang masa untuk berubah dan hidayah tak sampai lagi jhaa . mudah mudahan cepad lhaa hidayah tuh mai :') InsyaAllah . ehhh , jangan nak perasan sangad . hari ni bukak blog habuk satu pun tadak :') haha , jaga kebersihan betoi la sapa yang melawad ni . maseh maseh . nak gaji usaha sendiri , *kejam dak ?* Shafiq ajaq nuhhh , aku tak tau apa apa . okayyyy :') 4hary cuti dengan isnin ni ada hari sukan dekad stadium bertam nuuuu , memang bosan la aku duduk rumah jenuh online jhaa :'p peace . Haha , untung la sapa yang dapat p , tidak nak p tapyyy , tamau laa satlagi macam macam hal , semak pala jhaa , rela duduk rumah goyang kaki ada jugak faedah . Haha , itu hank kata faedah Tasha ? okayy , skip la semua tuh , lantak la nak kata apa pun :p sbb aku dh malas dh ni :'p hehe , seminggu sekolah macam macam kenangan dh , ada yang manis ada yang pahit ada yang kurang asam jawa ada yang kurang gula dan garam dan ada yang terlebih minyak gas . fuyoooooooo , tasha merapu dh :p haha , Sahabat ? okay sahabat kata nya , susah senang sama sama , dekad bahu dorang aku luah kan isi hati ni , dekad bahu dorang aku menangis dengan ujian yang Tuhan berikan , dekad bahu dorang jugak aku kumpul kan kekuatan yang tinggi untuk bangkit , sama jugak dengan Shafiq , kata kata semangad bagai . sebab dia aku kuad , sbb dia aku bangkit dari kesedihan yang macam macam , sbb dea aku cuba untuk tersenyum walaupun hati aku meruntuh kelukaan dengan coret coret luka yang hamba Allah jugak membuad nyaa , woi , ingat hati aku retaih pa nak conteng conteng nak lukis bagai ? sakit tau dk -.- Haha , kay . sekian terima kasih . last sekali aku nak bagi tau yang aku sayang sahabat , family , superman macam mana aku sayang Allah dan Nabi . sayang ? insyaAllah this relationship until i die :') Amin . IloveYou . byeee :'* Muahhh ,

❤ Setiap Perkara yang Terjadi Setiap itu Kita akan Mempelajari apa itu Kehidupan yang Sejati ..


 Senyuman Menghiasi Hari , Kesedihan Menemani Hati , kehidupan di tempuhi dengan kekuatan diri :)

love of laugh :
NataShafiq :)

No comments:

Post a Comment