Blogger Widgets

June 11, 2012

❤ Love Love Love -.-

Hai ,

Salam ,

Annyeong :)

Hai satlkers , followers and readers sekalian . wots wots :D ocehhh , di mula kan dengan ucapan Bismillah dan Assalamualaikum :') okayyy , nowwww ! dh dekad 1 week jugak laa tk conteng and tak tulis diary online sehaty sejiwa nie , haha , ayokkk , nanti Shafiq jeles , ehhhh tak dea paham ;D haha , *rasanya laa* okayy , buad muka tk bersalah selagi boley okay sayang :') noww , dh dekad 1 week tk melawad belog bagai , terima kasih kepada siapa yang menambah kan Pahala di blog nie :) kalau menambahkan dosa terima kasih jugak :) nanti jawab dengan Allah tau ^^ *peace , ehhh . dh dh , amau amik hati nahhh , nnti haty elang lagu mana ? haaa , jenuh boyprenggg nak bagy haty dea separuh , haha ! share haty orang kata , wahai cik tasha , apa yang hank merapu ? ohhh , macam nak tembak jha kan korang rasa , Haha , aku lagi laaa , 1week dekad keyL 1week tk online twitter sejati , rendu okay rendu , Fb ? alaaaa , tk rindu sangad . hahaha , kojam nih kojam , tkpaaa :) Mark tak maqah :p okayy , sudah la meqoyan , 1week duduk dekad KeyL memang banyak sangad kenangan pahit dan manis yang terjadik :') yang manis nya bila sekepala dan seperangai berjumpa :D jumpa , sepupu sepapat yang tiap haqy qeja melompat lompat tuh , Haha , apa neh ? okayy , sudah abaikan , mereka sekepala , seperangai so , cungggggggggggggg ! memang seronok nak mampus bila cuit sana sini :'p ehh , perempuan laa , nnti bagy tahu Shafiq pulok , -.- haaaa , tkpaaa :) Shafiq Senyum jhaa , dea mana nak maqah , beqani dea maqah *buat berani jhaa* Hoho , satlagi kalau Shafiq maqah aku laa orang pertama yang akan rasa bersalah dan menangis tak berhenti henti , ocehhh , *comei dk ayat* . dekad kL jenuh nak pendam rindu dekad Shafiq jha laa ,  bila dea pergi Kem kan , Ummi and Nyza menjadi teman SETIA di kala Shafiq tadak nih :') tkpaaa , janji sayang SETIA cinta kan bie :) haha , apadaaaa , tah apa apa dh , dekad sana macam macam yang di buat sampai laa Rabu malam bila dapat mses Shafiq , haty nak menagis , ayaq mata tunggu nak jadik ayaq terjun jha , tapyyy ! Tasha kembali ke alam nyata bilaa TERsedaq yang aku ada dalam MV , kalau ada dekad SP , lama dh ayaq mata aku teraboq . Haha , nowww ~ dh sekolah :') okayyy , terubat rendu ka apa ka , semua dh settle . InsyaAllah ;D hehe , nowww , menda yang paling tertekan dalam hidup bila aku dapat result exam yang memang agak gempak . Alhamdulillah aku meningkat la jugak :) walaupun ada Failed kan . insyaAllah kena usaha lebih lagi la orang kata :D budak malas memang macam ni , Shafiq la ni suquh buad malas aku . Haha , tidak rajin bagai nak rak dh tau . bie ? *peace . Haha , SMILE :) senyuman awak manis , tamau masin masin kan okay sayang ? :) haha , ayokk ! tasha takud tasha takud . heeee xD sapa tak takud , satge dea baca , aku merana satlagi , menangis berlagu lagu keluaq pulok lagu tah apa apa satlagi . huishhh , sudah sudah ;'p bieee ! terima kasih sayang , bie banyak bagi semangad dekad sayang jugak sahabat sahabat handai aku yang disayangi -.- haha , sayang okay bukan tak . Seronok bila dapat jumpa balik , rendu kenangan dulu dulu , weyyy ! baqu 2minggu cuti okayyy , 2week -.- haiyyyooooo . tkpaa :) Sahabat yang utuh . ohhh . Shafiq kata nak bagy haty dea dekad aku . halamakkkkk !! lupa nak mintak tadik --' haiyyaaaa , memang aku suka mintak yg bukan bukan dekad dea , Heee , aku tanak la mintak barang berharga , hadiah bagai ni memang bukan test kami laa , hanya SETIA dan KASIH SAYANG dah buad kami lari sampai 8bulan dalam hubungan nie . Alhamdulillah , syukur sangat dapat kenal Shafiq :) dia lain , entah aku nak kata macam mana , aku kalau dia ada sebelah , otak mula memerah untuk mengena kan dia , walawehhh , sumpah bagi tahu , aku tak tau pesaipa , satlagi kalau dh caqik pasai bagai , mesti Shafiq tak maqah . :p haha , yang tuh yang paling suka tuh , sayang bie :'* Syukur sangad . Alhamdulillah :) okayyy , tasha jahad kan ? bie ? sayang awak ni memang jahad kan ? haha , sbb Yaaa laa Shafiq sabaq tuh . :p okayyy buad pasrah terok apa . haha , bukan pasrah terok , perasan terok ada la kan kan ? :') nowwww ! hanya Doa yang iringi hidup aku bila dh sekolah ni :') hanya Allah tempat aku mengadu . InsyaAllah :D insyAllah bie kita ada jodoh kalau jodoh itu memang dah tertulis :D sayang saya dekad awak macam saya sayang Ibu dan Ayah . Allah dan Nabi . Sahabat dan Keluarga . dan macam mana saya sayang sangat dekat Arwah Adek Nurul Najwa ( adek wawa). Arwah Mohd Nazim (abah) and Arwah Mohd Izham (abang am) macam tuh saya sayang awak . ingat sayang , SETIA laa pada yang sayang kan kita , hargai la dia haqi ini sebelum esok dea meninggalkan kita dengan segala kelukaan di hati yang telah kita coret kan . Doa la kepada yang Maha Esa , insyaAllah dea membantu hamba hamba nyaa . :') Saya kuat sebab awak dan seluruh orang yang saya Sayang termasuk Allah :'* ❤

 ❤ Mempelajari Kesilapan Hari Semalam , membuatkan kita Kuat pada Hari yang Akan Datang ..

 Senyuman Senyuman . Senyuman ikhlas okay :) untuk Dia .

 Kadang kala kita Senyum dengan Air Mata ❤

love of laugh :
NataShafiq ❤

No comments:

Post a Comment