Blogger Widgets

May 31, 2012

❤ Smile ツ

hai ,

Salam :)

Annyeong xD

hai hai hai , *lambai tangan* okayyy , Assalamualaikum and selamat tengah hari semua nyaa , hadirin sekalian , si stalkers , followers and readers , wasappppppp :D today is Thursday , okayyy , last mei , 31/5 sedeyh okayy bukan tk sedeyh :'( sat rasa nya kan kan ? nak masuk June dahhh , Ya Allah , sat nya masa berlalu , macam mimpi yg tetibe jadik realiti , *sepak tobat besh* haha , lilek duluuu , amau emo emo , sabaq ~ dimulakan dengan lafaz Bismillah :') Hai semua , terima kasih kerana menerjah , ocehhh , ayat bikin nayek kaki jhaa satlagi . Hahaha , kesah pulok aku eh ? -__- okayy , today is last Mei , Ya Allah , sat sangad rasa tahun neyyy , trial awai bulan 8 neyyy , Tasha kenapa tk insaf insaf ? ohhh , memang ada niat nak insaf tapyyy , syaitan degil sangad tamau lepash kan aku . Haha , *ayat tuhh* okayyy , besuk June , neyyy mungkin last up to date laa , sbb sabtu pagy dh nk gerak KL , sedeyhhh ok :'( tamau tinggai sp , tamau tinggai sahabat and tamau tingai #Superman tuhh , tapyy , apa kan daya *hoii , bukan pindah teroih* haha , saja nak buad ayat serupa pindah , Heee xD doa kan aku yaaa , insyaAllah seminggu dduk sana , insyaAllah ;') jangan risau laa , aku tk lupa dekad hampa lhaa . hehe xD June tolong buad yang TERbyek untuk diri ini :') insyaAllah June nehh boley senyum ;D takpaa , semua tuh kan Dugaan , dugaan yang maha Esa turun kan untuk menguji tahap kesabran dan ketabahan kitaa ;D ehh , *kalah ustzah dh paa ? * haha , sudah Tasha , serious woii , watlek watpeace sudahhh aaa ^^v , first kan , okayy ! renduuuu superman tuhh , superman yang TERlebih super tuh kan kan ? haha , Shafiq baca ayokkkk Tasha , elehhh , berani dea maqah aku ;'p tak takud lhaaa , Haha , *bajet berani jhaa* ;D Ohyaaa , bie ? malam tadik gayut , okayyy ! gayut bukan dekad pokok macam monyet hmpa semua tuh okay ? ;D heee , on call dengan bie , Ya Allah , okayyy ! stalkers baca neyy memang agak panaih lhaa , tapy ! watlek watpeace sudahh laa nuqh ;') malam tadik on call dengan Shafiq , cakap dengan dea banyak gelakk sbb kami dua waya putuih malam tadik , well , urg kalau dh sekepala nehh , byla jumpa memang awesome jadik nyaa ;D haha , tengok tuh bie , awek awak memang jahad sangad . Oncall dengan bie beshhhh , sbb apa ? sbb boley buli bie , yaaa ! itu saja yang sayang nak puns , Buli bie , ocehhhh ! sapa sapa yg TERsedak malam tadik ka apa kaa , sorry nuqhh , mungkin kami kutuk hampa . Hahaha , tudiaaaaaaa , kojaq hank Tasha , ehhh ! Shafiq yg mula kan dulu , aku tambah tmbah , dn jadik lhaa Gossip , hehe xD well , jauh kan bie , bie dekad Bukit Merah , memang tak awesome :'/ renduuu bie , bie kata byla boley jumpa :'/ Ya Allah , memang aku renduu hank sangad nak mampuih lhaa , tapyyyyyy , next week sayang dh nak pegi KL , memang tamau tinggai bie , tamau tamau tamau  , tapyyy ! nak buad gena kan kan ? engad sayang , dekad mana saya sekali pun dalam haty saya tak boley siapa ganti tempat awak , melaen kan diri awak ;D *comei dk ayat* haha , gud gud , tauu puns comei , haha gila perasan aku haqy neyy , nowww ! tengah angau lagi okayyy angau yg tk boley nak habesh , bebyyyy punya pasai aku angau terok , okayy , Ummi , kalau laa hank baca nehh , nak habaq mai laa , rahsia TERbongkaq laa , haha , dea tau semua dh sayang , that's all rahsia kita :D memang aku jahad p bagy tau , tapyyy ingat rahsia pasai hank yg suka , ehem ehem dea tak tau gie , tuh lhaa , tamau layan aku lagi , bocoq teroih :p haha *muka jahad* xD malam tadik lama jugak bergayut dengan beby , woghhhhh , gelak jha banyak serupa urg dduk hospital GYLA tauu , kalah dh aku rasa , haha , memang nayek gila bylaa ada jha jadik isu , jenuh penad aku nak gelak jha . Okayyy , malam tadik sayang bagy bie menang , tapyyy ! ingat , lepash ney no no no no dhh nuqhhh , awak yg kena mula kan dulu :'* okayy , ingat ILOVEYOU , pegang semua tuh , memang waya aku neyy , angau punya pasai T___T ohhhh , bie ? bulan tak cantik bie , ckgu kata bulan tak lawa , sayang lawa lagi , cuihhhhh ! muntah please ? haha , memang aku suka byla syiok sendiri ney , Haha , gila mampus la hank Tasha oi , sekali sekala beby kata okayy , aku tak kata :'p bintang lawa laa , okayy ! ada 3 bintang kan sayang ? yesss ! satu untuk bie , satu untuk sayang and satu lagi tuh untuk HATI kita masing masing :') kita kan satu hati , Biee , sayang tamau apa apa pun dari bie , SETIA awak sudah cukup , HATI awak sudah cukup untuk saya , untuk saya jaga semua tuh , insyaAllah , ingat jangan balas SETIA saya dengan KECURANGAN awak ;'( jaga diri dekad Bukit Merah tuh tau sayang , amau degil and amau buaihhhh , bie kan buaihhh , Ohyaaa , jaga HATI sayang yang sayang bagy dekad bie tuhhh tauuu , tamau letak merata okay ? sayang bie , sayang awak hanya Tuhan boley tahu macam mana , ingat , semua ney insyaAllah Atas Restu Allah , saya terima awak dengan Lafaz Bismillah , and Hanya Yang Maha Esa yang boleh Pisahkan kita juga Ajal dan Maut :'* insyaAllah sayang :') Byeee , iloveyou , imissyou , takecare okayyy xD muahhhhhhhhh x10 :'* and last , June please make me HAPPY , make me SMILE ALWAYS , make me LAUGH and please make me Interesting insyaAllah :'* , okayyy saya Nurul Natasha Nazri dh siap sedia untuk menempuh semua dugaan yang akan datang pada bulan JUNE nehhh ❤ Sahabat , 7 orang sahabat yang akan sampai Sepanjang Hayat Kelak . insyaAllah :)


❤ Semua ini Atas Restu Allah , Kita merancang Allah yang menentu kan yang mana Baik dan yang mana Sebaliknya ..


Senyuman ney Senyuman untuk semua Orang yang Telah memberi SEMANGAD , KEKUATAN and NASIHAT korang dekad aku , terima Kasih sangad , espclly , untuk SAHABAT and SUPERMAN
 love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment