Blogger Widgets

May 28, 2012

❤ Miss :'*

Hai ,

Salam ,

Annyeong (:

Hoi Hoi , *lambai tangan* okayyy , dh jadik trademark sekrang laa , maen lambai lambai neyy , kau tak kesah ? engad aku kesah sangad ? Haha , okay okay :) Stalkers , followers and Readers sekalian , yg paling SETIA ka apa kaa , meh sini nak bagy tauu dekad semua orang okayyy :') Aku rendu nak mampus dengan bebudak 3T nehh  , tk tahu lhaa pesaypa weyyy -.- aku rendu sangad dengan budak budak kelash akuu , budak 3T yg gyla gyla , wohhhhhhh , rendu ohhh ! lama tak perang mulut dengan dorang , selalu perang sana sini , nowwwww !!! 2 minggu tk dngaq semua tuh , tk dngaq masalah dypa , tk dengaq kisah dypa tak dengaq semua tentang dypaa , then ! dypa pun p bercuti sakan punyaa , hak olahhh , Tasha jeless letewwwww -.- okayyy memang nak mampus aku jeles bylaa dypa semua p bercuty jauh jauh , aku neh ? aku ? kL pun sabtu nehhh , lambat okay lambat -___- then , aku rendu sangad dh dekad Shout , mana hampa semua p neh ? baqu mula cuty semua dh sombong nak gilaa , wohhhh , aku punya lhaa renduuu ,tk tahwan , bukan rendu apa , rendu nak ber'keli' dengan hampa jhaa , haha ! nampak permainan dea ? okayyy , abaikan , aku memang jahad okayy repeat one more 'jahad' haha , sebab tuh Shafiq selalu merajuk and selalu sangad tamau kawan dengan aku , sbb neh lhaa , jahad nak mampus kalau bab bab perkena urg memang tak engad apa , engad syiok jhaa . haha , okayyyy , memang kekadang TERsinggung kan perasaan orang kan kan ? :) Chill , sahabat kata nyaa , dypa kata haaa , aku no no no ;p *muka tak tahu menahu* haha , sumpah gyla lhaa , aku renduuu dypa semuaa , weyyyyy , bosann tau dk duduk dekad rumah nehh , duduk tunggu dan terus tunggu sapa lhaa nak teman aku , nak gaduh dengan aku ? nak melayan semua karenah merapu and gyla gyla aku ? huwaaaaaaaaaaa :'( ombak sekali datang memang RINDU lhaa *comei dak ayat ?* heeee xD dh Tasha , dhh , satge hank buad karangan yg tak berjenis sangad kalut tauuu , ehhh ! weyyy , serupa perdana menteri nak baca . Hakolahhhh , rilekk aaa , Ummi ! aku rendu hank :'( selalu buad perangai gyla gyla dengan hank dalam twitter and Fb , lama tk gaduh dengan hank pasai Irfan , mana hank sayang ? aku tak tau nak merapu dengan sapa dhh , aku Buntuuu ! *cehhh ayat* haha , merapu naik gila hank neh wahai Tasha , okayyyy ! Nazri daughter memang lagu nehh , lagu apa ? haaaa , kita putaq lagu Korea haa , lama tak dengaq kan kan ? tudiaaaaaaa , kena sepak sedaih memang legaaa aa jawab dea , fuhhhhh , xD rilek duluuuu :') Watlek Watpeace duluuu ;'p nowwww ! aku tunggu jhaa , sapa yg nak mses aku , sapa yg nak col aku , sapa yg nak layan aku ! telepon aku lempaq luaq tingkap , apa nak p ambik ? sorry ! dh ambik balek dhh , sbb nanti tadak sapa nak teman Shafiq , ocehhhhh , gegeyh hank tasha , lama tk gegeyh lagu neh lhaa :'p Shafiq ajaq okayyy , haha , dea yg suquh ckp macam tuh okayy , aku tak :p bie ? kalau hank baca nehh SENYUM jha tau , sbb aku tau hank mesty SENYUM , haha , yaaa lhaa , tak bersalah pun nayek nama kan kan ? rinduu pendam jha lhaa sayang kan , apa pun dh tak boley nak buad :) sabar jha lhaa ~ tak lama , tapyyy ingat simpan haty sayang dalam haty bie , bie tak merata makna nyaa awak tak perlukan saya . hmmm :'( okayyy *tasha pasrah dh* haha , ehhh , aku bosan tauuu tuh yg aku merapu dalam blogger nehh , dh hampa semua tamau teman aku , tamau layan perangai aku yg gila gila neh , hampa layan aku byla aku tengah tenshen , mau tak kena maqah , haaaaa , Tykah ? okayyy dea tempat aku mengadu semua masalah aku dengan Shafiq , dea tau segala gala nyaa sama jugak dengan Nyza , dea tempat aku luah kan isi haty aku nehhh , Yaty ? ohyessss ! dea tempat buad aku KETAWA , kerana dea aku boley happy hakikat nyaa air mata yg mengalir :) Sham ? dea tempat aku jadik perangai gila gila aku bylaa aku kacau deaa mula lhaa nak sepak menyepak --' hehe , Amal tempat aku lepash geram , sbb pp dea TERgoda nak mampus , Haha , ayat tuhhhh ! and the last one is Ummi Husna , yaaa ! dea tempat aku sekepala , tempat aku kutuk urg memang lai lai , kami boley urus kan ;p Tudiaaaaaaaa , awesome dk ? aku sayang dypa sbb dypa pelengkap hidup aku , aku BERsyukur sbb Tuhan ketemu kan aku dengan Sahabat macam dypaa , Amin , and ! Mohd Shafiq Rizuwan pulak kan kan , dea tempat aku 'manja' dea tempat aku 'hibur' dan dea tempat aku 'angau' haaa , bieee ! ayok !!!! dh bagi sayang angau , tanggung risiko okayyy , haha , sayang mereka macam saya sayang ibu bapa saya and macam mana saya sayang Allah . TerimaKasih Ya Allah , tanpa mereka hidup ini tak akan seperti ini , hidup ini tak akan KUAT tanpa mereka :') Love you all like a love song 'i'm yours' tuhhh , lagu tuh memang sesuai agak nyaa -.- entah lhaa . okayy ! byeee , IloveYouAll , MissYouAll , NeedYouAll . :'* muahhhhhhhhhhhh ❤


 ❤ Itu Kerana Takdir Yang Maha Esa ..

love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment