Blogger Widgets

May 24, 2012

❤ Moment ❤

Hai ,

annyeong :)

Salam ;p


Hai Hai Hai *lambai tangan semua* okay okay :') senyum :') dah ucup kan kata legaaa . fuhhhhhhhh !! lega nak mampuih lhaa woi , sebelum uh , Assalamualaikum semuaaa :D si stalkers setia , si followers and si readers semua lhaa :'p jeng jeng , maseh maseh sbb masuk blog ney . maseh sangad sangad :p okay okay *over lebih* sbb happy neh happy , otak dh tak berat pikiaq exam . Ya Allah , lega rasa nya byla dh habesh perang tuh . woi Tasha engat , baru mid year , not PMR . ohhh -.- okay okay , maseh di dalam ingatan semua tuh , memang tak awesome lhaa byla kena macam tuh . chil chil *peace , haa sudah , kalut sungguh . rilek rilek , today i want to story about all story :D cerita yg jadik dekad sekolah hary ney , dari ke pagy sampai petang . *sob sob sob* *lap air mata , sedeyhh sangad , lepash neh 2week tk jumpa sahabat yg sekepala , sahabat yg ada dgn aku 24/7 :'( semua p bercuty habeh , masa tuh pikiaq jugak , sapa nak dengaq semua cerita aku dh 2week nehh , sabaq Tasha sabaq , Tuhan ada , kita ngadu dekad dea okay ? :D yes yes (y) oraid . sebenar nya aku tengah dan memang suka byla hampa pun p percaya yang merapu rapai aku neh . hahah . watlek watpeace sudah lhaa ^^v tamau angry angry , marah tak pa lhaa , sepak mau kan woi ? Haha , ek'elehh , kawai perasaan , sabar . Haha , okayy , today pergi sekolah macam biasa , hari yg di tunggu tunggu lhaa kata kan :') sabar menanti paper KHB -.- haha , okayy memang insyaAllah result menaik pada mid exam nehh , insyaAllah , kh pun senang senang jhaa :') tk susah mana punsss ^^ chill sudahhh ^^v okayyy , sayang ! today is 24/5 okayyy . memang malam tadik buad ayaq mata terok dh aku nehhh , terok sangad byla aku nagesh nagesh , *eh macam ada urg kesah* oii suka hati lhaaa >,< okayyy , sayang , 7bulan sayang 7 bulan , sat sangad rasa nyaa , Ya Allah , macam tk percaya sangad sayang dengan semua neyy , rasa macam , apa semua neh ? 7bulan ? kenapa sat sangad sampai tahap tuh kenapa kenapa kenapa ? :') okayy , syukur sangad kan dekad Tuhan , Ya Allah tak tau nak kata mcm mana perasaan neh , sedeyh ada happy ada , sungguh aku tak percaya tapy buad caya . Hahah , *comei dk ayat?* bie ? sat sangad rasa semua neh , dugaan ditempuhi dengan kesabaran dan kekuatan yg diberi memang buad haty neh lebiyh kuat untuk menempuh semua ney , yes KUAT ! saya boley kuat sayang saya boley :') haty neh sedeyh pun kena kuat jugak kan ? :) . Sayang , maseh maseh , hehe -__- 7bulan awak layan perangai gyla gyla saya dengan kesabaran awak , perangai yg susah urg nak paham , ha'ahhh -.- agak lhaa . okay serious woi Tasha , i'll be , 7bulan bie , 7bulan bie ada dengan sayang byla sayang jatuh . bie ? awak selalu buad saya jatuh , jatuh saya hanya awak yg boley ubat kalau jatuh saya ney terlampau saked , awak tau kan saya jatuh apa ? yaaaa ! saya jatuh CINTA dekad awak , (y) okayyy :') be mine sayang forever . okayyy , balek tadik jumpa  , ohyaaa . Tasha jahad okayy jahad :'p sorry sapa yg kena pijak kasut bagai tuh , sengaja jha buad macam tuh , Haha , kenangan sahabat sahabat . beby !! haha , ayok yaty tak tahu , haha , kasut bie kena pijak dh tadik , alolololo , *muka tak bersalah* okayy , sayang tak tau apa apa haaa , dypa punya plan saya mengiakan sahaja :'p sorry sorry , sahabat saya semua gila gila , okayyy ! 3tekun , i will miss you all lhaa :'( 2week tak jumpa korang , tk kacau korang tak buli korang tk buad perangai gila gila dengan korang , memang renduuuu sangad lha nanti , tkpaa ;D chiLek 2week jha Tasha oii ;p rendu aku tau rendu tau . Haha , okay tau tak boley blah . shout ! sumpah , awak semua sahabat dunia akhirat saya . hanya Tuhan yang akan pisah kan kita menjadi sahabat dan atas ajal dan maut kita akan berpisah :'* insyaAllah . amin :D Sayang , ingat , insyaAllah , atas Takdir Tuhan kita akan berpisah sayang , insyaAllah , doa saya untuk awak tak pernah lupa , ingat yaa sayang , setia saya jangan dibalas dengan kecurangan :'( saya percaya awak xD okayyy , sorry tadik merajuk sorry sangad , aku terasa terkilan bagai . takpaaa , saya tk kesah ;D saya tau awak tak berniat :'D and the last , i'll will miss you all forever . :D Byeee , iloveyou , imissyou , muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :'* 

❤ Indah kata dari rupa , Indah SETIA dari CURANG  ツ 

Love of laugh :
NataShafiq❤

No comments:

Post a Comment