Blogger Widgets

May 19, 2012

❤ Heart You ❤

Hai ,

Salam ,

Annyeong :D

*lambai tangan* okayyy , hai hai , stalkers , followers and viewers sekalian , :') amacam ? sehad kah anda semua ? okayyyyy , tahu bhusan kan dengan pertanyaan tuh ? Haha , *kesah pulak aku ?* okayyy , rendu ney renduu , lama kan tk update ini blogger , sbb haqy neyh banyak FREE aku nak join jugak lhaa , ramai yg update kan kan :'p okayyy , first sekali tolong okay tolong , pegy berambus kalau bhusan ka tak suka ka , sapa suquh korang 'terjah' blog aku ? haaaa , tanggung sendiqi okayyy ;D haqy ney cuba nak jadik serious , malas nak maen maen . Haha , padahal tengah maen maen kan kan ? apadaaaaa Tasha neyyy , rilek rilek sudahhh lhaa :'* okayyy , Bismillah , Assalamualaikum semua nyaa :') niat haty nak update haqy neyy bukan nya apa , sbb nk kongsi saat gembira dan air mata dekad diary online neyy , diary neyy jhaa yg menjadi teman yg paling SETIA , tiap kali ada bylaa aku sedeyh bagai semuaa , indah kan kalau blogger ney boley bercakap , boley kongsi masalah sikid , ney takkkk , kena coret jhaa , kekadang tuh aku penad tauuu -.- okay okay , tamau maen maen :p teheeeeee *peace first sekali woiii , dari tadik dok first tak mula kan pun ceqita dea , ohhhh . hank nehh tak sabaq khud mana tk tiawww , rilek sudahhh ;') kita watlek watpeace sudahhh ;'D korangg , next week khamis exam habesh dahh , 24/5 yaaa , next week khamis jugak masuk 7 bulan dengan Shafiq :') Alhamdulillah . Ya Allah , perit sangad nak sampai 7bulan neh , tapyyy kita sabar kan sayang , kita kuat kan :') macam macam dugaan yg datang , dugaan yg berat pulak kan , tkpaa , kita kena sabar dengan takdir semua ney , ada hikmah myb :D insyaAllah , bie , memang rasa sat sangad bylaa nak masuk 7 bulan dh kita bie , rasa macam Ya Allah , mimpi ka realiti ney ? kadang kadang tuh memang aku tak percaya yg aku boley couple dengan dea , ya lha kan , dea HOT kita ney sapa sangad dh kan bagy dea , tak lawa macam semua peminad dea yg kat luaq tuhh :D kadang kadang tuh aku pikir kan semua ney bie , kenapa kita boley couple ? kita tak pernah kenal pun , asal usul mana pun tk tahu , tapyyy Takdir Tuhan kita ketemu kan bie , kita jatuh cinta . Yaaaa , insyaAllah awak semua nehhh sampai ' awak TERCIPTA UNTUK saya ' Amin :'D masa aku pikir kan semua neyy , saat itu air mata aku jatuh dan meminta ketabahan dan kekuatan datang untuk memujuk haty ini , saat haty ini di sakiti olehh dugaan yg datang tanpa henti , sbb awak saya kuat ney , *tunjuk muscle* haha , tk boley blah gilaa -,- bie , dugaan demi dugaan kita tempuhi sama sama , air mata , saked nya haty ney kita terus move on kerana Allah kita kuat kita sabar dan kita tabah :D sayang selalu fikir bie , mcm mana kalau setia sayang di balas dengan kecurangan , masa tuh air mata memberi jawapan bie atas semua tuh . Ya Allah , saat itu lhaa yang sayang paling tak kuat nak tempuh segala gala nyaa , masa tuhh sayang fikir jugakkk , Tuhan akan tunjuk kan dekad sayang one day . :') bie , kenapa awak gyla gyla ? Haha , susah dapat lelaki macam bie , yg sekepala , selalu laki ney , kita buad gyla gyla dea tak layan di marah nya lagi -,- memang watefak lhaa kan kalau macam tuh >< dh perangai aku macam tuh gyla gyla , waya semua . haishhh , tapyy bie laen , bie layan semua perangai sayang , bie tak pernah nak ngeluh layan semua , sayang selalu merajuk dekad beby sbb kan perangai gyla gyla ney lhaa . Haha , sumpah tk kelakar >___< bie ? air mata ney sering jatuh saat kenang kan bie , bie ? malam tadik kita mses , Ya Allah , masa tuh . okayyy merapu apa semuaa , then beby tanya sayang kan kan ? masa tuhhh , sayang tak tau nak eply apa , tapyyy sayang ikhlas semua tuh , memang itu sayang , sayang tamau over control bie , sayang paham bie macam mana , sayang tau laki tuh macam mana perangai dea , kebanyakan laki macam tuh kan sayang ? :') bie takud sayang maqah bie , awak , saya memang tak suka and memang maqah , tapyyy saya tauu awak dh tk boley STOP dh , saya paham awak dh terjebak dalam semua tuh memang susah nak stop , sayang paham bie perasaan bie , sbb tuh sayang suquh bie pikir kan semua tuh sendiqi , biee , awak eply mses tuhhhh . Ya Allah , air mata sayang jatuh bie :'( sayang menangis , mampus jiwang gyla kita ney kan bie ? Haha , memang gyla aaa , ombak renduu saja saja jhaa , sayang ikhlas cinta kan bie , sayang tau bie pun ikhlas , sayang tau bie SETIA , insyaAllah kan sayang , bie . awak punya ayat memang kalah saya :'( tachink habesh lhaa , kalah ayat aku ohhh kalau korang baca . heeee xD tkpaa , paham :p bie hanya awak dalam haty sayang walau apa pun yg TERjadi :'* insyaAllah kita kekal sayang , hanya Kuasa Yang Maha Esa yg boley pisah kan kita . insyaAllah sayang insyaAllah :'* Byeee , ilove youuuu . i heart youu . :'* muahhhhhhhhhhhh , -.-

❤ insyaAllah awak di takdir kan hidup bersama saya :) amin

love of laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment