Blogger Widgets

May 09, 2012

❤ You and Me ツ

Hai ,


Annyeong :)

Salam semua nyaaa , hai hai , hey , you all sehad jhaa kan kn ? Ya Allah , rendu nya nak merapu dekad blogger neyyy , sekrang jarang boley up date , sbb kalut -.- biasa lhaa kan , budak PMR -.- ohmyyyyyy , haqy nehhh , pagy neyy up date pun sbb  ''ponteng'' okayyy , haqy neyyy kan kan :p tk pegy skula sbb tak laqat + demam :( damnnnn !! serious tk sukaaa , nak jumpa sahabat , then tidakkk , haqy ney lhaa kena hantaq folio geo , oh tidakkk  >___< aku tk buad apa lagi ney , TERpaksa hntaq besuk lhaa kan sbb haqy neyy dh ponteng -.- haishhh , susah betoi aaaa >,< nowwwwww , masa untuk bze dengan Folio and exam mid year neyyy , next week dh nak exam kan -.- aku apa pun tk tauuuuu :( study jarang sangad , seriously takudd sangad , Ya Allah , tamau fail , nak lulus nak ada A jugak , insyaAllah kan , ohhhhh , lupa pulok :) terima kasih nuqhh sapa sapa yg tolong tengok ini blogger , sapu sana sini , sapu sampah letewwwww :'p jasa anda di hargai , duet mintak dekad bank . Hahaha , merapu hank Tasha , ohyaaaa , haqy ney d sbb en ponteng kan kan , kita kena lhaa buad reja qumah --' demam tak demam , then , nak buad folio bagy siap semuaaa . okayyy done !! ohhhh , renduu dekad SUPERMAN tuhhh , alaaaaa , haqy ney tk pegy skula tk boley tgk dea , dea datang ke tak eh ? hmmm , okayyy , kelmarin jumpaa dea pun out in mood , urg klau dh maqah hank pujok punn payah nak sembuh saked tuh kan , Yaaa , geram sungguh lhaa kenss , bylaa dea buad macam tuhhh , tkpaaaa :) kita sabaq , cakap pun tadak guna kan , serious kelmarin out in mood dengan dea , kena jeling sedaihhh , hank tau kan aku maqah hank ? hank tau kn ? sbb tuh hank tunggu aku masa balek , lantak aaa . malas nk pikiaq sangad dhhhhh woiii --' dengan demam , tk laqat bagai . okayyyyyy , serious saked haty -. tkpaaa , kita sabaq jhaa selagi boleyyy :D bie , tolong bie , ksian sama dekad sayang , jgn buad macam tuhh lagy :( pikiaq lhaa sebelum buad tuhhh , serious lha memang tk sampai haty sangad nak mqah mqah hank , aku maqah hank buad lawak bodoh hank >< memang kena lagik terok lhaaa , next week hank dh nak exam sayang , tolong lhaa jgn buad macam neyyy :( hank exam aku yg qisau terok , aku yg tk tau dh nk buad gena , haiyaaaaaa , maty maty . okayyyy . stop !! memang tamau engad bagai dhh , rilek Tasha rilekk , okayy , woi sahabat , hampa col aku cakap sequpa keling nuqh ? sepak mau sepak ? amboii , Haha , selamad hampa semua kejut aku tadikkk , tedakkkkk  ! th ptg aku jaga aku qasa, tkpaaa :) #chill jhaaa , rendu bie lhaa , rendu sahbt , tapyyy , kalau p skula tk laqat , reja pening jhaaa . hmmmm , haishhh , okay okayy , Ummi kata vitamin tadak dalam badan , kena beletiaq ohhh , bukan senang :p Haha , nnty aku beli vitamin yaa yayang , cik Yaty ? amboiii , hank suka sungguh nuh paku uqg , Heee xD padan muka bie kena ngn Yaty , (y) werkkkkk . Haha , okay okayyy , engad tau bie , dalam haty aku ada hank jhaaa , serious susah sangad nak gaduh dgn hank betoi btoi , mesty gaduh gedik gedik . okayyyy , one more time , iLOVEyouu , awak 1001 dalam satuuu :) okayyyy , Byeeee , Muahhhhhhhhh :'* sayang sahabat sayang semuaaa :*

❤ Setiap kali Kesedyhan menemani haty setiap kali itu SENYUMAN menghiasi hary ❤

love of laugh :
NataShafiq 

No comments:

Post a Comment