Blogger Widgets

May 10, 2012

ツ Senyuman kesakitan dan kebahagiaan ❤

Hai ,

Salam ,

Anyyeong :D

walawehhhh , heyyy peps , followers , viewers , and si stalker sekalian , ohyaaa , di mula kan dengan ucapan bismillah :D Assalammualaikum semua nyaaa , :D heee , kembali lagi ke dalam segmen 'terjah' haha , segmen apa tuh ? segmen bodoh jhaa -.- segmen saja saja , segmen saja nak bagy urg xcited , segmen nak bagy urg maqah , segmen nak bagy urg saked haty *tampaq pliss* woii , sepak mau sepak ? ohhhh , lama tk kena kan , acano tuh rasa dea ? besh tak besh tak ? kalau besh memang nak qasa sikid lhaa , tapyyyy , sikid jhaa lewls , nty shafiq maqah >,< ehhhh , tengok tuhh gedik dea dh muncul . opocot ;D auchakkkkkkkk , hai semuaa , tadik tuh klon jhaa , tuh yg merapu sampai ke korea tuhhhhh, i'm Tasha :D come back :p *gyla ka apa ney ? -.-* ohhhh , memang ada sikid lhaa unsur tuhhh , sikid jhaaa xD malam neyy tetibe teringad nak up to date sbb dh TERlampau bhusan yg teramad sangad , nty kalau rehad kan kan , tobat lena sampai besuk pagy , dh tuh mses Carta H-A-T-Y punnn tk eply lhaa >__< tanak lhaa , kesian deaaa *gylaaa* ohhh , bukannn waya jhaa , ehhh ! awok , kita rendu awok , awok macam tau tau jha kan :'* okayyyy , demam kan :'( memang sukaaa , tk laqat bagai , ohhh ! batuk kill me . okayyyy , memang rasa nak mampus gylaaa ohhh sbb aku tengah meqoyan apa pun tk tauuu . nowwww , story about mu #superman , okayyy , shafiq maqah . Tasha p makan ubat tuhhhh --' alaaaaa , ubat jugak yg di suquh dalam banyak menda , okayyy , bie , ubat tak sedap tak sukaaa , tak lalu , hank nak 'tak' apa lagi ? Haha xD watlek watpeace sudahh lhaa sayang , nty sayang okay lhaa :') jgn qisau kay ? be cool , tamau sedeyh sedeyh ;D kita SENYUM jha kan ;p hehe , saja nak mengatai dgn dea , awad hank jeles ? blah lhaaa , kalut sangad dh kensss =,= ohhh . saat haty merasa kan sesuatu saat itu mata dapat menangkap apa ada nya , saat air mata mengalir dengan tangisan yg tiada siapa mengetahui , saat itu sabar datang untuk memujuk haty dalam diam , saya hanya seorang remaja prempuan yg biasa , tak lari dari kesilapan , tak pernah lari dari dugaan yag hadir dengan seribu hikmah di belakang nyaa , saat itu haty mengata kan perkataan ' TABAH ' lhaa wahai perempuan , kuat kan semangad mu :) saat itu tangan cuba menghapus air mata yg mengalir dengan 1001 makna yang terselit . haty kuat lhaa wahai sayang , air mata berhenty lhaa sayang , sabar mula hadir dalam diri ;') saat aku duduk termenung memikir kan semua tentang dirimu , haty in berbisik sendiri , mungkin DIA menguji diri mu :D Ya Allah , dugaan yg engkau berikan bagai kan dugaan yg sangad memeritkan , tapyyy , di sebalik semua nyaa , nescaya , ada saat bahagia , saat duka , saat gembira , saat ketawa , saat TERsenyum dan saat kekuatan xD haty ini bangkit sbb awak sayang , haty ney kuad kerana Allah , saya milik Allah bukan awak , tapyyyy , saya tetap sayang kan awak , semoga saya dalam haty awak macam mana awak di dalam haty saya sayang ;') setiap iringan doa pasti akan ada ' biar dia TERCIPTA UNTUKKU ' insyaAllah awak jika awak memang di takdir kan hidup bersama saya di kala senyuman dan liringan air mata :) sahabat , susah untuk menemui sahabt yg sejaty , sahabat yg ada dengan kitaa saat susah mahupun senang , sekrang sahabat bukan macam dahlu kala , sahabat sekrang selalu menyakiti haty sahabat nya dalam diam yaaaa , dalam diam , tak apaaa awak , saya pendam semua itu sbb awak sahabat saya :') okayyy , sahabt yg kekal abadi mungkin senang di cari kalau ia nyaa pandai memberi nasihat yg bayek untuk sahabat nya byla di perlukan , sahabat yg sayang akan sahabt dea tak akan pernah lupa kan sahabat nyaa , aku pernah rasa nyaa , aku tengah merasakan nyaa , dalam haty hanya mampu berdoa semoga mereka bahagia tanpa diri ini ;D okayyy , Tasha redha sayang Tasha redha :D sahabt , cari la aku kalau korang susah aku akan ada belakang korang 24/7 tak akan pernah hilang , kerana aku tahu , aku akan hilang di pandangan korang :D kita #chill jhaa . Tuhan ada . okayyy sampai sini dah tamat lhaa sudah karangan yg tak berjenis untuk tatapan semua , :'p sorry kalau sapa terasa . and mohon terasa . hahah .Byee , iLOVEyou , muahhhhh :'* dalam haty saya ada nama awak , awak and awak . insyaAllah❤

❤ saat sedih itu datang untuk menumpang di dalam diri ini , saat itu kita pelajari apa itu KEHIDUPAN :)

picture ney tadak kena mengena :)

love of laugh :

NataShafiq

No comments:

Post a Comment