Blogger Widgets

May 03, 2012

❤ SMILE because your SMILE ツ

Hai ,

Annyeong :)

Salam ;p

Huts Huts Huts , salam didahulukan dengan ucapan Bismillah :) yeahhhhhh , hai hai hai , semua hadirin dan hadirat sekalian , petang semua nyaaa :D makan dh ? Heee , tink tink tink , sapa yg tedoq tuh sila bangun sekrang :') dh ptg tauuuu xD anak dara tk bayek tdoq smpy maghrib -.- haha *serupa aku tk buad* *peace jhaa lhaa kan , ohyaaaa ! now , first memang tamau laa merapu merapai bagai neh ;p aku nak staright the point sudahh , ocehhhhhhh , my name is . . . . woi ? sepak mau sepak ? Haha >< watlek watpeace dh aaa , tayah kalut kita peace peace sudah :) haha , sudah sudah , menjadi jadi kan aku neyyy ? -.- haishhhhhh >,< Tasha Tasha , tk faedah sungguh , okayyy ! nowww , semua urg pun dh tau kan kita dh masuk bulan 5 nowwww , nak up to date pasai bulan 5 neh lhaa , tapyyyy sorry agak lambat , kami bze belajaq -.- *sepak plis* haha , bajet jhaa kan kami semua neh sebenaq nyaa :D Heee , first , tadik dekd sekolah saya jumpa itu Carta H-A-T-Y , yaaaaa ! sayang saya :') sebenaq nya kan kan , bajet malaih nak cakap jhaa , saja nak caqik pasai , tapyyy kan , kesian sangad dhh bylaaa jadik lagu tuh (y) jumpa dea , ohkayyyyy , apa yg aku cakap betoi kan Yaty ? haha , hank memaen dengan dea , tarak dea duduk diam lhaaa :p mesty dea balaih blek punyaaa , haishhh >,< kenai sangad dea mcm mana :D ohyaaaa , berdebat hampa dua , aku tk laqat nak gelak dh . Hahahaha , kena bash terok tuhhhh , kau ade ? ocehhh , kesian dekad Yaty jugak kan :p tkpaaa , kita ada masa untuk membalas dendam sayang :') hehe , okayyy , sembang th apa apa , kebanyakkn sembang hindu jha kami semua , ohkayy , pot pet pot pet , ngata urg sana ngata urg sini , yeahhhhhhhhhhhhh , memang hoby kami adek beradek kata dekad urg :p ohkyyy , awak ! yaaaa sayang , awak lhaa. woi , tau kan makna HOT tuh mcm mana ? -.- apa yg Yaty cakap tuh memang yaaa lhaa , sampai bie pun tk dak jawapan dh dgn semua tuhhh >< kenapa Famous ? -.- oiiii , amboi hank , duk menjeling dea eh ? oichhh , tkpaaa , usyha banyk bnyk lagik tau tau :'* memang aku sukaaaa , ehhhh ! mana jeles hanya ada cemburu jhaa punsss , tkpaaa :D kita sabaq jhaa , kita apa pun oky jhaa :') ohyaaaaa , beby , saya sayang awak , yaaa ! mmang dh tau kan , sampai tk tauu nk bukti kan ksih sayang tuh , tapyyyy , perasaan sayang dan SETIA tuh tayah lhaa kita bukti kn , cukup lha kita tgk psangan kita mcm mna ,cara dea layan kan sayang ? okayyyy , ' saya tk akan menangis sebab awak bie kalau saya tk pernah sayang kan awak ' yessss, pegang kata kta neh , 24/7 tiap malam sayang nagesh sbb bie  nagesh sayang dalam doa , semoga hubungan ini atas restu Allah , :'D bie , awak bahagia kan hidup saya , awak buad saya happy , jasa tuhh engat yaa sayang , hanya Tuhan yg akan membalas nya , sbb sayang tk boley nak blas semua tuh xD hanya kebahagiaan jugak lhaa yg sayang balaih punnn :D beby ? :( awak punya fon hilang , memang saya bengang terok lhaa byla dapat tauuu >___< marah bie marah , awak tuh cuai sangad sampai nset tuh boley hilang , lepash neh nk hilang apa pulok ? hilang sayang ? haaa , kn kan , aku geram sudahhhh --' bie , tk kiraaa buad balek numbor tuh , tk kiraaa :'( sedeyhhh tauuuuu , urg squh buad balek degil tadak masa laa apa laa semua ada dekd bie :( sayang bukan apa bie , my inbox ada 320 yaaa , 320 tuh semua nya datang dari carta H-A-T-Y :'( awakkkk , renew lhaa balek numbor tuh , bie ! dh banyak kali hank tukaq numbr , sampai aku nayek bengang dh , bylaa bie bgy tauuu yg telefon bie hilang , Ya Allah , masa tuh dalam haty duk kata . ' Ya Allah , salah satu ujian yg Tuhan berikan :( ' tk apaaa , kita chilek jha kan Tasha , kita amau sedeyh sedeyh , jnjy bie bagy tau sayang , kalau tk bagy tau tuh memang kena bom atom dh dengan aku , done ! sudah sayang , lepash neh tolong lhaaa yaaa , tolong sangad , jgn cuai , bie tanak kehilangan sayang kan ? mcm tuh jugak sayang bie ;'( sayang tamau kehilangan bie , Please dear , jgn cuai dh lpsh nehhh , haty nehh rendu awak , haty neh selalu doa dekad awak , haty ini selalu ingat dekad awak , haty ini selalu sayang awak and haty ney selalu mau kan awak :) only you okayyy . sekarang , hanya awak yg ada dlm fikiran sayang , tadik masa stayback memang tk dak mood sangad bie , duk pikiaq macam mana lhaa bie , Ya Allah , bulan Mei neyyy , yaaa ! nxt week awak exam , haty sayang yg takud tk menentu -.- haty sayang yg tk tentu arah neh >< okayyy , Mei please make me LAUGH , make me SMILE , make me LOVE and make me HAPPY , insyaAllah . okayy , bye sayang , iLOVEyou , muahhh pp kanan , muahhh pp kiri :'* iloveyou more than you known it ❤

❤ Dikalau haty tengah bersedeyh , air mata ketabahan dan kesabaran akan mengalir dengan memberi 1001 Semangat ❤


This picture for you Carta H-A-T-Y ,
saat setiap minit dan setiap waktu hanya dirimu yang ada di dalam
HATY ini ❤

This SMILE for you ,
hope this MEI make LOVE . insyaAllah .❤

love of laugh :
NataShafiq ❤

No comments:

Post a Comment