Blogger Widgets

April 29, 2012

❤ Bersama TERsenyum ツ

Hai ,

Annyeong (;

Salam .


Selamat Petang semua hadirin hadirat sekalin :) Followers , Viewers , Stalkers , sehad dk ? haha , *derek tanya menda bodoh ney jaa* okay laa , dh ada Boyfie ? woghhhhh , padat kan ayat hank , haha , geram neh geram , okay ! tujuan nak up date blog neh tujuan dea nak tulis dan coret merapu semua bagai dalm neh tentang haqy neh , 29/4 haqy koko dekad SMK BAKAR ARANG , hary neh hary membosan kan , yaaaaa ! bhusan kan? walawehhhh , watpis watlek sudah laaa :') jgn nak kepoh kepoh . HAHA , memang aku suka cakap sorang sorang , today ! i want story about my #SUPERMAN and my #SUPERGIRL (shout) yaaaaa, AAK ? sudahhhh , tanak baca terjun keluaq sekrang , menda mudah okay , mudah . .jgn nak jdik bodoh sangad , lempang satge ke laut aku rasa , haishhhhh , Tasha . apa hank meqoyan neh ? :P kitaaaa chilek chilek jhaaa :'p first , hary neh alhamdulillah #HAPPY sngad dekad sekolah :) jumpa sahbat jumpa Carta H-A-T-Y , ha'ahhhhhh , carta haty aaa sangad :) shuh shuh , hank kalut , tau hank tadak :p ocehhhhhhhhhhh , cukop comey dh letewwwwwwwww :D lepak lepak , mulamula tengok persembahan apa yg besh sangad tuh kan :'p dh rasmi bgai , lari ahhh lintang pukang , p ceruk mana yg boley p , .masa tuhhhh bie ke mana aku ke mana , tk jumpa langsung , dekad 5 kali pusing , baru jumpaa dea :D senyum jhaa , aku suka kena beletiaq sbb tk makan neh xD tk paaa , malas nak makan sebenaq nyaa , bukan nya apaaa , seygan bagai . haha ! chuakkkkkk , *gedik gyla* masa tuh , jalan jalan , *kami mana boley duduk diam* TERserempak lagi kan , kena lagik !!! woghhhh , sayang awak , muahhhhhh pp tuh bilion kali lhaaa :'* sukaaaaaaaaaaaaa -.- bebyyyy ! awak jahd dengan saya , sbb tuh saya sayang sangad dh dekad awak yg suka buad muka comei tuh kalau awak salah dengan saya :p werkkkk :'p (y) okayyyy , kita tgk Futsal kan tadik bie , alohai >,< Yaty letewwww yg pegy panggil awak , tedakkkkkk tk datang dh kan :) tk apa laaa , terimakasih Yaty >,< haha , masa tuhhhh , waughhhhhhhh , amboi bie ! awak yg maen futsal ka dorang yg maen futsal neh ? haiyyyaaaa , semangat dh bie tite tadik , haishhhh , emo sungguh nuhhhh beby woi :p haha , rilekkkkkkkkk ~ jgn nervous . Haha , Shafiq baca habesh hank Tasha , kita buad peace sudah laaaaa (y) okayyyy , sembang merapu dengan hank memang menda yg paling aku suka laaa bie :p sukaaa sangd , Haha , duk telagah dgn hank , pesaypa tk makan , duk maqah hank , hank maqah aku  . suka suka suka (y) okayyyyyy , peminad awak suka jeling dekad saya :D lagi aku Sukaaaaa (y) sbb aku suka laaa , hank kalut jhaaa , heeee ! haishhh , bie bie . klau mengata dekad urg hank campion lhaa sayang , kalah aku tau dk >,< tmbah tmbah dengan cik Yaty tuh , Ya Allah , menjadi hampa dua nuqhhhh , peqli urg , kata urg macam mcam , haishhhh , sapa ajaq nehh sayang ? *muka tak bersalah* heeeee , ohkayyyy ! seronok , gembira sangd hary neh , even haqy neh hary yg bhusan kan kepada semua , pas tuh ! bersama awak dan sahabat menda yg paling awesome laaa urg kata :D sayang awak sampai maty :'* insyaAllah , okayyy ! ocehhhhhhhhhhh , cik Nyza kita jumpa Zul lhaaa , untung laaa dea xD peace cukop laaa :p haha , nah nah picture dypa dua , saja candid , dh dypa tamau posing , kesah pulak aku ;) heeee xD okayyyy , :

sweet kan dorang ? bie ! nanty nak macam neyyy :p tadik awak tk sporting , awak maluuuu , awak gedik jhaa tuh ;D hahaha , back to stage , memang awesome laa hry nehhhh , walau pun bhusan tapyyyy , aku acano pun okayyy :') bahagia jhaa rasa , syukur sangad dekad Allah sbb bagy aku happy hary nehhh ;p terima kasih sayang , terima kasih sahabat , terima kasih #SUPERMAN , saya hanya sayang awak jhaa , tk lebiyh tk kurang :p Byeeee , iLOVEyou , muahhhh pp kanan and kiri tuhhhhh :'* jum usyha picture yg hudoh hudoh jum :


Untuk awak Mohd Shafiq Rizuwan :'* sayang awak :)


 Muka apabila merindui mu :p *comey kan ?* Haha


This picture apa bila , saya dengan dea berjumpa :)


Muka kemut bak kata 3T batch'12 :p


Saya sayang dea , sbb dea sayng saya :p Haha


 Muka cemeyyyy :'p muka penat . :)


 iLIKE this picture , awak Comel , seriously :)


LOVE you too :'*


NataShafiq : Untuk Carta H-A-T-Y untuk awak #SUPERMAN :'*


and the last is :
Tuhan berikan awak buat saya untuk saya menutup kesedyhan saya dengan
SENYUMAN awak Sayang ღ



:: TerimaKasih Ya Allah :)
Ku pinang kau dengan BISMILLAH ღ
love of laugh :
NataShafiq ღ

No comments:

Post a Comment