Blogger Widgets

April 27, 2012

ღ Maaf sayang Maaf :'(

Salam ,

Hai ,

Annyeong (;


Selamat Pagy semua nyaaa :) alhamdulillah , jumpa lagi kita pada hary Jumaat neh , alhamdulillah Tuhan masih mahu kita melihat dunia . Amin :D okayyyy , dh mandy ? belum kan kan , tayah lhaa, mandi awai awai :p heeee , see ! haqy nehhh ceqita mau sedeyh punya :( tamau ceqita dekad blog tuh :'( sbb blog tuh pun 2x ganda sedeyh terok dh :'( so ! tamau tambah kan kesedyhan yg berlaku , oraid , kelmarin stayback dekad skola , stay saja saja , jumpa Shafiq , yaaaaa ! Maaf sayang , Maaf . haty neh saked :'( saked yg tak tau apa sebab nyaaa :'( hmmmm , hidup ini tertekan sayang  tertkan , sorry sangd :'( sayang terpaksa pendam :'( Maaf , sayang tamau susah kan bie , Bie , air mata neh mengalir macam mana Haty nehhh Merindui mu :') tapyyyy , Nat kena Tabah , Nat kena kuat kan kan ? Ya Allah , :'( perit rasa dugaan yg Tuhan bagy , masalah demi msalah :'( Ya Allah , kuat kan Haty ini dengan Dugaan yg datang :'( Hamba mu ini tk kuat dan tk mampu untuk menempuh nyaaa :( Ummi , yaaaa ! dear Ummi , Sorry sayang ataih kesilapan aku ka apa ka , harap hank Maaf kan aku , sbb hank SAHABAT aku bukan kwan aku , hank tk pernah buad salah dekad aku , aku acano pun okayyy :') hidup sebagai manusia biasa memang macam nehh , lumrah kehidupan sekali gus mengajaq kita erti persahabtan :) Yaaa, tapyyyy . tk apa kalau hank tamau Maaf kan aku , sbb nyaaa :D sampai maty kita menjadi seorang Sahabat . insyaAllah . okyyyyy :'( Bie , maaf kalau sayang ada buad salah dekad bie ka apa ka , haty sayang tk kuad :'( ayaq mata sayang jatuh , kerana sayang lemah :'( pada masa yg sama , ayaq mata tuh jugak untuk sayang bngkit dari Dugaan ini :'( ayaq mata kesabaran dan ketabahan bie :'( sayang nak bie tau satu yaaaa ! Saya Sayang Awak sampai saya tahu Awak dah give up dengan saya :') Saya akan terus SETIA ღ . tapy , kalau bie sayang tk tau laaa, kita kan kena sabaq :') dugaan datang kita macam mana pun kena lalui kan bie . 6bulan 3haqy kita bersama , saya happy byla dengan awak , cuma sorry , niat saya bukan untuk saked kan HATY awak , tapyyyy , saya TERtekan dengan masalah hidup :'( dengan kesakitan :'( dengan kesabaran yang perlu ada dalam diri sayang :'( Bukan niat sayang nak buad bie macam tuhhhhh , okyyyyy , Sorry again sayang , kalau bie ada urg laen , sayang acano pun tk pa :) janjy bie bahagia , sayang redha jha yg boley pun kan :) sayang tk akan pernah tinggal kan bie , 6ulan kita lalui hidup dengan cabaran ini sama sama , saya kenal sayang saya macam mana , ohyaaa . untuk arwah : Abah , anak abah yg sorang neh tak kuad bah dengn dugaan yang datang tanpa henty :'( anak abah nehh tak boley nak bangkit :'( ank abah neh lemah dengan semua neh :'( Tasha mohon abah , pinjam kan kekuatan Haty abah untuk Tasha , untuk anak abah yg lemah neh :'( Ya Allah , abah , Tasha renduuuuuuu abah , Tasha nak ada dengan Abah 24/7 :'( Tasha nak kekuatan abah :'( Ya Allah , aku memohon , jgn kau ambik Mak Ya Allah :'( tapyyyy , Tasha kena kuat kan abah :'( Arwah Adek , yaaaa ! awak sayang , wawa . wawa jaga diri yaa sayang dekad sana :) kami semua dekad sini semuaaa kuat kerana Wawa :D i try sayang :'( Abah , maaf kan Tasha abah , buad abah terseksa dekad sana , sbb ayaq mata neh tk boley di tahan abh :'( ayaq mata neh selalu jatuh sbb kan semua msalah , Tasha rendu abah :'( hadir dalam mimpi Tasha abah :'( Okayyyy , Tasha kena kuat kan , kena Tabah :D Tasha cuba untuk arwah Abah , arwah Abg and Arwah Adek Wawa :) i try , untuk Sahabat , Family and Bie jugak saya bangkit . Okayyy , Mintak Maaf sangd sangd kalau ada sapa yg terasa or kecik haty dengan Tasha yaaa :') Maaf di pinta . salam . Bye bie , iLOVEyou , hanya awak :'* Muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :*

ღ Manusia tak pernah lari dari kesilapan , tk kira kesilapan itu Besar ataupun Kecil ღ



NataShafiq : awak , senyuman neh semua senyuman FAKE :'( senyuman neh semua senyuman untuk menutup kesedyhan Haty ini . awak Carta H-A-T-Y , saya sayang awak macam saya sayang sahabat sahabat saya . insyaAllah semua nyaa tadak apa apa :)


love of laugh :
NataShafiqღ

No comments:

Post a Comment