Blogger Widgets

April 24, 2012

ღ L+O+V+E = NataShafiq ღ

Hai ,

Salam .

Annyeong :)


hoi hai , heyh ! hoiyt ! atototo :) salam semua hadirin dan hadirat sekalian , tuan puan , mak cik pak cik :) datuk nenek semua lhaa kan :D haha , *peace jhaa lhaaa , okayyy ! sehad ? *derek tanya tuh jha kan ? * okayyyy , dh kahwin ? Haha , mampus kauuuu , kan kan , jahad memang macam nehhh , apa pun tk boley laaa :') kitaa apa pun okay lha kan :D oraidddd, di mula kan dengan ucapan bismillah , dan Assalammualaikum :) wey wey , tolong boley kan kan ? tolong nanty dapat pahala besaq tau tau :) heee, dh dh , meqoyan sungguh lhaa anak Nazri nehhh , okayyy :') first , tolong ambik penyapu , kain ka apa ka , tolong p lap lap , sapu sapu tempat yg berkenaan boley tak ? alaaaaaa, boleyyyyy lhaa xD haha , boley lhaa boley lhaaa, sepak mau apa kan Tasha ? ohhhh , saked dk ? haha , dh dh ! watpeace qamai qamai dh lhaa kan :') kalut p mana kan ? oraiddd , tamau baca macam biasa , pintu keluaq memang sentiasa bukak untuk urg yg macam hampa neh , alaaaa ! urg setai kutuk tk pikiaq :') opssssss ! okayyy , tamau terasa terasa tau tau , tamau tamau tamau :D kita rilek sudah laaa , first ! sayang! carta H-A-T-Y ? yaaaa ! awak , awak lhaa sayang , today is Tuesday , and the date is 24/4 rite sayang ? awak engad tak nehhh , alaaaaa , hampa :'/ awakkk ! 6bulan awak 6bulan :') Yesss , alhamdulillah awak :) Ya Allah , syukur sangad , sampai tahap neh kn sayang kita berdua tempuh dugaan semua neh :') memang perit , tapyyyy , kita kuat , kita tabah dan kitaa sabr :') bie , iloveyou , yaaaa ! awak , saya sayang sangad dh kan dekad awak , syukur Ya Allah , Amin . alhamdulillah sangad sebab Tuhan kurnia kan semua doa sayang :) kita merancang , tuhan tentu kan , kita berdoa tuhan tunai kan , insyaAllah . bahagia kan Tasha ? alhamdulillah , dalam bahagia ada kesakitan , yaaa ! sakit dengan dugaan yang datang :) tapyyyyy , alhamdulillah kan sayang , dugaan tuh semua kita boley tempuh dengan kesabaran yang kuad , sebab tuh saya sayang awak , beby ? bie dapat baca sangad kan kalau sayang ada msalah ka apa kaa , bie ! Ya Allah , susah sangad nak jumpa laki macam bie :'( yang paham , yang dapat baca apa yg ada dalam fikiran sayang , yaaaa ! awak sangad sangad dapat paham saya :D bie , memang sayang tak okay haqy isnin haqy tuh -.- sayang out in mood , dengan macam macam menda :'( *hank tipu Tasha :(* sorry sayang , sayang terpaksa pendam bie , terpaksa pendam :( tapyyyy , jangan risau lhaa bie , sayang tak akan pernah tinggal kan bie , . hehe , Bie ? malam tadik ayq mata sayang jatuh :( ayaq mata kelemahan dan pada masa yg sama ayaq mata kesakitan :( yaaaaa , saya bangkit , sbb awak and sahabat saya sayang , bie ! sorry sangad kan kalau sayang ada buad salah dekad bie , kalau ada buad jahad dekad bie , bukan niat , tapyyyy ! saja syiok jhaaa :D heeeee ! nowwww , 6bulan bie tabah and sabar dengan dugaan yang datang :') bie kuad kan sayang , bie happy kan sayang , kita tak pernah gaduh kan bie ? salah paham sikid sikid jhaaa , Yaaa . saya Bersyukur dapat awak , bie , 6bulan bie , insyaAllah awak di takdir kan untuk saya . sayang tak mau apa bie dari bie , hanya SETIA bie ღ , hanya SETIA , malam tdik kita mses , ayaq mata jtuh byla mses dengan bie , masa tuh ! Ya Allah , peritnya nak sampai 6bulan neh , tapyyyy ! Tasha kuad . okayyyy done ! Sahabat , awak yg paling hebat dalam dunia ney :D awak yang paling setai dalam hidup ini , awak yang paling Best dalam sayang ney , kalau hampa semua tadak , memang aku tak akan kuad macam nehh , percaya lhaaa :') okayyyy ! Terima Kasih sayang , sayang hampa semua . ohyaaaa ! bie , sorry , malam tadik kan kan , tedoq xD macam biasa lhaa , byla dh ayaq mata penat nak jatuh jhaaa , bieee ! saya doakan bahawa awak TERCIPTA UNTUK saya . insyaAllah sayang insyaAllah , last ! TerimaKasih atas kasih sayang yang bie bagy dekad sayang 6bulan neh , saya bahagia :) harap awak SETIA :'* Byeee , iloveyou , imissyou . muahhhhhhhhhhh

ღ Saya Terima Awak dengan Bismillah ღ


Saya Sabar sebab saya Sayang , Saya Menangis sebab saya Cinta , Saya Kuat sebab saya SETIA ღ


Awak ! Yaaa awak ! Mohd Shafiq Rizuwan , saya Nurul Natasha Nazri ingin melafaz kan Sayang dan Cinta saya dekat awak dengan Lafaz Bismillah dan dengan izin Allah . insyaAllah . Amin ღ



Ya Allah , dengan nama mu , aku memohon agar kau pertahan kan lha hubungan kami , semoga dea TERCIPTA UNTUKKU :) Ya Allah , kuat kn lha Haty ini untuk menempuh segala pahit manis yang akan kau beri kan :D tabah kn lha haty ini dengan kesakitan yang terjadi , kuat kan Haty ini dengan Doa ku Ya Allah . Amin . Jauh kan lha kami dari kejahatan syaitan yang bertopeng kan manusia Ya Allah ღ


Love of Laugh :
NataShafiqღ 

No comments:

Post a Comment