Blogger Widgets

April 20, 2012

ღ 5months 3weeks 6days with you ツ

Salam ,


Hai

Annyeong (;


Hoi Hai :D salam jumaat semua hadirin sekalian :) waghhhhhhhhhhh ! rendu sangad dh kan dekad blogger neyy , kesian kn dekad dea , aku buad nak nau jhaa dalam seminggu dua nehh , bukan nya apa , akai malaih nak up to date jhaaa xD yaaaa , pasai itu jhaa , bukan ada pasai pun kan . okayyy ! di dahulu kan dengan ucapan Salam dan Bismillah , baru kita tuleh and coret coret ceqita mengarut dekad dalam neh okay ? what ? tak okay ! pegy mampus sekarang -.- *kiding jhaa* haha , stge lari lintang pukang pulok kan , yeahhhhhhh ! apa pasal korang tk jaga ini blogger ? kesian blog aku tauuu ;/ habuk sana sini , hasyemmmmmmmmmmmm , kn kan , tgk tuhhhhhhh ^^ dh jangkit virus dh neh . tak apa , aku apa pun okay laaa :') janjy senyum . yaaa senyum ! ehh , kaum adam , pergy semayang lekaih . yaaaa ! *macam budak laki nak baca sangad kan* haha . oraiddddd , kita tak perlu kata apa apa :) kita senyum sambil berkata , senyum itu kan sedekah . haha , gyla hank Tasha . let's go ! story story , amau baca hank p terjun tingkap woi -.- okayyy , first . kelmarin stayback okay . macam biasa letewwww :) haha , then ! tanpa sebarang kata , kita jumpa Carta H-A-T-Y tuhhhh :') kita apa pun okay laaaa . yeahhhhhh (y) merapu semua dh cukup dh nehhhh , okayyy ! alahai , kesian bie kan kan , kena buli memanjng dengan sahabat sahabat akuuuu :') aku apa pun okay jhaaa , kesian bie kan . haha . kena ngusik dengn cik Yaty terok terok punyaa , alohaiii . mcam macam kan kita neh bie , haha ! yes yes , kutuk urg . haaaa , awak yg ajaq kitaa okayyy , bukan kita yg ajaq awak semua tuh yaaaa heee *muka tak bersalah* ohyaaaa , beby bagy tau pasal tuh , yaaaa pasal tuh lhaaaa ,sapa baca dea tau laaa :) tak apa , kita tak salah kan , kita tayah buad muka salah lhaa kan ^^v watpeace qamai qamai dh lewls , okayyyyyy , kelmarin haqy gaduh sedunia ka apa woi ? :/ haihhh , yaaaaa ! Sham tdak mood , dea tadak mood kami semua paham sangad dhhh , jangan teguq kan nnty dea maqah mqah . okayyyyy ! tak apa lha tuh , janjy Sahabat dh . done ! bie , hank pkai minyak wangi satu kilang ka apa haaa ? wangi nak mmpuih . haduyai >,< heeeee , aku apa pon okay lha kan :) hehe . okayy ! awak , minggu depan , yaa ! lagik 4haqy lagik jhaa awak kita nak masuk 6bulan , 4haqy jha lagy , bersabar yaa awak , sbb saya sabar neh :) rasa sat jha , tapy seksa dugaan tuh belum tentu mudah kan :) okayyyyyy . lafaz bismillah saya terima awak , lafaz bismillah saya sayang awak , lafaz bismillah saya terima awak dengan Ikhlas kerana Tuhan :) Amin . Ya Allah , insyaAllah kan bie kita boley bertahan , insyaAllah . yaaa ! semalam tweet dengan kaka , dea cakap mcm mcm jugak lhaa , ngadu and luah kan dekd dea bie :( sayang tk tau nak ngadu kat sapa melaen kan kaka kan :( dea cakap kita kena sabar kan , jgn terlalu mengaharap sangad :D kaka ! saya pegang awak punya kata kata . yes yes . sayang tabah and kuad kan diri ini sebab Family , sebab Sahabat and sebab Awak :) sebab Tuhan juga saya kuad kan haty ini untuk tempuh , dugaan datang lagik , kita tempuh sama sama yaa sayang :) bie , aku jeles :( yaaa jeles :'( Ya Allah , tetibe jeles terok dh nehhh . tak apaaa , cool down Tasha , cool down . saya percaya yang awak SETIA :) bie , dugaan datang dekad kita selama 6 bulan bukan dugaan yang mudah kan ? semua dugaan ini dengn ayaq mata , yaaaa ! tangisan yang dapat lega kan saked haty neh bylaa dugaan menimpa :) tapy tak apa kan , Tuhan sayang kita sebab tuh Tuhan bagy Dugaan sebesar ini , insyaAllah kita boley tempuh kan sayang :) bie , sayang tak boley balas kebahagiaan yang beby bagy dekad sayang , tak boley balas melaen kan Tuhan yang balas dekad bie :) Okayyy , last kan bie . saya sayang awak sangad , hanya awak yang saya ada , saya harap awak tak permain kan cinta yang dh saya bagy :) byeee sayang , iloveyou , imissyou . Muahhh pp kanan and kiri :'* saya harap awak memang di takdir kan untuk saya . InsyaAllah :D

ღ InsyaAllah kita boleh tempuh semua ini dengan kuat dan iringi doa ღ


Picture ini untuk awak . Yaaa awak Mohd Shafiq Rizuwan , saya buad ini untuk sayang saya dekad awak . Ku terima kau dengan Bismillah ღ
saya harap tiada kata putus di antara kita berdua . Amin xD

love of laugh :
NataShafiqღ 

No comments:

Post a Comment