Blogger Widgets

April 13, 2012

ツ insyaAllah awak , insyaAllah ♡

Salam


Hai ,

Annyeong (:

Walaweh , assalammualaikum :) hai semuaa , sehad sahaja kan kan ? *peace jhaa , okayyy , macam biasa , dgn lafaz bismillah kita mula kan meng-up date blogger yg penuh habuk neh :) heee xD rasa macam tk percaya . knapa ? sbb aku gylaa -.- haha , dhdh , Tasha Tasha , tk habeh habeh dgn mengarut hank tuh jha kan kan ? alahai >< menggedik sungguh lewls kan hank neh ? alahai , tarak apaaa , sekali sekala , lpas tuh kita buad berkali kala okay ? :) chill , oraiddd , sehad kah anda semua ? urg dekad sini sehad sehad belaka jhaa , kita kan satu nywa , acewahhhhhh , kena sepak baqu nak kembali normal apa kan Tasha oi ? haihhhh >,< hank nehh , watlek sudah aaa , watpis qamai qamai jhaa :D ohkay . amboihhhhh , rendu rendu rendu , rendu hampaaa , *cehhh buhong* haha , rendu tak ikhlas , jgn maqah yaaaa :p peace jhaa , ohyaaaa , haqy neh punya ceqita , okay , done ! nak ceqita pasai itu seorang Carta H-A-T-Y , yaaaa . carta haty aaa , amau dengaq hank p caqik pintu yg ada X , dekad situ boley jumpaa semua pintu :) heeee , hank neh Tasha , meqoyan . haha , okayyy , jgn laqi g woi , tk ceqita gie pun . first , kelmarin pergy skula lepash rabu cuty . yaaaa . superman tite tak datang , itu memang awesome -.- sukaaaaa ~ lagik gembira tauuuuuuu :) senyum sikid >,< haihhh , tk apaaa . kira okay jhaa, senang cita , senyum jha :D okayyy done ! macam macam yg t'jadik gk aaa khamis uhhh --' , tapyy kita kan selalu kena SENYUM , memang aku suka bylaa semua ckgu tamau ajaq , bukan tamau ajaq , tamau masuk and tak mai , haihhh , selamad beg ringan kan , kalau berat . geram dh nehhh . haha , dh dh , memaen jha , nowwwww ! ireallymiss my superman , yaaaa . dea dea dea , dea jha pun yg ada dlm haty sanubari neh , haha . hank merapu Tasha :p cewahhhhhhh , bie ? hank memang suka caqik masalah dgn aku :) suka sangad , alolololo . muahhh pp tuh juta juta kali ahhh kan :'* bie , aku tamau apa apa dari hank , aku nak hank jha , nak cinta hank , nak sayang hank , nak SETIA hank , itu yg penting dalam hidup aku :) yaa sayang , hanya hank yg aku ada , aku cuba untuk tetap and terus sayang kan hank walau pun suatu haqy nnty kita t'pisah jugak sbb jodoh bukan kita yg tentu kan . *hank buad sedeyh apa woi tasha ? * sob sob , *lap ayaq mata* haha , mengada sangad kan ? bie , malam tadik aku saja lha bukak lagu tercipta untukku tuh and lagu demi waktu , then pada masa yg sama , aku bukak jugak conversation mses aku , semua penuh carta H-A-T-Y jha tauuu , masa tuhhh . aku baca mses lama lama sampai lhaa mses haqy snen haqy tuhhh , ya Allah , rendu nyaa kn dekad hankkkkkkkk . bie , aku nagesh malam tadik , bukan sbb hank saked kan haty ini malah , air mata yg mengalir adalah air mata yg bahagia , aku nagesh sbb aku bahagia , sbb aku gembira , sbb aku sayang kan hank , dan setiap titisan air mata yg mengalir ini jugak adalah sebab nya aku berharap hank jodoh aku , insyaAllah kan sayang :) air mata yg mengalir kerana air mata kesyukuran dan kerana Yang Maha Esa temu kan kita dgn tak sengaja kenal kan kita tanpa sebrang kata  yaaaa  kuasa Tuhan lhaa kata kan :) bie , setiap titisan air mata ini jugak , ialah air mata doa , doa aku dekad hank , doa aku bersama hank dan doa aku semoga hank tercipta untuk aku :) itu lhaa air mata yg mengalir malam tadik bie , air mata yg banyak maksud d dalam nyaaa :) saya b'syukur tuhan ketemu kan saya dgn awak xD bie ? insyaAllah jugak bie , Tiada siapa yg dapat pisah kan kita melaen kan Yang Maha Esa lagi Maha Kuasa . Amin :) 24/7 doa saya untuk awak tak akan pernah putus , insyaAllah awak , insyaAllah :) sayang , bahagia yg awak beri kan dekad saya memang saya tak boley balas dgn 1001 kebahagiaan setanding yg awak bgy :) tapyyy , prcaya yaa sayang , Tuhan sahaja yg akan balas semua tuh dekad awak :) insyaAllah :D bie , jiwang kan aku ? haha , bhusan tau pagy nehhh , otp dengn Ummi dea suquh up to date blogger tulis panjang , okayyy , peqli letewwwwwwwwwwwwwww -.- heeee xD rindu sangad dekad hank , heeeee :p alolololo , saya cuba untuk SETIA dengan awak walau pun Tuhan sudah tetap kan jodoh kita berdua . Amin . Bye yayang , iLOVEyou , iMISSyou . saya kenal yayang saya macam mana ツ Muahh pp kanan and kiri okyyy :'* hope you be mine one day :) insyaAllah . Amin .♡

♡ Jikalau Niat Mencintai seseorang itu Ikhlas dan Menyayangi seseorang itu juga Ikhlas insyaAllah , ikhlas jugak Kebahagiaan yang akan Tuhan beri kan ♡



This Picture for Mohd Shafiq Rizuwan , every months you make me happy , every day you make me laugh , every hours you make me SMILE , every minute you make me miss you and the last one , every second you make me LOVEyou ♡__♡


love of laugh :
NataShafiq ♡

No comments:

Post a Comment