Blogger Widgets

March 14, 2012

#This About You ♥,♥

Heyh ,


Salam .

Annyeong (: stalkers , followers , viewers ^^ acewahhhhhhhhhh , amacam ? sehad ka haqy neh ? okayyy ! sorry kalau pegy kacau korang kan kan , sbb aku tengah bhusan dan sungguh lha tadak reja nak buad sekarang , yg aku tau buad puns hanya 1 , kacau urg (: okayyyy ! sorry sbb aku memang jenis suka meqoyan tak tentu hala , kau ada ? hehe xD ohyaaaaa ! d mula kan dengan Bismillah (: Ohkay , let's go , nanak ceqita serba sikid lhaaa tentang apa yg dah terjadik dengan aku , dea dan kamu ;D ikhlas daqi haty , okayyy , sapa amau baca pegy maen jauh jauh , pegy blah cepad cepad , tutup mata bukak telinga , haha , apa neh Tasha ? ohyaaa . sorry sorry xD first sekali nak bla bla bla , ehhh ! tak , serious lha neyh :') haqy selasa haqy tuh pegy Library lha kens , ohyaaa . tarak apa , pegy pagy balek petang , adat lha tuhh (: memang kami suka sangad punssss xD hehe , lepaking dekad sana , belajaq bukan taqa mana puns , saja gatai jha tuh , ohkayy ! first sekali , aku rendu dekad carta H-A-T-Y aku yg sorang tuhhh , :') love love love . oh , dh dh ! kang lebiyh teqok kang , menagesh pasti ada punyo coretan lagu lagu yg merduuuuu ~ haha , apa neh woii , sikid dh lewls , tembak mau duk dalam batu dua dh , chiL xD Ohkay , beby tak dapat datang sbb balek kampung and dea pun demam , ohyaaa :'( hank suka buad aku teqeyak malam malam lha beby oii , hank tau dk aku cukop risau dengan hank , kerap demam gyla gyla , apa aku nak buad neh ? >,< maqah suquh makan uBat , amboiiiii ! cik abang oii , pandai bagy alasan takud ubat yaaaa ? tumbok mau ? hehe xD , okay , pegy library , aku buad ombak rendu sbb aku engad hank , risau tentang hank , 24/7 aku tak boley duduk dyam tauuuu , sahabat tanyaaa , angguk kan yg menjadik jawapan dea beby :( okayyy , senyap ! dyam lebiyh bererti . bie ? sorry  ! malam tadik memang aku out in mood , tenshen tak bertempad gyla gyla , sampai hank kena maqah , aku bagy cukop padat gak aaa :') tapy , rilekk sudahhhhh ;p hehe , hank kan penyabaq , hank pujok haty aku dengan telatah hank , hank buad aku lupa semua masalah aku , semua nyaa elang byla hank kata macam tuhhhhh :') hank memang gedik ! tapyy sygs , tamau mengaku kan , tarak apa , watpisss xD ohyaaaa ! hank nak sangad tau sbb apa aku tenshen , sorry sayang , tanak bagy tau , sbb nty hank pun akan tenshen sama , dh tuh kita rilek cukop lhaaa xD ohkayyyy , beby ? pagy tadik sayang pegy penang , sahaja tanak bagy tau beby jha malam tadik , kang beletiaq tak kena tempad :p werk werk . hehe xD bie ! only you , just you , forever you . engad tuhhhh , sumpah nak bagy tauuu , hank yang paling aku sayang , hank yang paling aku engad , hanya hank ada dalam haty aku sbb tuh aku panggil Carta H-A-T-Y , rendu dengan sora hank , rendu nak otp dengan hank , huwaaaaaaa , mamyyyyyyyyy ! anak mamy neh dah rendu dekad budak yang buad dea jatuh haty tuh , hulamak ! kau ade ? hehe xD ohyaaaa . awak ? amboi , maen curi crt nampak ? tumbok mau ? haha , okayyy ! masa haqy uh hank col uh , aku Ya Allah , tak sangka , ayaq mata bahagia jatuh , okayy ! haty aku tak akan menentu bylaa bercakap dengan hank , byla pandang hank , bylaaaa tengok hank , haha , urg nak kena sepak memang lagu neh ;p hehe , xD menggoda , okayyy ! hank HOT , aku tauu , aku memang tau lama dah , perempuan kat sekolah tuh , suma mai tanya aku dah , -.- nak kat dea ya dek ? comey muka hank >,< haha . okayyy ! dh , tau lha qamai peminad beby oiii , aku mana pernah jeles aku hanya cemburu dengan hank ! yaaaa , cemburu , ada paham ? :D si Carta H-A-T-Y , awak ? awak dah buad kita jatuh haty dekad awak , sampai kita sayang awak , awak ? 10 haqy lagik masuk 5bulan kita bersama , Ya Allah , begitu aku tak sangka sampai tahap neh dahhh , dugaan yang tuhan kurnia kan kita tempuh sama sama , kitaa lalui dengan senyuman dan kesedyhan sama sama kan beby , hank selalu tamau aku tenshen dengan semua neh , i try sayang (: hank buad aku jatuh cinta dekad hank , sampai aku tak tau dah nak cakap macam mana , aku BERSYUKUR sangad dekad Tuhan sbb kita di ketemu kan , aku rendu hank aku baca semua mses hank , aku tengok picture kitaaa , Ya Allah , sumpah ombak rendu yang aku buad nehh lagik teqok daqi ceqita tuh xD haha , boley taqa tuh ? apb . okayyy ! setiap haqy aku berdoa bie , moga cinta ini menjadi satu kenyataan , pujaan haty ! aku berdoa setiap masa 24/7 semoga Tuhan tunjuk kan kepada aku siapa dea jodoh aku :') insya Allah , awak memang d takdir kan untuk saya , Amin :) ohkayyy , memang aku sayang hank , hanya yang maha esa sahaja tau bie , macam mana sayang aku dekad hank , sbb tuh aku selalu berkata , tiada siapa yang boley clash kan kita melaen kan Yang Maha Esa , insya Allah , ohyaaaa ! sahabat banyak bantu aku dalam melalui hidup serba sedeyh neh kan kan xD kita kena chiLek jhaa :') ohkayyyy ! sayang hampa semua , ohkayyy ! carta H-A-T-Y , sampai sini jha lha yaaaa kita tulis dekad awak xD kita dah 'blurr' hehe , byeeee ! iloveyou until i die (: ! jaga diri ya bayek bayek sayang , kamsahamida xD ♥,♥

:: kita melalui dugaan itu dengan KESABARAN dan KEKUATAN haty ::

love of laugh :
NataShafiq ♥,♥


dari mata kita turun ke jiwa
dari teman pasti akan hadir nya CINTA
saling mencuba untuk menjadi yang SETIA ♥,♥
  

No comments:

Post a Comment