Blogger Widgets

March 09, 2012

♥ The Best people is You , You and You :')

Salam ,


Annyeong (:

Hai , Hoi , Hui , Huts , di mulakan dengan bismillah (: Assalamualaikum semuaa followers , viewers , and stalkers :D sehad tak ? hehe , okayyy ! tanak lhaa ceqita banyak , cuma nak ceqita berlambak jha , memang nak kena sepak pa kan hank neh Tasha ? :Dbe chill , awai lagik , baqu permulaan , hank neh kalut haihhh >,< buadd na nauuuu jhaaa :p buleh taqa tuh ? heeee , okay okay , kang mngarut 10 minit TERawal kang kena tumbuk pulok :/ ohyaaa , rendu tak rendu tak ? ohyaaa . paham :'( sob sob sob . dh lhaa woi , buad terok pa kan kan ? lempang mauu dudk gelong pala tuh seminggu , bukak sekolah memang pandai teqoih aa nuh . haha . alahai >,< cukoppp !!!!! stop it Tasha , i'll be ;') first sekali post yg tah merapu merapai neh kan kan , tajuk yg lntak p kat hank lha . haha , sudahhh ~ nak ceqita seronok dulu baqu kita ceqita syiok . paaNnGgGggGGgGGGgg (y) i feel good . haha , memang TERbayek kata boboiboy :p oh ! dh dh ! kang kena pulok :/ rilek okay . watlek luh ^^v dh tuh watpis V-v then watchilek :v pas tuh kita buad na nauuuu aaa , cangak bapak lagik :p hekhek ~ okayyy , cita besh dea . haqy nehhh habesh exam , ohsemmmmm ;D awesome ! kau ade ? kau tak adeee . hehe xD lepash uh merdeka dengan maen tepung , sekjap ! wait . haiyya , hampa nehhh , mau suma kena denda dengan syuk kalau dea tau nehhh :p pning woii >,< tadak reja dh khud nuh ? satu sekolah reja maen tepung jhaa , sequpa habesh skula dh nuhhh , kalau habesh PMR laen ceqita , itu belakang punya ceqita , neh my . oh -.- sungguh ! aku aku pun kena agak padat lhaaa . haihhhhhh -__- geram skid jha lha tadik pun , tak bayek mqah junior :D be chill , kelmarin kami maen , haqy neh dorang nak maen pulok :/ tarak apaaa , kita bagy ppp . . heee, ohyaaaa !bie ? hank men sakan kn dengan tepung tuh tadik ? okay fine ! tingai aku merata ceruk , urg cakap dengn hank pun hank buad tak tau . nowww ! aku mmang suka cakap ngn kayu -.- sungguh saked haty gylaaa . naihhhhh , memang ! arghhhhh ~ dalam haty duk Sabaq Nat sabaq , watpis qamai qamai , dh tuh -.- erghhhh . tarak apa , mlaih nak maqah kang aku kena blek :/ mana kesian kan ? tarak apa , sayang punya pasai aku dyam , dan layan perasaan saked haty aku tuhh . aku pendam , yaaa ! mmang itu perangai aku , sapa pun tarak tau and tak akan pnah amek tau :'( okayyy ! done ! penad :/ ohyaaaaa . haqy nehh haqy sedeyh dengan happy lhaa , happy dea macam macam telatah kawan aku tuh haaa , sekejap ! wait , bukan kawan SAHABAT , mmang dypa gyla , aku lagik ahhhh gyla -.- ohyaa ! *perasan * hehe , nowww , petang neh aku bhusan , tuh yg amek kesempatan up to date nehhh :/ haihh , sekolah dh cuti ! aku pening lha kepala :o hmmmm ,  busan kan byla cuty , mana tak nyaa , 1week tak jumpa sahabat , tak jumpa superman aku , huwaaaaaaaaaaa . aku rendu tahap maty dh neh , 5minit kang aku hidup okay ? *ohyaa , ayat nak kena sepak * hmm , sabar jha lhaa . :') pape pun haqy neh happy jhaa . alhamdulillah , exam pun insya allah boleh jawab semua nyaa :D ehhh , ohyaaaa ! beby ? hank kannn , haihhhh >__< so kay . aku memang maaf kan hank , pesaypa tau dengan hank neh :/ suka sangad dh neh caqik pasai dengan aku , syiok tk syiok memang suka bagy aku JELES , haaaa , mula lhaa neh ! oraiddd , okay fine ! aku mngaku aku pun bagy hank jeles byla aku duk cakap dengn laki , tapyyy , dypa yg mai dekad aku buad aku kaunter pertanyaan , dh aku rimas dan kena lha maki . haha , sorry lhaa doe ! tekanan tau , tapy hank bagy aku jeles tak mau mau , msty hank TERtanya kan , tak pa lha , biaq aku pendam . dan biaq aku dyam , dyam lbiyh bererti (: macam mcam dh cabaran yg aku lalui byla couple dengan hank , memang saked haty jha cabarn tuh suma , salah satu pasai peminad hank yg tak mau mau aaa , duk haihh >,< tak paa , selamad aku bayek tauuu , duk kelash sebelah jha , mau bawak batang penyapu , haha . oky ! hank tk kesah , tapy aku :'( aku  tamau hank jatuh kat tangn urg laen bie :( aku TERlampau sayang kan hank :( serious aku bagy tau , hank lhaa laki yg gyla gyla aku sayang selepas ex aku dulu , kalau aku nk buad smetink msty aku engad hank , tapy aku sedaq ! hnk bukan layan sangad , makin lama mesty hank makin jemu :'( aku pham bie . aku paham perasaan laki , laki lhaa yg buad aku TRAUMAdengan CINTA laki lha yg buad aku serik untuk BERCINTA aku benci bie dengan semua tuh , haty aku saked sbb suma tuh :'( hanya cinta dan sbb ego laki dan perasaan cepad bhusan laki jha :'( aku haqap hank tak lagu tuh . okayy Carta H-A-T-Y , i hope you be mine until i die , because awak memang TERCIPTA UNTUK saya . :') Byeeee :'*

:: setiap detik yg berlalu bagai kan setiap waktu hidup ini penuh cabaran ::

love of laugh :
NataShafiq ♥ 
setiap senyuman yang terukir pasti ada kesedyhan di dalam itu :')
tetapi ,
tutup lhaa keseydhan itu dengan SENYUMAN :') iloveyou Bie ♥ 
 

No comments:

Post a Comment