Blogger Widgets

March 16, 2012

♥.♥ OnLy You :D

Salam ,


Annyeong ,

Hai semua , okay ! haqy neyh sumpah nak bagy tau yang aku teramad rendu dekad Shafiq , Ya Allah , baqu berapa haqy jha okayy kita urg tak mses bagai , tpyyy , aku qasa dh macam setahun ohhhh :'( Ya Allah , aku rendu dea , Ahad dh sekolah , macam mana nak bersua muka dengan dea ? Maluuuuu :'( okayyy ! bukan malu apa , entah ! Haiyya , mana beby pergi ? aku rendu dea :'( sumpah rendu tahap champion dh neh , hmmmm , macam macam dugaan yang Tuhan uji aku , Tuhan sering mnguji tahap kesabaran aku , beby , sayang pujuk haty sayang neh , pujuk sangad , sbb sayang memang sayang gyla dekad beby ! ohkyy ! mesty korang pelik kan kan ? kenapa cik NatasHa neh tak meqoyan macam selalu ? ohyaaaa (: sbb aku sedeyh :'( sedeyh memikirkan dea , renduu sangad dekad dea , sumpah rendu yang teramad sangad dh :'( aku dh tak tahan ! Ya Allah , rendu gyla dh neh , bie ? air mata ini sering sekali mengalir kerana merindui mu , kerana ingin bersama mu , bie , 24/7 otak sayang duk fikir pasal bie , haiyya ! kemaruk cinta kan kan ? bie ? :'( i miss you , sungguh tak tau nak bagy tau dengan cara yg mcam mana , sahabat ada dengan aku , dypa paham aku , dypa backup aku , okay bie , no more fight ! :p hehe , memang tak prnah nak gaduh pun , buad apa kan gaduh , kita gaduh manja jhaa , baru awesome ! bie , nak masuk 5bulan dh kita couple , bie , 5bulan kita tak pernah gaduh , salah faham tuh ada lha sikid sikid , tpyyyy , hank suka buad aku SENYUM :) hank tak pernah buad aku maqah sbb salah faham tuh , hank paham aku , otak hank macam aku , suka merepek , mengarut semua kn bie ? :( yang tuh yang paling aku rendu , bie ? bie engad kan , dulu sebelum couple , beby selalu back up sayang , cakap mcam neh lha , macam tuh lha , beby selalu tolong sayang , sungguh kita tak pernah nak kenal , tapy ! sayang lupa lha bie , masa byla sayang pernah serempak dengan bie , onthw pergi tapak perhimpunan dari tandas , Sham yang bagy tau sayang sapa nama bie , bie semad lha apa lha , ohkayyy ;D masa tuh sayang tk layan apa yg dea cakap , beby tak kenl syang , sayang lgik tak kenal bie . done ! masa tuh memang tak tau menahu pasai bie , rilek jhaa , lama lama , hadir nya perasaan minad tuh dalam haty sayang bie , masa tuh serious lha , baru single kn , bukan senang nak lupa . hadir bie masa tuh , sayang terus TERjtuh haty , masa tuhh , chiLekkk dulu , beby pun tak pernah kenal sayang , sahabat yang lebiyh knal bie , ohkayy ! masa tuh memang sayang tk pernah fikir pasal bie , done ! lepash berapa minggu dorang semua minad dekad bie , sampai nama sayang pun kena tembak kan :D oraiddddd ~ sayang tak tau pape pun nama sayang terlist jugak . haha , masa tuh kan beby kenal sayang , masa puasa , yaaaa ! puasa okayyy ! 21.8.2011 kita mula kenal , kita kawan kawan , oraidddd , lepash raya beby lagik rapat dengan sayang sampai malam beby nak amek PMR tuh xD macam macam dugaan yang datang sebelum sayang couple dengan bie , korang bayang kan lha , sebelum couple dh buad ayaq mata , apatah lagik masa couple neh kan kan :') heeeeee , malam sebelum PMR beby bagy tau macam macam dekad sygs , sampai beby luah kan semua isi haty bie ! gentle lhaaa :D haha , masa 2hary sebelum raya pun macam tuh jugak kan kan , beby selalu tanya sayang , ' couple dengan sapa sekarang ? ' alaaaaa , cik abang ! amboi dea , takudddd tuhhh , sayang tetap single sbb sayang dh jatuh haty dekad beby , jatuh sayang semua nya lhaa , sejak tuh lhaa beby ! sejak tuh ! lepsh PMR beby jnjy beby caqik sayang , i wait for you , oraiddddddd :') beby ! 24/10/2011 beby dengan senang haty luah kan apa yang bie nak luah kan , dengan ikhlas , dengan sayang yang memang dh ada , sayang terima beby dengn haty yang ikhls xD sayang kenal beby , sayang tak panggil bie , sayang panggil nama , masa tuh , sayang tak biasa , jdik tak selesa , al-maklum lha , urg tk pernah couple panggil macam tuh :D heeee , sejak couple dengan bie , sayang banyak bersabaq , kenal erti kesabaran dan adat bercinta , memang sayang tauuu jodoh dekd tangan yang Maha Kuasa :D tapy , dalam setiap doa sayang pasti akan ada terselit perkataan ' Biar dia Cinta Mati ku ' yaaaaaa ! insya Allah , semoga awak memang tercipta untuk saya sepenuh nya xD so , dalam diri sayang mesty dan wajib ada nama beby , mana boley letak nama urg laen dah , nama Mohd Shafiq Rizuwan jhaa sekarang , kalau kita clash kan bie , sayang pun tak tau lha macam mana hidup neyh , sumpah bie :'( tak boley bahagia tanpa beby ! okayy awak ! kita stop sampai sini Yaaaa , harap maklum kepada pembaca semua , aku rendu sangad dh dekad Shafiq :( semoga hanya aku yang ada dalam HATY dea , Amin . byeeee , iloveyou , :*

love of laugh :
NataShafiq ♥.♥


Setiap senyuman yang terukir ini adalah senyuman yang ikhlas dari HATY :')
macam Carta H-A-T-Y ♥.♥

#This picture for You , You and You . :')

No comments:

Post a Comment