Blogger Widgets

November 25, 2011

♥ Sayang'ss Arwah Abah :'( ♥

ASSALAMMUALAIKUM :)

heyhhhhhh ,
staLkers , followers , viewers :D



kayyy , sumaaa . petangggg . sekarang pukoi 3.16 ptg :(
haqy jumaat , tarikh deaa 25 / 11 / 2011 . maaf ! aku nak cita neh weh :(
cita aku kali neh cita sedeyhhhh :'( aku tk tau dh kata sapa kan kan aku nak ngadu suma neh :(
hnya cik D jhaa yang selalu teman aku , cik D tuh ialah lhaaa , cik DIARY :)
bukak mata sumaa sygss , baca tajuk ? "SAYANGSS ARWAH ABAH :'("
tuh lhaa tajuk aku haqy nehhhhh . kay . admin!  nvm . aku cita ;(
abah ? Tasha rendu abah , abah kat mana bah ? msty abah kat SYURGA kan ?
abah ? Tasha nak mintak maaf abah :( sbb en Tasha abah merana kat sana , abah saked kat sana , bukan niad Tasha bah nak jatuh kan ayaq mata neh :(
tapy bah , Tasha dh tak tahan , dh tak TERtanggung dh bah suma tuh :( Tasha tak tau bah kat sapa Tasha nak ngadu melaen kan ALLAH :(
Tasha rendu abah , rendu saat dulu bah , masa abah jaga Tasha dulu , yaaaa .
memang betoi abah bukan abah kandung Tasha , abah hanya bapak saudara Tasha jhaa , :(
tapy bah , Tasha dh anggap abah bagai ayah kandung Tasha :(
abah jaga Tasha dgn penuh sabaq :( dgn cekal abah jaga Tasha :(
abah jaga Tasha bagai abah jaga anak kandung abah :(
Taasha TERhutang budi bah dgn suma PENGORBANAN abah :'(
abah ? dah 10 tahun abah tinggal kan Tasha :( tapy bah , bagai kan semalam
Tasha tgk abahhh :( bagai kan semalam kita pergi jalan jalan ,
abah ? Tasha tak tahan dh bah dgn suma DUGAAN , kalau Tasha sedeyh ,
msty urg pertama yang hadir dalam hedop Tasha adalah abah :(
Tasha tak kuad abah .. hmmmmm . abah ? sat jha kan masa berlalu ,
pejam celik jhaa , dh 10 tahun abah tinggal kan Tasha n suma urg :'(
abah ? malam tadik msty abah nampak kan kan ? Tasha nageshhh lagik :(
msty abah nmpk kan kan ? Tasha sedekah kan surah yaasin kan abah :(
urg cakap , malam jumaat roh selalu balek ruma :( Tasha yakin abah nampak kan kan ? :( abah ? Tasha sedeyh sngad bah , bylaaa hedop ini sunyi . Tasha nak sngad HAPPY :(
masa abah ada , abah lhaa yang selalu buad Tasha HAPPY :)
abah ? abah dengar kan rintihan Tasha ? :(
Tasha dh tak kuad bah , tiap malam Tasha nageshhhhhhh sbb cabaran dalam hidup ini :(
abah ? Tasha harap sngad bah :( harap sngad sngad agar abah hadir dalam MIMPI Tasha ,
tasha nak tgk abah , Tasha nak abah bagy kan kata kata semangad kat Tasha :(
abah ? setiap malam Tasha doa , agar abah hadir dalam mimpi Tasha :(
hadir lhaa abah :( Tasha tnggu abah :( Tasha rendu abah sngad sngad .
rendu neh dh tak TERtnggung bah :( Tasha sygss abah :(
macam macam dugaan bah Tasha hadapi dgn ayaq mata :'( ! tapy , Tasha tahu abah dah AMAN kat sana :( Tasha selalu doa kan abah . maaf sekali lagik abah :( sbb Tasha jugak abah seksa kat sana , sbb en ayaq mata neh jugak lhaaaa abah kena seksa kan kat sana :'(
Maaf en Tasha abah :( Tasha salah , tasha mmng tanak jatuh kan ayaq mata neh :( tapy , Tasha dh tak tahan dgn suma neh , Tasha dh tak kuad . . abah ?
jasa abah dah smapy SYURGA , hanya TUHAN saja yang buleh balas pengorbanan n jasa abah selama neh , selama abah jaga Tasha , :(
Maaf jugak bah , Tasha tk sempat nak balas suma tuh :(
abah tnggal kan Tasha masa Tasha tak kenal dunia , masa tuh Tasha baqu umur 4 tahun bah :(
Tasha tak tahu apa apaa , sbb tuh masa abah tinggal kan Tasha , Tasah tak sempat nak sedekah kan surah Yassin kat abah :'( . maaf bah :( masa tuh Tasha tak tahu apa apa , smpy lhaa masa Tasha dh sekulah , baru Tasha tahu yang abah dh lama tadak :( dah lama tinggal kan Tasha :(
Tasha sedeyh bah :( gmbaq kita dua masa Tasha kecik kecik duluu masih ada :(
lau Tasha rendu abah , Tasha tgk gmbaq kita dua bahh :'( , abah ? selama neh Tasha pendam bah apa yang tasha rasa , Tasha hanya luah kan suma nya kat cik D :(
cik D lhaa tmpat tasha luah kan suma nyaaa :'(
abah ? abah dengar kan bah ? abah nampak kan apa Tasha buad sekrang ?
abah ? Tasha harap abah salah satu bintang yang kat langit tuh :(
setiap malam Tasha tgk suma bintang tuh :'(
kadang kadang Tasha cakap dgn bintang tuh , abah dengar kan ?
bukan abah sorang . . . hmmm , arwah abang am , and arwah adek wawa pun sama yaa :(
Tasha mintak maaf sngad . sbb Tasha suma seksa kat sana :( sbb ayaq mata neh lhaa suma nyaa saked kat sana :( maaf kan Tasha :( tapy Tasha rendu sngad kat suma urg :(
abg am ? Tasha rendu masa dulu dulu , masa abang am maseh ada :(
abg am selalu main dgn Tasha kan ? tk pernah nak buad Tasha SEDEYH :'(
adek wawa ? you are my sista 4eve untiL deadth :(
walau un lepash wawa tinggal kan suma urg  . . dh 7 tahun kan wawa ? wawa msty bahagia kan kat  sana :'(
:( Tuhan bagy kita urg pinjam wawa sekejap jhaa :( tapyy , sbb wawa , Tasha tabah , n cekal :(
wawa ? wawa pun tahu kan kan , lepash wawa tinggal kan Tasha 7 tahun dulu :(
Tasha kena FITNAH kan ? masa tuh hanya TUHAN yang tahu bertapa seksa nya HATY neh :(
Tasha bangkit dari semua FITNAH tuh sbb Tasha engad arwah abah , arwah abang am , arwah adek wawa , kengkawan , n famili :(
sbb tuh Tasha bangkit . hmmmmmmmmmmmmm .
abah ? kay lhaa yaaa . nty Tasha smbung lagy kay ? maaf kan tasha sekali lagik :(
abah ? jasa n pengorbanan mu sampai ke SYURGA :(

#Tasha janjy Tasha akan balas jasa Mak , bah :(
insya allah lau ALLAH izinkan , tapy jasa Mak jugak begitu tinggi dan memang sampai ke SYURGA , kerna , SYURGA itu d bawah telapak kaki ibu :(


#kisah ini kisah benar , tiada lakonan atau saja saja :( semuan ini benar benar terjadi :(

ASSALAMMUAILAIKUM :( *thnxsapayangbacanlike*
Tasha syangsss abah ! terimakasih abah ♥


  aL - Fatihah  



No comments:

Post a Comment