Blogger Widgets

November 26, 2011

♥ Rendu Kenangan Terindah dgn Dorang :'(

Assalammualaikum :)

Anneyong - Haseyo ^^


tink , tink , tink . . . pin pon pin pon ^^ hekhok :)
okay okay . muLa lhaa nuh , stgE ngarOt pulok aku neh ^^ ya lhaa kan , dh hoby aku mang
suka ngarut sakan >,< . . . shukaaaa haihhh ^^ kesah ?
bagy sebijik stge haaa , baqu tau lebam nya mata tuh :p kejam kan kita ? okay ! nvm ,
skid tak pernah kesah lhaaa . admin ^^ aku suka pakai ayat yang tah pape neh :p
ya lhaa , ya lhaaa . . jgn lhaa bising bising . aku tau lhaa , nak tuleh aa neh :(
hmpa maqah aku :'( sat , gedikkksssss . kesah ? -.-''
wOghhhhh , tajuk kita pada haqy neh ialah , jeng jeng jeng RENDU :p
nak tau kaa aku rendu sapaa neh ? okay lhaaa , okay ^^ aku g tau neh :)
dgn penuh emosional neh kan kan :( aku RENDU SHOUT !
rendu deypa sumaaaa , aku rendu gelak tawa suma nyaa . haihhhhh >,<
nvm lhaa kan , huh ! selasa neh mmng nak hanghout tak selasa rabu lhaa khud kan -.-
nak join ? jummmmm , tapy layan diri anda sendiqi yeahhhhhhh :*
tapy kan kan , haihhhh . atet gyla pala aku neh -.-'' . yeahhhhhh . qamai yang tk buleh p ,
kay . aku leh p ka tk leh p ka bLkng cita lhaa tuh kn --''
so , mmbe yang penuh dgn xcited nehhhhhhh nak p gyla lhaaa , dh uh :(
suma cancel . aku aku un cancel jugak kan kan . dea maqah , merajuk semua bagai lha ^^
kay . so , cita dea , mang dea KECEWA ngn kami sumaa . :(
MAAF kawan , MAAF sygssss :'( nanak qeyau buleh ? ;"(
haha , bagy sebijik weh ? kedebushhhh . tediaaaaaa , maty aku lagu neh , lagu apa tuh ?
lagu tuhh , lagu CARTA HATY uhh ^^ rendu haih kat lagu tuh :D
ohh yeahhhhhhhhh ^^ rendu gyla gyla kat SHOUT , kenangan masa kat skula lhaa kenangan yang tak dapat d lupa kan :) kay ! nvm , nak citaaa lhaa neh kan kan :p nak cita pasai sorang sorang ,
nehhhhh . . . thestoriesofSHOUT ♥


neh gambaq kenangan kami :) rendu gambaq neh n rendu dorang suma :'( aLways you in my Heart !
KAU TERCIPTA UNTUKKU ^^


nama awek nehh , NURUL ATYKAH ANYS , okay ! dea nehh  bayek bagy aku , senang berkawan ngn dea , suka GELAK , suka HAPPY , kalau aku ada masalah , kat bahu dea lha aku luah kan suma kesedihan aku . dea classmate aku ^^ , so . sygss aku Tykahhhhh :* ♥


lawa kan kan ? comey ! aku suka deaa . sygss dea jugak , awek nehh nama dea SHAMEERA , tapy kita urg pNgei SHAM jhaa , snang skid , baqu BRUTAL ^^ , ehhhh . dea neh otak gyla gyla , merengggg n sorang yang happy friendly , suma urg dea kenai . haha . anak hindu jha yg dea tak kNay :p . . sygss kau SHAM :*  ♥


jengggg ! taraaaaa , haaa . neh beby akuuu . beby segala bagai aku :) dea nehhhh , kawan aku . a.k.a girLfriends aku . kalau aku bhusan dea lhaa urg pertama yang akan ngarut n layan suma karenah aku , opss , beby aku neh nama dea NUR HANYZA , yeahhh . aku pngei dea bie jhaa :p
kdNg kdng kat dea lhaaa aku luah kan suma rahsia haty aku . SYGSS KAU BIE :* ♥




ngek ngek ngek . neh amOii wehhhhh , dea neh macam cina jha lau tak pakai tudung , haha . dea nehhhhh setai , ranggi . haha , brutaL lhaa kata kan . suma satu paLa jhaaa ^^ dea neh suka gyla gyla jugakkk . . :P nama amoi comey neh ialah NUR AMALINA :)
sygss dea jugakkkk , muahhhh :* ♥



toink toink . . ngeh ngeh . . awekkk aku nehhh  . kay awek neh nama dea NUR HAYATI , dea nehhhh happy jhaa selalu , lau aku sedeyh , dea lhaa urg pertama yang akan buad aku BAHAGIA :) aku sygss deaaa , daqi darjah 2 khud aku kawan ngn dea . Lamaa dhhh ^^ dea neh a.k.a boyfriends aku . sygss kauuu kawannn :* ♥




hAaaaa , heyhh suma . my baca neh ^^ hikhok ;p  . kay kay . dea nehhhhhhh kawan aku lhaa weh , dea neh otak sama ngn aku , otak gyla gyla punya . otak KOREA . peminad setia okay ^^
hikhok . dea nehhhh lhaa kawan yang bakar semngad aku lau aku ada masalah , dea lha yang akn ada ngn aku untuk BULI urg laen  , dea classmate aku jugakkkk :D ehh , nama dea UMMI HUSNA , syggsss kauu UMMI :* ♥



yaaaaa . dh dh dh dh . . bnyk pulok . pNjng dh kan post aku ? okay ! nvm . . jgn kecik haty eh shout lau korang baca neh . aku susun pic neh suma ekud bulan kelahiran kita sumaaa .
hikhok . pic aku jha yang aku tak bawak masuk . sajaaaa mengedik ! hahaha .
kay ! last one ! i want say .
ILOVEYOUALL , YOUALLINMYHEART ! dup dap dup dap ;D




#amaubacabulehblahlhaaweh :P sekiannn !


p/s : haha , sat sat , nak buad pengakuan sat . rendu bie :( rendu sngad ! rendu dea jugak :'(
hope this relationship until i deadth :D


kamsahamida . te amo , wo aini . iloveyou , akucintapadamu . aishiteru . SARANGHAEYO !


No comments:

Post a Comment