Blogger Widgets

November 24, 2011

24/7 ! xD 24 / 11 / 2011

StaLker , Followers , Viewers :)

Asslammualaikum ,




heyhh , first sekali kan kan ? kita nak tnya khbaq suma urg luh aaa ?
sehad dk sumaa ? lama dh kan tk update neh blogger , 3 haqy dhh paaa ? :)
sat sat , nak p amek kain , nak lap , nak mop ! tinkkkkkk , hampa ?
buleh tolong dk ? tolong gotong royong sat dLm belog aku neh , haha ^^
gylaaa kembali menepa , atoo tooo , aihhhhh , dh siap kaa ?
habuk mnyk lhaaa woiiii , heee , xD , kayyy ^^ terimakasihhh , jasa anda kami 
simpan dalam peti dapuq mak kami tauuu ^^ pang skid dude ?
pangGgggGGgggGGGGGgggg o.O
sejak balek daqi KL nehhh kan kan , aku sukaaa sngad sngad BULI urgggg -.-''
tau pesaypa ? sbb kat sana , aku jhaa yang kena BULI , heee xD
kesahpulokkanakuneh ? -.-''
nvm lhaaa kan --'' , haduyai , dh balek kedah neh kan kan :(
rendu pulok KL uhhhh , beshhh ohhh p sana , walau un tk duk lama , tapy en ttap RENDU :(
rendu kezen sekepala ngn aku tuh , rendu dea , lau dea adaaa tobat aku buad kedaiii
or workshop 'BERGOSSIP GIRL' , kau adaaa ? haaaa , tadak en en ?
haha , aku tetiba gylaaa sat lhaa kan haqy neh , tak tau pesaypaa -.-
aku TERrendu yang amad at kawan kawan :( rendu suma ohhhhhhhhhhh :D
kay , minggu dypan jnjy dh nak kuaq :( tapyyyy , aku ?
hmmmm , aku qasa en ? aku tk leh nak p lhaaa :'( sedeyh sngad .
yehhhh , lau mamy adaa kan beshh , buleh mamy hNtaq , selasa neh mamy dh keje ,
dady pulok ? hmmm , entah ! tanak cakap bnyk lhaa kan , tak pasai pasai kena jerkah lagik :(
okayyyyyy , ohh yeahhhhh ^^ hmmmmmmm , aku nak p BERcuty lhaa wehhhh ,
nak p mana tak tau lhaaa -.-'' , kay kay ^^
nak balek kmpung buleh dk weh ? sapa nak hntaq tau ? nayek bas ? kim salam --''
tarak pasai , huh ! sat jha kan kan hedop nehhhh , dhhhh nak masuk bulan 12 , thennn
tahun depan pulok PMR candidate , lagikk lhaa POWER , :)
akuuu tngaaaa pening ohhhhh 0.0
tak tau nak tafsir dhhh perasaan nehhhhh , qasa cm apa jhaa lhaaaa , takud dude --'
yeahhh , bie kata kan kan ? rilek jhaaa , heeee xD
nowww , post pasai busyuk uh pulok lhaa dude -.-'
kesah ? skid tak kan kan ? hahah , belog aku doee , sukahatyiteahhh :p
hmmmmm , dh 2 haqy wehhh bie kena tahan wad , eshhhhhhh , tk leh duduk aku doe .
tk snang haty neh doe , byla malam tadik mses dea , then dea bagy tauu suma lha apa lha , 
suma bagai lha kan dea bagy tau :( haaaaa , kena tahan sbb ayaq dlm badan dea kurenggg ,
dh uhh , heee xD . . dea dh kena ceqamah FREE jhaa ngn aku :)
alolo , SORRY bie , aku tk leh rilek ohhh , sapa leh rilek en bylaa urg yang dea sygss sked ,
masuk spitel pulok uhhh , haihhh -.-'' , kay doktor ? ILOVEYOU lhaa -.-
geram aku >,< saked skid un nak kena tahan lama lama , aku bukan buleh ,
haaaa , qisau wehhhhhhhh . penad dh bie pujok kata dea tadak pape . . . no no no ,
sama sekali aku tak terima apa yang dea kata kan tuh o.O  . . teheeeeeeee ^^
okay okayyyy okayyy , oh yeahhh ? heee , yuppp . 
haqy nehhh 24 / 11 / 2011 . tau khud nuh apa dia ? sumpah . tak sangka gylaaa beb .
dup dap , tink toink . . sebulan dh kan kan kita bie ? selama sebulan nehhh tak gado apa pun ,
gado 'GEDIK' ada aaa . heeee :) tuh sumaaa dea yang mula duLuuuu , kay .
bieee ? first sekali , nak sujud kat kaki aaa . hikhok . gylaaaa aku neh --''
kayyy , bnyk gyla lhaa kan kan ? salah sygs kat bie ? tiap haqy buad bie jadik bahan usikan sygss , heee , sajaa aa tuh . kan trend . atototo , kay . bie bnyk gylaa 'SABAQ' dgn pNgai sygss ,
nvm , yang paling TERkjut sngad kan kan ? tak smpy sebulan pun lagik kita ,
p dh paham pngai sygss macam mana , contoh lhaa kan kan :)
sygss , kuad majuk bie tau suma uh . then ! ayat saygss pun bie hafal .
haha , loveyou lhaaa <3 tk pnah urg buad lagik tau cm uh bie , lau bie tanya sygss dh makan ?
sblum sygs jawab msty bie jawab luh kan kan ? 'belum , tadak seleqa ahh nak makan'
hee , dh uh . lau cakap tepon jhaaa . msty bie tau sygs kat mana . hahahah ^^
okay okay ^^ otak kita gyla gyla kan kan ? bie paham sygss . so , luveyoulagikaaa .
hikhok ^^ yeahhhhh , nvm jugakkk . sygs memang cepad gylaa JELES , waughhhhh , suma pompan macam tuh kan kan ? haaa , sapa kata dk uh . buhong dhhh ^^
bie ? lau bie kata pasai POMPAN skid jhaaa . yeahhhh . admin lha kan kan , mmng aku akan geram >,< perangai buad tak tau ngn dea . col tak angkat bagai lhaaaa . then , dea cukop suka pujok aku , aku ? haaaa , tk suka pujok dea :p sbb dea majuk mcm majuk 'GEDIK' sbb uh aku pngei dea GEDIK .
okay , kesah ? hahaha , skid tak ! aku sedeyh dea adaa , aku maqah dea jhaaa . msty dan msty dea tak tanya banyak dahhh , dea col then tqoih tanya macam neh . "sygsss , sygss TENSHEN kan ?"
haaaa , ayat tuh lhaaa . yaya , aku ngaku , lau aku tenshen suma aku sembuq kat dea .
SORRY dearr ! bie ? thNx a Lot ehh cuz dh sebulan bie sabaq ngn sygss .
love you lhaa , bak kata bie . muah kanan , muahh kiri , muahhh deypan , muahh belakang :*
HEEEE , xD . untuk shahira izani . thNx sygss , kau kawan aku :)
thnx 4wish suma bagai uh kay :) 

ehhhh , dh dh , jap gie panjang pulok lagik kalut . . . #amaubacapmaenjuhjuhauwww . hampasamasekalitakdjemput :)  chauwwwww . BYEE  <3







No comments:

Post a Comment