Blogger Widgets

April 01, 2012

ツ April please make me SMILE ツ

Hai ,

Salam ,

Annyeong :D


Bismillah , okayy , dengan pembuka bicara dan cerita , pejam celik pejam celik , yaaa . April sudah datang , dah akhirnya March , skula dh 4bulan , exam lagik -.- warghhhhhhhh , aku tak pernah nak kira , kang aku kira kang , tkudddddd T__T okayy , macam nak nagesh pun ada , haqy neh , pergy skula , balek awal . yaaa ! awal -.- pibg punya pasai , lintang pukang , blajaq tak tara mana , cikgu enjoy , kita yg nk ambik PMR neh pun sepayung kita berteduh :) boley teqa tuh , korang pun tahu kan 1 April ramai yg akan kata April Fool , yaaa ! agak kena jugk lha aku haqy neh >,< kena tipu , yaaaaa. mmang aku suka , mai skula ~ tudiaaaaa , cik Yaty bagy sekali daih , ABS sangad , yaaa , memang aku suka byla dea kata tipuuu >< suka neh , mcm nak bagy LOVE jha , satu SHOUT kena , atoto , happy sungguh lha hampa semua , lepash perhimpunan , masuk kelas belajaq , yaaaa :) tugas aku kacau urg yaaa sekalian , tabiat urg kta :p hehe , *peace , lepas uh , rehad lha bla bla bla , macam harem pun ada gk aaa -.- derekkk aku jha yg kena , okayyy :D kita watpis qamai qamai nuhhh , biaq gempak , boley teqa tuh ? Haha :D apb ~ ohkayyy , lepas rehad belajaq satu jam , setengah jam ckgu ta masuk , muka PMR bermaen , memang masa dea nak maen pun kan kan :) okayyy , pk cik , maqah neh maqah , jahad sngad hank dekad aku hqy neh -..- kacau aku ekud dan jha kan kan , tak paaa, smileee :) oraid . ohyaaa ! balek awal , sbb bas datang ambik awal , sorry bie , tak dapat jumpa , beby carik syang kan kan ? yaaa ! sygs tau , bie ? what happen ? alololo , kesian dea kena buli kan kan ? alahai >,< tarak apa , kitaa pukoi dypa besuk nuh ? hank kena tipu dgn dypa ka bie ? apa nehh , jhad nuh dypa , eshhhh . haha , aku tau bie , dypa cita dekad aku , ayaq mata aku jatuh byla dengq semua tuh , Bie , dalam haty aku ada hank dan hanya hank , tadak urg laen dh lha kens  urg nak kata apa itu hak mereka dengan Tuhan bukan dengan kita kan syg :) okayyy , Nyza perkena hank sungguh kan kan ? Ummi and Yaty buli hank gyla gyla punya kan kan ? alohai >,< TERsangd kesian , simpati syg , jahad kn dypa , besuk kita ' BULI ' dypa tau bie , biaq padan dgn muka . alololo , bie ! aku kan kata , dan aku selalu kata , aku tak akan pernah mintak PUTUS melaen kan hank yg seniri nya nak kn ? :) hank maty maty percaya apa yg Nyza kata , alahai >,< sampai nak nagesh hank bie , jahad sangad dh dypa buli hank , engd tau bie , aku tak akan pernah mintak , xD cukup bahagia dengan hank , cukup senyum dgn hank bagai :D kasih sayang ada lah hadiah yg terindah beby :D oraidddd , haihhhh , smpti sangad sangad dh neh syg , taleh byang macam mana perasaan n muka hank masa dypa kena kn hank tadik , Ya Allah , aku dengaq pun sampai teqeyak , haiyya , kalau hank percaya and hank kata tak apa , memng lepash highway kodiang dh dgn aku malam neh , selamd hank buad muka nagesh hank kan , mesty hank ketaq kn bie ? Ya Allah , kesian sangd dekd hank :( Sorry tau bie , mebe aku memang gyla gyla sikid , wayaaaaaa ~ xD kita watpis qamai qamai dh okay :) ehhhh , oraiddd , saya ABS , sampai sini , d akhiri dgn Salam :) dan Bismillah :D ilove you , Byeee :* until die .
insyaALLAH , bulan April neh bulan yg Bahagia dan Indah , Amin , okay , saya Nurul Natasha Nazri dah bersedia utuk menempuh semua dugaan di bulan April ini :) boley teqa tuh ? :D

::Hadiah yang paling bermakna adalah hadiah KASIH SAYANG dan KESETIAAN ::

love of laugh :
NataShafiq ツ 

No comments:

Post a Comment