Blogger Widgets

March 30, 2012

ツ Sayang pada yang SETIA ♥

hai ,

Salam .

Annyeong (:


Helo , Hey , . . atoto , selamad ptg yaa semua , jam menunjuk kan pukoi 3.26 minit ptg , sahaja nak bagy tau , mana lha nak tau kan kn , jam dekad rumah hampa hbesh bateri ka apa ka kan kn ? lol -.- heeee xD memang seronok sangad lha perkena urg anak Nazri neh , sebelum tuh , nampak picture dekat atas tuh ?  haaa , tuh scandal aku woi , scandal okayy , dengaq byek bayek tauuu :p haha , kalau Shafiq curang nanty boley lha couple dgn dea , boley taqa tuh Tasha oi ? >,< haha , atudiaaaa , stge nagesh berlagu pulok kan kan , okayyyyy xD geram tengok dea , nanak cubit dea beby , nanak :p sumpah neh ! geram dh aku tengok neh , dapat dekad aku , mau meqah pp tuh , kalah wana jam aku haaa , :') okayyy , scandal aku omey rite ? haaa , tak pernah jumpa pun , nak date pun tak dapat :( alaaaaaaaa , rendu tau . haha , sumpah lha woi Tasha , ayat bikin gedik sangad kan , hehe , tarak apa , suka haty lewls , nak jeles pegy maen jauh jauh , untuk cik Ummi tolong jeles woi , please . haha , padan muka :p werk ~ aku dapat dea dulu okayyy , yaaaa ! tak apa , Shafiq jeles padan muka dea kan kan ? haha , hank memang kojaq Tasha :/ saja nak bagy jeles tuh , alaaaaaaaa :D sekali sekala derhaka dekat laki seniqi tak apa kn beby ? hehe , okayyy , aku sayang scandal aku neh , aceceyh , Shafiq baca maty hank Tasha -.- tarak apa , dea tak bunuh lhaa , dea SENYUM jha :) haaa, baqu awesome ~ haha , done ! budak tuh aku dapat dulu selepas berebut dgn Ummi , acewahhhh , ummi menglah okay ;p haha , so , Irfan milik aku , kacau dea , kaki nayek muka kuaq bijik mata , boley taqa tuh ? apb ! ohyaaaaa , comey ! comey ! sbb abang dea comey pa kan kan ? ;p heeeeee ~ xD okay , budak neh besaq kang percaya ah cakap aku , tobat HOT macam abg dea punyaaa -.- susah nak jaga lha pulok :/ tarak apa , kalau susah nak jaga nnty aku bagy dekad hank tau Ummi , sbb abg pun dh Hot , yg tuh lagik seksa nak jaga , mai yg neh , atudiaaaaa , merana aku :p haha , sat ! memang aku suka jadik gyla sorang sorang , ohyaaaa , beby ! nanak cubit dea , boley kan ? :D okay , please , Jeles lha bie , jeles tau :p haha (y) dh dh , Shafiq baca memang sungguh aku nagesh ada lagu sat lagik khud kan :') oraid, bye bye ! muahh pp Irfan tuh ♥   . hehe xD
eh sekejap lhaa , nanak story lagik , apa eh ? okayy , nak story satu jha , nanak cubit pp budak tuhhhhh , jangan ambik scandal aku tau tau . ambik dea sepak haih >,< sat , kalau taleh ambik adek mesty abg lagik tk boley ambik okayyy , paham dk woi . haha , bie , iLOVEyou , untung lha dypa ada adek Comel macam tuhhhh :D
okay , dekad Shafiq Carta H-A-T-Y kan kan ? dekad Irfan kita panggil Pujaan H-A-T-Y :) yeahhhhhh , memang gedik :p haha ~
p/s : gambaq tuh dea tengah maqah tuh , kalau SENYUM auwww, aku urg pertama yg akan p huluq surat CINTA ♥  * gedik sikid jha *

:: Cinta itu Pasti Menciptakan Kebahagiaan dan Kekecewaan ::

love of laugh :
NataShafiq ♥   

No comments:

Post a Comment