Blogger Widgets

March 25, 2012

♥ Cinta Kita :)

Hai ,

Annyeong (:

Salam :D


Heyh semua , hoi , hui , huts , *peace :D okayyy , sehad tak sehad tak ? *derek tanya solan neh jha kan kan ? okayyy , tarak apaaa, kita skip solan laen lhaaa , awak semua dh mndy ? haha , solan bodoh sikid lhaa , okay ! done ! dh dh letewwwww , kitaa tanak mengarut okayyy , nak meqoyan soqang boley tak ? oraidddddd ~ amacam semua ? macam mana skula haqy neh ? ada seronok ? makluman korang lha kan , aku haqy neh besh tuh tak , tak besh pun tak -.- apa neh ? >,< okayyy ! memang suka pun macam nehh , heeee xD pegy skula rinie macam biasa sahaja , lilek lilek , peace sana sini , haaaa, kacau urg tuh memang tabiat anak Nazri neh lha woi -,- Nat Nat , kojam bonar , okayyyy , alaaaaa , untuk merapat kan lagik silaturrahim sygs ;) watpis qamai qamai dh lewls , yo dope ?  okayyy , qasa macam nak menagesh , sbb apa woi ? tadak pape lhaa :) okay , nowww ! mula kan ceqita , mcam biasa , dalam belog neh tadak ceqita laen dh melaen kan ceqita Carta H-A-T-Y , boley teqa tuh ? orang kalau dh sygs , dea akan buad apa saja untuk tengok urg yg dea sayang bahagia rite ? mcam aku , tengok beby senyum lhaa menda yg paling besh dalam hedop aku :) benda yg paling bahagia dalam hidup aku , okayyy , klmarin masuk 5bulan kitaurg still , entah lhaa beby engad ke tak kan , tayah pikiaq Tasha , watpis , insya Allah dea engad , klau dea lupa pun , janjy dea engad aku sudahhh , apb ! okyy :) 24 March , masuk 5bulan bie , Ya Allah , memang payah sangad nak sampai tahap neh , dengan dugaan yg tak pernah putus , di kala senyuman dengan air mata bertemu :) macam macam yg aku lalui , macam macam yg aku hadapi , semua kerana dea , nak lepas kan ? sorry awak ! tak akan lhaa woi >,< ohyaaaaaa , saya sayang awak , awak and awak , yg paling aku sayang tuh sapa lgik kalau bukan Carta Haty , :) iloveyou , okayyyy , lantak lhaa urg nk cakap apa pun , korang pun sama rite macam aku ? mna boleyy lepash boyfriend woii , sayang okay , sayang :) bie , 5bulan kita hadapi semua neh dua dua , dengan senyuman , yaaaa ! seyum fake semua boley kan kan ? :) normal letewwww , okayyy , sabar itu kan separuh daripada iman xD beby , 5bulan aku bahagia , hank bahagia kan aku dengan perangai hank yg boley buad aku gylaa neh , *stge kena masuk spitel mental gk aa * okayyy , dh dh , serious , hehe xD bie , 5bulan hank layan aku , semua perangai merapu rapai aku hank layan , bukan senang nak dapat laki macam neh kan ? bie , i'm very sorry , aku tak tau hnk pegy tanya siapa , bukan niat aku bie :( sumpah bukan niat nak bagy hank t'kilan ka apa ka , aku tak tau nak mengadu dekad siapa melaen kan diary online aku neh bie :( aku sabar sbb aku sayang sangad dekad hank , aku tamau lepash kan hank , sumpah tamau , aku sayang hank sangad sangad , dalam haty aku ada hank , bie , jumaat ritu aku ada penang , memang aku rendu hank :( aku senyap ! aku layan perasaan , aku buad buad happy , macam biasa aku senyum fake , tetibe dapat mses hank , mses hank buad ayaq mata aku jatuh bie :'( serious aku bagy tau , bukan niat bie , hank dapat tangkap bie apa yg ada dalam kepla hotak aku ney , bukan salah hank bie , hank tak pernah buad salah dekad aku , aku tak kesah bie :) janjy hank SETIA dengan aku bie , beby ! mses hank buad aku qasa agak bersalah , sbb tuh ayaq mata aku jatuh , aku teroih dyam tanpa kata kata , aku tak tau nak pikiaq apa dh , senyap jha yg boley , hmmm , beby ? sayang mintak maaf bie , mintak maaf sangad kalau sayang ada buad salah dekad bie , kecik kan haty bie , terkilan kan bie , bie maaf kan sayang kan ? bie , iloveyou , tengok awaks senyum lha yg membuad kan sayang senyum bie , sumpahhhh :) sayang tak tau nak kata , beby ! sayang bie :D i hope u be mine until i die , okay . sayang , iloveyou carta H-A-T-Y , byeee sayang , jaga diri yaaa .

:: saya terima awak dengan lfaz Bismillah ::

love of laugh :
NataShafiq ♥

Ya ALLAH , hamba mu ini sering kali lemah dan sering kali jatuh tanpa kata kata :( Ya Allah , ku memohon , kau kuad kan lha Haty ini macam mana si Carta H-A-T-Y kuad , senyuman dea xD Ya Allah , aku memohon kau pertahan kan lha hubungan aku dan dea , dengan lafaz Bismillah , aku memohon jauhi syaitan yg bertopeng kan manusia . Amin :) 

No comments:

Post a Comment