Blogger Widgets

March 22, 2012

♥ Air Mata Ohhh Air Mata :(

Salam .

Hai ,

Annyeong (;

Stalkers , Followers , Viewers , helo helo helo , acewahhhhh . senyum :) okay ! sehad tak ? mesty lhaa sehad kan kan ? hary neh , petang neh nanak cerita sedeyh :'( yaaaa ! tangkap leleh punya cerita mari , nanak dengaq ? okayyy ! be chiLL , amau dengaq ? tak tau dekad hank , dh dh . AAK ? tak ! okayyy , jgn jadik ABS , okay ? hehe , dh dh ! blurrr sekejap okayyy awok , oraidddddd :) boley senyum lagik sekarang , tapyyy , sekejap lagik ! kemungkinan tak boley senyum dh :( dengan ayaq mata yg jatuh tanpa di pinta neh kan kan , memang aku syiok :') okayyy ! watLek sudahhhh , done ~ hmmm , first sekali , tadik dekad skula styback , benda biasa letewwww , bylaa beby aku tak datang skula pulok kan kan ? :( memang sedeyh lhaaa . okayyy ! haqy nehh , pegy skula macam kelmrin , bed mood , aku tenshn , trtekan gyla dengan kwan kawan , oraiddd :( memang cita bagy sedeyh lhaa , masuk pagy dh tamau pikiaq apa , reja aku maqah urg jhaa , sampai urg pun nayek takud nk teguq aku , ohyaaaa , lawak hank tak boley senyum kan aku kawan :( bebudak laki semua buad lawak dekad aku , sorang pun tak boley buad aku senyum :( menangesh aku kelmarin bylaa dorang cakap macam macam , elok sangad lha byla ayat sedeyh tuh tuju dekad aku :'( memang TERsentuh bagai lha kan :) hmmm , masa tuh chilek jhaa , pukoi 12.20 beby datang kelash sbb si Zarif bagy tau yg aku bed mood , dea datang , oraidddd , aku sked haty :( aku tenshen :( aku sedeyh :( itu jha yg dapat aku bagy tau semua urg , ohkayyy , bukan salah hank bie , aku yg entah nak kata , aku tak maqah hank lhaa -.- aku saked haty bie , saked tuh biaq lha aku jha yg pendam :( aku jha yg rasa , tadik ! masa study , semua sahabat happy , smile bagai , tapyyyy tak bagy aku :'( dorang jiwang bie , dorang buad aku nagesh , dengan lagu lagu yang TERsentuh haty aku :( sedang kan aku merindui mu :( aku nagesh bie , aku tak kuad, nk tempuh semua neyhh , kalau beby baca , sayang mintak maaf sbb sayang saked kan haty bie ka apa ka :(sayang t'tekan bie :( aku tak laqat , pnad dengn ayq mata yg jatuh tanpa dipinta :( aku lemah , lemah dalam segala gala nyaa , sahabat banyak back up aku , bagy 1001 semangad dekad aku , tapyyy , aku tak boleyy , hanya ayaq mata yg teman aku malam malam bie , aku rendu hank , sumpah ! mana hank elang ? sahabat cakap macam kita mses selalu bie :( aku nagesh dengaq semua tuhh , aku rendu hank :( aku tau aku salah dekad hank , aku sayang hank bie , beby ? bie engad kan bie ? hqy sabtu neh masuk 5bulan kita bersama , salah faham memng selalu , gaduh ? hmmm, tak pernah , aku pendam bie :( maaf kan aku , aku tamau sekali kali hank saked haty , aku mintak maaf bie , kalau aku buad hank TERkilan dengan aku :( aku sabaq sbb aku sayang hank , bie ? satu aku bagy tau hank yaaa . aku tak akan pernah mintak kata PUTUS melaen kan hank yg mintak dekad aku , sbb aku tak sanggup nak hedop tanpa hank :( aku bukan kuad macam hank :( malam tadik aku nagesh bie , aku rendu hank , aku dengaq lagi tercipta untukku , lagu carta haty , ayaq mata aku jatuh :( pada masa yg sama aku rendu arwah adek , abg and abah aku bie :( dugaan yg datang bukn mudah untuk aku tempuh satu persatu , haqy tuh hank cakp dengan aku kan ? aku buad tak tau kan ? kojam kan aku ? hmmm :( sorry sayang ! bie ? sorry doe , haqy neh tak dak nak meqoyan meraban okay :) ohyaaa , mmang aku rendu hank , lebiyh seminggu hank tingai aku :( aku sabaq bie , aku tunggu hank bie , kenapa lelaki cepad berubah ? kenapa lelaki cepad bhusan dengan perempuan ? beby ? hank ada perempuan laen kan dalam hidup hank ? aku redha , bagy tau aku bie , jgn permaen kan aku , aku undur diri bie , tolonggg !! jujur dengan aku :( aku rasa hank laen , smpah :( aku tak kuad bie , mana hank bie ? hank tingai aku :( aku letih bie , ayaq mata aku tk pernah nak berhenty , 24/7 aku doa dekad Yang Maha Esa bie , tolong pertahan kan hubungan kita :( tapyyyy , kalau takdir dan kalau hank dh ada urg laen :) apb ! aku doa hank bahagia cukop :) tengok hank bahagia lhaa benda yang paling bahagia dalam hidup aku :D aku redha bie , kalau ini yg akan t'jadik :( tapyyy , aku tak pinta , sbb aku sayang hank :( aku sayang hank sangad :( sahabat cakap macam macam dekd aku , aku Tabah bie , aku Sabar bie , aku kuad sbb hank , sbb Sahbat and sbb famili aku jhaa xD aku buad semua demi hank , aku senyum fake sbb tamau tunjuk dekad hank kata aku sedeyh :( luar aku SENYUM bie , tapyyy dalam aku MENANGIS :( aku tak tau nak kata macam mana dh bie :( apa salah aku ? aku mintak maaf dekad hank bie :( aku renduuuu senyuman hank :( rendu merapu merapai hank :( rendu sora hank :( renduuu semua tentang hank :( apakah ney salah satu ujian yg Tuhan turun kn kepada aku ? Ya Allah , hamba mu ini tak mampu untuk menghadapi nyaa Ya Allah :( aku tak kuad , tapyyyy , aku cuba sayang , demi hank :) aku kuad okayy ! jangan risau :) insya Allah aku kuad demi hank :) okayyyy , beby ! sumpah ! masa aku tulis entry neh :( air mata aku jatuh :( aku rendu sangad dengan hank :) aku tau hank BAHAGIA tanpa diri ini :) beby ! aku doa kan hank 24/7 , hank senyum aku akan TERsenyum :D sbb sayang aku memang untuk hank jhaaa :') i try sayang 4you :) , okayyy , sampai sini yaa si Carta H-A-T-Y , iloveyou , doa saya ' SEMOGA AWAK TERCIPTA UNTUKKU ' okyyy , saya terima awak dengan lafaz Bismillah :') Amin .

"Ya Allah , Hamba mu ini sering kali dan selalu lemah dengan dugaan yg engkau beri kan , aku memohon Ya Allah , tabah kan hty ini , kuad kan diri ini , dan sabar kan jiwa ini , :) "


:: Bahagia orang yang paling kita SAYANG , maka Bahagia jugak lhaa diri kita ini :) ::
love of laugh :
NataShafiq ♥, ♥  

No comments:

Post a Comment