Blogger Widgets

February 11, 2012

♥ Ya Allah , Terima Kasih Ya Allah , * Syukur * :'D

Salam ,


Anneyong - Haseyo :D



Heyh , Selamad Petang semua nyaa , Maaf Ganggu bagai kan , tak suruh baca pun , suruh singgah jha . haha , sepak sedaih jum ? tarak yahh lhaaa , b chiLL :') okay !Haqy neh entries untuk haqy neh , okayyy , tak ada ceqita tetarek and menarek , okayyy ! Done ! okayy , apa aku nak update tau ? -.- pening pening pening , wyaring , hrap maklum , okayyyyy ! Alhamdulillah Ya Allah , Terima Kasih Ya Allah , semua nya berakhir akhirnya , Amin  , Ya Allah , segala nya kami serah kan dekad mu , Amin , sumpah nak teqeyak paa , ayaq mata Syukur , Ya Allah , lega rasa nya Haty neh bylaa semua nyaa berakhir , Terima Kasih Ya Allah , kau Maha Adil , Amin , sumpah ! aku tak tau nk cakap apa dh neh , sumpahhh , Ya Allah , bahagia gylaa . Ya Allah , akhir nyaa selesai semua nya , akhir nya jumpa jalan penyelesaian , Amin xD , hmmm , Terima Kasih atas semua urg yang memberi sokongan , semangad dekad aku selama neyh , Tuhan akan balih jasa korang , ta d akhirat , d dunia ini , semoga korang Bahagia , korang bayak bantu aku , kuad kan semangad aku , korang buad aku Senyum always , walau pun  , haty neh merintih pilu dengan semua kesedeyhan , Ya Allah , akhir nya kau kurnia kan doa hamba mu ini , lepash neh tiada perang antara malaysia dengan negara luaq , Haha , okayyy , kiding jhaa , hehe , sumpah ! Legaaaa , fuhhhhh ! tiada dendam dh dalam haty neh , tak bayek kan ada dendam ? tak bayek lagik kalau balas dendam , sesama Islam , tak bayek ! Tuhan marah okay , haha , okay stop ! lepash nehhh insya-Allah tiada lagik semua neh , kalau ada puns , cerita dengan Tuhan jhaa xD okayyyy , lepash nehhh , Senyum demi Senyum yaa kak :') hehe , okayyy ! kiteurg settle tadik qasa nyaa settle supa tadak masalah , reja nak gelak jha >,< Ya Allah , klau duduk dengan Sham memey lagu neh -.- aku penad khud satu haqy dea buli aku , duk gelak jhaa , smpy urg kta Gyla ka weyh ? -.- tediaaaaaaaaa -'' eh ! kalut . haha , okayyy , Alhamdulillah lhaa , Syukur sangad sangad , Amin . puas haty ? Alahai , semua tuh dh berakhir , tadak dendam dh haihhh ;') kan tk bayek , Tuhan jha tau perasaan neh , Lega , Suka , Gembira bla bla bla , okyyy ! kak Syiera ? kes settle eh ? alhamdulillah , Amin , berakhir segala gala nyaa :') Okayyy , menda yang lepash jangan lhaa d engad , kita bukak lambaran baru , buku baru , Facebook baru , twitter baru , Blogger pun tak tertinggai kat belakang nuh :') hehe xD okayy ! kak Chidori , Semua Settle kan ? Amin , tadak dahh lhaa nuh  bahas daqi sana sini , hehe , Amin , semua nyaa berakhir dengan Tenang :D okayyy ! Maaf sekali lagik daqi Shout kalau ada buad kesalahan ka apa kaa , harap di maaf kan xD okayyyy , dh ! *buad teqok gyla kn aku neh ? * haha , dh bahagia , hank tau paa -.- okayyyyy , Ya Allah , lega tau kan macam mana ? Akhir nyaa kami tempuhi semua nya dengan Tenang , tnpa Sahabat memberi Semangad tiada lhaa semua nyaa , okayyyy -.- heee , Shout ? terima Kasih woii , korang buad hidup neh Tersenyum , alahai >,< bahagia rasa nya , korang ada dengan aku 24/7 , okay ! Sahabat Sampai Maty♥  , Insya - Allah , haaa , sampy sini jhaa nuh , aku seronok okay! sumpah , semua neh Settle dengan Tenang jhaa ♥ , Amin xD harap harap lepash neh tadak dendam yaa kak :') kitaa usaha sama sama untuk mangsa mangsa PMR and SPM neh nuh , kitaaa Study Smart asal Selamad -.- okayyy * Tasha memang suka buad gyla* haha , sorry ! kalau akk akk semua baca , terasa lagik ka apa ka , Maaf , menda dh lama , kes pun dh settle , Amin , Terima Kasih Ya Allah :'( *ayaq mata Syukur* , Insya - Allah lepash neh tadak dh semua neh , Takdir itu Tuhan yang tentu kan , terima Kasih sekali lagik untuk semua yang membakar semangad aku , kuad kan haty aku , Terima Kasih yaaaa xD korang akan dapat Hadiah dari Tuhan yang Maha Esa , okayyyyyy . haaaa , satu lagik ! Dugaan neh betul betul mengajr aku erti Kesabaran dah Pengajaran yang berguna , Alhamdulillah xD okayy ! dhh Byeee , Sorry Sekali Yaaa Kak , :') Sayang's hampa Semua , muahhhhhh :'* tadah tangan sepuluh saat , -.-

Ya Allah , dengan Dugaan yang kau beri dan hikmah yang kau cipta kan , Alhamdulillah semua nyaa berakhir , Terima Kasih Ya Allah , Syukur :') Terima Kasih kau kurnia kan doa hamba mu ini agar semua nya berakhir dengan Tenang dan Sabar , Ya Allah , lepas apa yang terjadik , kami menerima Dugaan mu ini sebagai Pengajaran , Amin , semoga tiada lagik Dendam kesumat . Amin ;')

Sincerely ,
NataShafiq

:: Syukur Ya Allah , Akhir nyaa kau memberi kami jalan penyelesaian dan pintu keluar dari semua masalah ini :: Amin . 

No comments:

Post a Comment