Blogger Widgets

February 10, 2012

♥ Forever . Insya - Allah :')

Salam ,


Anneyong - Haseyo :D


Heyh , Hai , Hoi , Hui , Hots , Wots , Wuit ! pangggggggggggggggggg o.O alohai >,< baqu nak tulis entries neyh weh , pesaypa hank buad aku dh , tadan nak ngarut apa lagik woi -.- watchiLek dh lewls , haihhh >,< mcm mcm adaaaa xD haha , okayyyyy ! haqy neh nanak ceqita , and , ceqita neyh khas untuk Superman , Superhero aku yang sorang tuh , Setia Pada Siapa Yang Mencintaimu ;D okayyy , harap maklum , bukan tajuk dea okayyy ! post yang ke 235 neh aku tuju kan dekad dea , kalau nak tunggu post yg ke 300 lambat benor , tayah lhaaa , skip jhaa sekejap -.- okayyyy , Tasha dengan rela haty nak kata Tasha tamau tamau and tamau mengarut dLm entries nehhh xD harap maklum , sapa nampak aku hegeh hampa sepak tanpa sepatah kata , hahaha . -..- okayyy , haqy neyh aku nak tulis pasai dea sbb aku TERrendu lha dea smpy aku maty -.- okayyy  *nak mulaa dah * heee , watpiss , haaa , okayyy ! first , bie ? hank tau kn hank yg ada dalam HATY aku 24/7 , tadak urg laen dh melaen kan hank dalam haty neh , sbb uh aku pangei hank carta H-A-T-Y , paham dk neh ? tak paham jaga hank , sepak haihhh >,< okayyyy , aku suka perangai hank neh , perangai cool , tahu hank puns baqan bie oiii , buad masa neh hank maseh taruh ego hank , hank tak akan keluaq kan untuk aku and bgy free jhaa ego hank tuh kat aku kn kan ? sbb tuh aku Sayang hank bie , aku rendu hank bie :'( rendu sangad , post neh khas untuk hank , kalau hank baca harap maklum , aku kalau dah sayangs dekad urg tuh aku akan sayang dekad dea smpy aku sedaq Cinta aku dipermainkan , yessss ! hank kenai sangad aku bie , kalau hank baca , nak maqah ? maqah lhaaa , aku tau aku salah -.- tak kesah , berjuta ayaq mata neh jatuh punss aku tau hank tak pernah nak amek tau 1 pun ka ? okayyyy , go on ! yaaaa , aku bangga bie dapat boyfie macam hank , okayyy , aku bersyukur dapat hank , aku Bahagia dengan hank :') You Make Me Smile 24/7 . haa'ahhhh , kalau hank tanya sbb apa setiap entries ada nama hank , ada berkenaan dengan hank , jawapan aku satu jhaa bie , sbb aku TERlampau SAYANG dekad hank , aku jnjy bie aku nak jaga hank , aku ada untuk hank , setiap saat , jam , minit , haqy dan sebagai nyaa :') aku nak hank selalu ada dekad dengan aku , sbb tuh bie aku selalu cakap dekad hank yang KITA SATU HATY , kan bie ? engad kn bie , sbb ayat tuh kita duk kata mcm macam , SERASI BERSAMA ? woghhhhh , aummmmmmm , haha . smpy kata nak masuk program tuh kan bie ? indah waktu itu byla engkau di samping ku :D *harap maklum anak nazri nak buad teqok haqy neh * :'( okayyy , bie ? haqy neh pegy Penang , Sorry , sbb sygss tak bagy tau bie yg sayangs p sana yaaa :D bukan nya apa , tamau ganggu superman lhaa , bukan tak kesah , cuma Seygan ! bie ? tengok tak Nada Cinta ? Sweet kan dorang :D sygss jelly neh bie -.- haha , nanak macam tuh , bie ? memang Cinta Perlukan Pengorbanan yang tinggi , insya -Allah semua nya berjalan dengn lancar , bie ? sygss nanak mintak maaf kalau ada saked en haty bie ka apa ka , sorry naihhh , tak bermaksud puns :D bie ? urg selalu kata kan ' Kalau Sayang tak perlu Marah ' , woghh , engad okay ! hehe , bie ? sbb Sayang lhaa yang sygs selalu mqah bie tak tentu psal kan kan ? besa lhaa , urg kalau nk caqik pasai , sebenaq nyaa , hmmm , bie perangai macam sygss , suka mengarut dalam mses lhaa apa lhaa , kalau on call lagik lhaa , mengarut smpy elang soqa smpy habesh ayaq mata sbb duduk gelak jhaa xD awak ? hidup kita awak Bahagia kan , Allah jha yang tahu perasaan neh beby , :') bie ? sygs pegy penang tadik untuk lepash kan semua tekanan , okayyyy xD bie ? sygs duk dekad sana sygs selalu engad semua pesan bie dulu :'( Ya Allah , rendu ! mses hank saja dalam inbox aku , tak caya ? my amek aku punya phone my tengok , satu un tarak padam , kcuali inbox full , tuh puns TERpaksa , kay . bie selalu pesan byla bie tau sygs nanak p penang , ' Sayang's jaga diri eh , kalau urg tak kenal teguq buad tk tau jha , tayah layan tau ' alahai >,< aku cayaq , haty aku qasa macam auwwww ! bertuah sygss :') okayyy , maseh dalam ingatan semua pesanan hank , bie , sygss tau bie jelly ! tapyyy , bie tolak fakta tuh semua , :D sygs paham lhaa busyuk oi xD tarak paa , line clear . haha , (y) bie ? malam tdik ayaq mata neh tetiba jatuh , syg engad bie , engad semua urg bie , syg penad dengn semua neh :'( sbb bie sygs kuad , tempuh dengan tenang , seqah dekad Tuhan , Okayyy xD tiap haqy kalau buleh sygs doa dekad Tuhan , doa sayang tak pernah lupa dekad bie , alohai >,< rendu memey mcam neh eh ? okay bie ! engad yaa bie , Kita Satu Haty , Engad Pada Yang Satu , Setia pada Siapa yang Mencintaimu ;D iLoveyouinmyheart ! i hope this relationship until i die , okay ! awak ? awak Tercipta untuk Saya xD insya - Allah .

Kekuatan Cinta Kita Tak Akan Pernah Rapuh



I Love You until i Die !


Remember This :

Engad Pada Yang Satu ♥


Dengan lafaz Bismillah , Saya Nurul Natasha Nazri menerima dea seadanya sampai akhir hayat ini , Awak Tercipta Untuk Saya , dengan Lafaz doa juga , Ya Allah , aku memohon Pertahan kan lha hubungan kami , jauh kan lhaa Dengki dan Fitnah yang tak bertempat ya Allah , jauh kan kami daqi Syaitan yang bertopeng kan Manusia , kuad kn Haty kami untuk tempuh Ujian mu wahai Maha Esa , semoga kau kurnia kan Doa hamba mu ini , Amin ♥


Sincerely ,
NataShafiq 


No comments:

Post a Comment