Blogger Widgets

February 28, 2012

♥ Antara Kita ♥

Salam ,


Annyeong (:


Hai semua followers , viewers , and stalkers sekalian , heh xD sehad tak ? alhamdulillah , aku sehad sahaja mehhhh :p acewahhhhhh , Amin . okayyyyy , dengan d dahulu kan Salam , niat nak up to date blogger nehh sbb tengah bhusan sikid jhaa xD atudiaaaaaaaaa :') okayy , lama kan tak jumpa korang ? hehe , rendu tak rendu tak ? * ayat macam nak makan kaki lhaa woi * -.- tanya jha okayy , haihhh >,< alahai , kenapa , kenapa and kenapa ? haaa ? kenapa korang tak tolong cuci kan apa yg patut dalam belog neh ? habuk , hasyemmmmmmmmmmmmmmmmmm >< atudiaaaaa , * gegeyh sikid * kan dh nak dapat penyakit selsema , ohyaaa . harap maklum , gedik sikid jha haqy neh , urg kalau dh bhusan memey gini , sorry ! hehe xD ehhh , pegy amek mop ketuk kepala korang cepad !!!!!!! haaaaa , maqah neh maqah . geram tauuuuu -..- okay ! chiLekk dulu , jgn nak bengang bengang , Senyum :D haaa , alohai , comey aih byla senyum , dh dh , tayah mengarut lhaa woi Tasha , be siries , okay ! done ! tengah mncuba sedaya upaya okay xD tajuk dea bla bla bla , lantak aaa nanak tajuk apa pun , sangad ah kesah ka ? :p , atotototo . haaaa ! weyhhhh , okay . haqy neh pegy skula mcam biasa lhaa , maen , gurau , gelak , merepek , mngarut semuaa ada dh nehhh >,< gaduh pun adaaa paaa , tak lupaa jugak okay ! haaaa , setahu aku gaduh manja . acewahhhhhh , okay lhaa . kang kena lempang kens byla kita mengarut . hehe xD belajaq macam biasa , dengan penuh kebhusan yg tak t'kira lha kan , atudiaaaaaa , macam tuh pun ada nuh ? tarak paa . tarak kesah ! apa neh woi ? megoyan cukup A :p hehe , so kay ! haqy neh pun agak happy . hoho  , sedeyh 20% , alaaaaaaa . tayah tau lhaa sedeyh sbb apa , kita tamau bgy tauuu . Sahabat yg terbayekkkkkkkk dalam dunia neh , tadak urg laen dh okay , sapa kata urg laen tembak lepash Vietnam oky , sapa qasa nak kena kahwen dgn dypa , buad aaa :P werk ~ sat ! memang aku gedik sikid lhaa xD ohyaaaa , tak mau ceqita banyak ! haqy neh hqy Bahagia sedunia myb , mengarut semuaa , TerimaKasih Sahabat , tiada sahabat yang terhebad melaen kan hampa semua :D atudiaaaaaa , *pasrah sat* hehe xD atototo , tak lupa jugak dekad beby , iloveyou , terima kasih ya bie , ohya . sorry ! masa masuk 4months haqy uh tk dan nak up to date , gylaa sikid :p bze sikid jha , alaaaaa , bukan bze apa pun , bze layan beby jhaa . thanks ! haqy neh memang syiok sikid aaa , bylaa mulut hank tuh jahad sikid kan bie ? :D hahahaha , jenuh gelak dh aku tauuuuu :p atudiaaaa , mengata urg cukop A haaaa , ! awesome ! hehe . okayyy ! memang aku tak tau nak kta apa dh beby oi , hank famous satu sekolhhh , acewahhhhh . haha . jelly nehh jelly -,- tadik baqu nak tunjuk peminad setia hank tapyyy , dypa tadak pulok :/ sedeyh sikid aaa kn beby ? haha , tarak paaa , nty sygs tunjuk ! tengok aaa . tak caya kan , tarak apaaa . kita tengok . hehe xD ohkayyyyyy . hank memang perangai macam sahabat aku , haiyyaaaaaa :'D perangai memang bab mngata urg TERserlah sungguh , apa pun boleh kan bie xD okayyyy . dh dh ! tachink dh nehh , haaaa , iloveyou neh ! haha , sayang hank sangad , ayat hank bgy dekad aku malam jumaat tuh memang aku SAYANG , byla ayat hank bunyi macam nehhh , sat ! stge aaaa. hehe , malu :/ okayy , byla aku kata dekd hank " beby ! haqy neh masuk 4bulan kita bersama , terimkasih ya bie byla bie layan semua perangai syg '' , okayyyy , mau duk tachink sat lhaaa ayat tuh , then apa bila hank membalas dan berkata , " alaaaa , tadak apa haihh , okayyy ! beby buad semua tuh sbb beby Sayang dekad busyuk jhaa " Ya Allah , ayaq mata aku nank jatuh doe :/ okyyy , sumpah TERharu gylaaa dh nehhh >..<  memang tadak urg laen dh dalam haty aku melaen kan hank , hanya TERletak nama hank jha , sungguh tadak nama urg laen dahh :') aku cuba kuad kan semangad and bangkit dari lemah semua sbb hank and sahabat aku :D bie , 4bulan aku suka kacau hank , uji EGO hank , tapy hank penyabaq sangad , okayyyy :') tak pernah gaduh sdang kan aku suka caqik gaduh :P Sorry ! bie ? mmber semua kata , maksud nama bie tuh penyayang , insya Allah bie , memang menda tuh ada dalam diri beby , sygs Syukur dapat bie , okayyyy , sampai sini jha lhaa khud kn , tadah tangan sekejap , eh ! bukan tdah untuk bagy duet okay :p hehe xD

" Ya Allah , dengan nama mu , aku sebagai hamba mu , kau Tabah kan laaa , kuad kan lha , pelihara lha hubungan kami Ya Allah , dari Syaitan , dari Manusia yang ada hasad Dengki selama neh , aku memohon Ya Allah . Amin ''

Okayyy , Terima Kasih siapa yg tadah tangan . haha . i hope you be mine :D and iloveyou until i die , insya Allah awak memang TERCIPTA UNTUK saya ;')

:: Kita Berjanjy untuk Menjadi yang Setia , Insya Allah ::

Love of Laugh
NataShafiq :D

No comments:

Post a Comment