Blogger Widgets

January 20, 2012

♥ Page 20 of 366 ♥

Salam ,♥


Anneyong (:


Wahai , si Stalkers , si Followers , si Viewers , okayyyyyy , let's go , conteng conteng conteng , jum jum jum (; bapak lagik ! haha , dk lhaa , mak pulok :'/ Tasha sudah mula mahu mengorak kebhusan and Tasha sudah mau hendak menunjukkan kemerapuan nya yang melampau , satttt -'' Tasha memey gegeyh haqy neh , tak tiawww lhaa pesaypa , pening pening pening :p okayyyyy , aku tak sehad sikid neh , demam kenss tuh yg jadik lagu nehhh , waya tambah derita -.- HAHA , jahad kenss aku ? normal ^^, okayy , apa yang jahad nya tak tiawww ? wayaaaa 5minit , haaa , 5minit jhaa , hehe , okayyy ! page 20 of 366 , ceqita apa yang aku nak tulis neh haaa ? okay ! haqy neh haqy jumaat kenss ? okay , bangun pagy , haqy nehhh beby Nyza gerak okayyy , tedakkkkk malas bagai dh aku nak p tusyen haqy neh , okayy ! be chiLL cukop lewls kenss , nvm , erghhhhhh ~ apa aku tenga mengarut neh ? yeahhhhhh , nehhh yg syiok habesh setengah nehhh (Y) urg yang erghhh ~ haha , aku n bie Nyza urg yang pertama nehhh smpy tusyen , okayy ! kami rasmi tusyen tuh dulu -.- memey syiok ! wth ! aku malas neh haaa nak tulis pepanjang , soo , skip jha lhaa kens , haqy neh pegy Tusyen MATH , okayy , suka , sbb ckgu punss suka ,, -..- gegeyh ! okayyy , Sir memey sporting , kami lagik wayaa lhaa byla dapat ckgu yang sekepala dua nehhh , tapyyy , dea ada satu kepala jhaa kay ? kedebushhhhhhhh , hank memey loklaq Tasha -.- haha , juling mata aku o.O nampak tak sygss ? nampak lhaa weh , kesah sngad aku haqy neh dgn hampa suma -'' sngad kesah la ni >,< okay , dh Tasha , dh ! stop Tasha stop , okay Tasha okay , panNgGggGgGggGg , haaa , sat :'( hampa kojam rite ? kesah sngad lani , >< okayyy , nvm , erghh , haqy neh pegy tusyen memey senget aa otak aku  , reja duk gelak jhaa , sir buad lawak enss , sapa tak gelak . okayy ! kuad lagik -'' haha , dh tuhh , okayyy , balek , bla bla bla , maen sana sini , mamyyyyyy , dh pesan dh , balek tusyen kemas qumah sbb kaka nak balek , oraidddd , masa kat Tusyen aku duk pikiaq lhaaa , ibuuu neh kacau line betoi lhaa , baqu nak tedoq balek stge , dh lhaa bangun bukan ke pagy lagik -.- haiyaaaa , terpaksa batal kan hasrat lha Tasha , tapyyy , balek tadik , buad tuh , buad nehhhh , jadik lagu tuh jugak haaa woiii , >,< masuk bilik , makan uBat apa yg ada , letak pala dekad bantai , memey lena lhaaa aku ;'D awesome ! bangun bangun , aku mamai tahu , kayy ! nak p katup mukaaa *maluletewwwww* hehe , aku bangun tgk suma bagai , p dapuq bagai , Ya Allah , ngntuk gilo , masuk bilik tedoq balek , lepash semayang jumaat baqu abg aku kejut , HAHA , tuh uh TERpaksa bangun okayyyy -..- tedakkkkkk memey tak mau dhhh aaa , penad siot -.- Tasha gagah kenss jugak lewlss , oraidddd , bla bla bla , abg aku memey musuh aku , habaq my , daqik kecik okayyy , HAHA , apa yang aku guna masa tuh jugak dea nak guna , erghhhh ~ berebut tuh , berebut nehhh , aku sumpah tak suka (!) geram neh geram >,< okayyyy , Tasha tak kesah sbb aku kenai sapa dea abg aku , sapa Khairul Nizam sebenaq nya kenss (: lagik un , aku yang caqik pasai dgn dea dulu , memey awesome ! aku sukaaa yang tuh lhaaa (Y) okayyyy , kaka aku balek neh besh sesngad haaa , gilo waya suma adaa , mood dea agak bayek okayy , sbb uh dea tak bed mood and aku tak takuddd , mana takuddd lelwss , alaaaaaa , jentik telinga jhaaa :p haha , *akaijhaa* okayyy , otak mau duk gyla dgn dea , ada dea tanya kat aku lagu neh ' hank CLASH dah ka ? ' what ? mana adaa woii , memandai jhaa , sapa habaq haa ? " dea habaq lewlsss '' elehhhhh , nombor fon punss tadak , masa tuh jatung aku gylaaa bak hank , bak hiangggggggg gyla haaa , HAHA , dh dh ! macam berhnty 2minit , okayyy , merapu -.- kaka aku saja nak bagy aku tak tenang , okayyy ! aku sayang dea okay , iLOVEyou , engad tuh , balek simpan ayat tuh dLm peti besi qumah hank tau bie :'* oraiddd , tadik makang , buad gilaaa , and aku tengah mses dea :') kembang sat jhaa , lepash uh kempis balek haa , sat jha okay , HAHA , bukan macam hank , tediaaaaaa :'p okayyyyy , aku saked en haty abg aku lagik malam neh , dea punyo tunggu aku sbb dea nak guna lappy , tadik sapa squh tgk bola kenss ? lantak aaa , hehe :'P nvm , dea dh keluaq , fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh >< legaaa sesaat , okayyy ! haha , panjang dh ka woi ? haha , sembang hindu lha hank Tasha kata tak mau cipta karangan , okay ! aku TER jhaa okay , haha , besukkkk ada tusyen lagik , jyeahhhhhhhhhhhhhhhh (Y) normal tuh , hikhok ;') Bi and Science , ramai yang tak amek bi rite ? erghhh ~ watLek jhaa ^^v hehe , dh tuh , besuk msty genk aku sekoq sekoq tak p bi , erghhh -..- bency ! okayyy , mana bency , aku SUKA neh , SUKA :D nampak dk muka suka aku ?  :' okayy , Tasha mula dh lewls nehh , hehe , okayyy , smpy sini jha khuds kan ? aku nanak un9 twitter sat , nak p ceqamah apa ada dalam tuh , HAHA , *buhong* okayyy , besuk , beby tolong kejut aku , heee xD iloveyou , muachhhhh :* tahu hank dh tedoq :'( tuh yang tk eply , malaih kata apaaa , kita watlek dhhh ^^v haha ~ be chiLL lhaaa sygssss kensss , kami mana kesah , kami paham hampa okay ^^ , okayyyy , beby tadak mud malaih nak kacau , byee semuaa , gudniteeeee :'D muahh pp kanan , imy , ily , okay ! #p tekan pintu lif ya kak , opss , sekejap yaa kak , pintu lif tak terbukak dekad urg yang macam akk , HAHA , so , tuqun tangga lhaa woi , okayyy , aku memang jahad (: byeeeee . ♥


:: SAHABAT IS FOREVER , SUPERMAN IS FEVER , FAMILY IS FOREVER AND EVER ::

No comments:

Post a Comment