Blogger Widgets

January 18, 2012

♥ kenangan hanya tinggal kenangan (:

Salam . ♥

Anneyong - Haseyo ^^

heyh , stalkers , followers , viewers (: opocot , cewahhhhh , kay kay , dyam sumaa , shuhhhhhhhhhhhh !! tutup mulut sudah nuhh , HAHA , kay kay , woi , urg suquh dyam lhaa , peng peng peng , haaa , kan dah mampoih , okayyy ! aku mula dah nak merapu , meqoyan soqang soqang neh -.-' sorry sapa yang kena tembak tuh , heee xD tak sengaja lhaa awok , alololo , merajuk eh ? kesah sngad haa aku haqy neh -.- yesss , nak update , nak update , nak up to date , sudah sudah lhaa Tasha oii , dh dh -.- haihhhh , tembak kang lepashh langit tahu --' , kalau tak lepas gena ? haaa, tak tiawwwww , :p hehe , okayyy ! siries kembali , huhhhh >,< , okayyy , sorry sngad yaa cik kak sebab lama tak up to date , cewahhh * comey ayat* heee , bukan nya apaa , penad siot :/ okayyy ! jummm , ceqita apo yg aku nak tulis neh eh ? tajuk apo ? kesah sngad kensss -.- yeahhh (Y) oraidd , cita pasai kemarin sahaja lhaa , tadak yang menarek tertarek bagai jhaa kenss ? hehe , okayyy ! nvm , huhhh , kemarin haqy penad sedunia , Ya Allah , sumpah sequpa nak maty jhaa -.- *kay buhong* haha , pagy pegy skula belajaq , ptg tak balek sbb stayback kens kens , ;'( sedeh ! haha , okayy ! first sekali kenss , nanak ucap kan KAMSAHAMIDA dekad Ummi Husna kauuu awesome , haha , sungguh besh berada di qumah hank sygss , syiok ohhh , okayyy ! aku tedak tak mau balek , HAHA , tahu tengah waya , sumpah neh haaa, syiok p qumah hank , bukan nya syiok apo , syiok duk gelak n syiok duk buad gyla gyla jhaa, yg paling syiok sekali bylaaa " aku buad quma aku seniqi " okyyy , benda tuh yg paling beshhh lhaa kawan , HEHE , sorry ! ouchhhh , okayyy , then , pegy skula sbb ada kawad KP and bola baling , ohmyyyyyy , maty maty maty -.- huhhhhh  ! aku nak maty duluuu , kawad okay lagik tahu , dh tuhhhh maen bola baling , ouchh -' Ya Allah , mau nya aku baling bola tuh kat pala hank abg nan oii , sbb engad abg jhaa, hehe , okayyy ! letih sgad kensss , dh tuhhh --' malm tusyen pulok , memey aku suka lagu neh , suka lhaa , tk pernah merungut :'( Ya Allah , selamad lhaa sir Lim Tong Wah okay kens dgn aku , tedakkk , haihhh >,< mai lambat buad muka tk tau malu jha kami tahu , hehe , buad reja sana sini yang dea bagy tuh , lepashhh uhhhhh , aku RENDU hank bie :'( 1week tau , okayyy , hank jeling dekad aku , memey tak saked haty , SUKA okayyy ;) hmmm , dudk sat jhaa , alamak , nset aku tk qety duduk dyam haaa >< yeahhh (Y) Ya Allah , dapat mses daqi Carta H-A-T-Y , okehhhhh , bangga , senyum , teqeyak suma adaa dLm diqi aku neh okayyy --' lantak ahhh en sir duk ajaq kat dypan ka apa kaa , dypan mata aku , dalam pala hotak aku adaa dea jhaa , hank menjelma kembali , kay ! STOP Tasha , stop ~ heeee :'p cewahhhhh , okayyy , mses mses , kami buad pala gylaa dua urg , kami mengarut dea , okayyyy , balek tuition aku tedoqq , aku tk mses hank , sbb hank tk eply mses aku , dua dua tedoq , memey awesome lhaa bak kata boboiboy , *ayat tuhhh --'* heeee , xD siries lhaa kenss , then , bla bla bla , pegy skula dgn qasa yang mengntuk nyaa , mau aku tedoq kat tapak perhimpunan tahu bylaa ckgu cakap macam -.- arghhhhhhhhhhh , Tenshen >,< kayy , msuk kelash sembang , kawan kitaa tadak mud lhaa haqy nehhhhh , sedeyh :'( aku kena maqah haa , kay ! abaikan , hehe , dh tuhh , lepash rehad baqu dea ada mud , baqu semangad nak gelak bagai , okayyy :'D memey aaa , shit ! haha , ckgu masuk jhaa , okayyy , jahad kens aku ? kesah sngad haa haqy neh -.- okayy , nvm , lepash uh bla bla bla , gelak sbb budak laki a.k.a msuh ketat nehh , duk buad lawak bodoh dypa yang menjadik jadik , chill ^^v watLek dh kenss , hehe , masa BI jha tk belajaq , fuhhhhhhhhh , -.- lega hank Tasha , haha , tapy sat jhaa , aku un agak tadak mud sbb ngntuk , buleehhh taqa tuh Tasha oi ? apb :p hehe , yeahhh (Y) okayyy , buad gila gila , pak cik , aku geram neh geram , saked haty neh saked haty , okayyy ! dh tak merajuk dgn hankkk xD saja nak test jhaa sygss oi (: watLek dh aa ^^v hehe , dh tuhh , balek tadik saja buad tk nampak hank , buad bodoh dgn hank , buad nanau dgn hank , buad jahad dypan hank , buad suma yang aku tak laqat nak senarai , okayyy , woii , reja skula haqy neh TERada lhaa pulok , nvm , Math jhaa , ohmyy , blurrr -.- jujur , hehe . okayyy , sngad lhaa heqan kensss , ouchhh , -'' yeahhh (Y) besuk last skula , watLek ^^v hehe , dh tuhhh , qaya CINA , 1week okayyy , tedoq lambat lhaa hank Tasha , okayyy -.- memeyyyy aku takan study lhaa , balek kirim salam dekad kura belakang quma tutttt tuh kensss ? HAHA , ouchhh , aku sedaq sngad weh sedaq yang tak terbagai dh neh -.- sedaq sbb karangan aku kalah karangan dLm exam neh , kalau lhaa dalam exam buleh mengarut , waughhhhh , aku buad dahh , tobat 0% memey aku pandai (: haha , opocot , dh dh ! aku tahu aku tenga merapu soqang dalam belog yang dh tua neh ? kesah sngad kenss -,- haaa , okayyyy ! chauwww , muahh dekad pp hampa bnyk bnyk , sat ! tak mau baca en ? katup mata tutup telinga -.- p tekan pintu lif yaa kak , p tuqun tingkat , kalau nak senaman sikid , p tuqun pakai tangga , dh dh ! mulaa dhh -.- :'* Asslamualaikum semuaaa (:

:: sahabat adalah segala gala nya dalam HATY ini , sahabat d utamakan , superman d dahulukan ♥ ::

No comments:

Post a Comment